Achizitie publica - Articole de papetarie si alte articole din hartie
Detaliu pentru invitatia numarul 332402
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332402/24.07.2012
Denumire contract: Articole de papetarie si alte articole din hartie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului TimisCod fiscal: 17090636, Adresa: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Telefon: 0256/490281, Fax: 0256/407066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Romania, cod postal: 300004, telefon: +40 256490281, fax: +40 256407066, persoana de contact: Tatiana Lizarraga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara, P-ta Regina Maria, Nr.3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Articole de papetarie si alte articole din hartie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare ARTICOLE DE PAPETARIE SI ALTE ARTICOLE DIN HARTIE Cantitatea totala/6 luni(1.07-31.12/2012)-75097 buc, Valestimata totala/6 luni =107710, 9 leiCaiet 80 file A5- 601 buc, Caiet 80 file A5 cu spirala- 233 buc, Caiet 48 file (mate+dict)A5- 1282 buc, Caiet 60 file (mate+dict)A5- 166 buc, Caiet tip clasa I A5 24 file- 94 buc, Caiet biologie 24f- 133 buc, Caiet geografie 24f- 133 buc, Maculator A5 48f velin- 26 buc, Caiet muzica 24f -70 buc, Caiet studentesc 60file A4- 1005 buc, Carton duplex 230g 70x100 100/top -5 top, Carton coloratA4, 160g 250coli/top- 37 top, Carton coloratA3, 250coli/top- 23 top, Bloc desenA4 16 f- 302 buc, Bloc desenA3 16f- 129 buc, Caiet desen 16f -97 buc, Vocabular 24f -70 buc, Mapa carton plastifiat cu elastic- 671buc, Mapa semnaturi A4 carton plastif- 29 buc, Carnet elev cls I-IV-20 buc, cls V-VIII-45 buc, cls IX-XII-35 buc, Cub hartie rez.9x9, 70g, 500coli-172 buc, BiblioraftA4, negru, 70mm necaserat-1520 buc, Plic C 4 alb autoad 11920 buc, Plic C 5 alb autoad.-18016 buc, Plic C6 alb autoad.-6924 buc, Plic burduf B 4 maro250x353x50-1333 buc, Plic 22x11cm autoad fara fereastra- 984 buc Plic 22x11cm autoad cu fereastra-21907 buc, Plic CD gumat alb-335 buc, Dosar pt. biblioraft carton(incopciat)-805 buc, Dosar plic div.culori -1341 buc, Dosar sina carton 1/1-370 buc, Etichete biblioraft 50 mm 10b/top-40 top, Etichete105x57mm pt.imprim 100c/top-18 top, Etichete64x33.9mm 100coli/top-9 top, Etichete rezistente la intemperii-1 set, Hartie glase nead. luc.23x32cm 10cul./set-92 set, Hartie creponat0.5mx2m, 10coli/set- 82 set, Hartie imprim. A 4, 500coli/top, 80g-2356 top, Hartie copiator colorA4, 500c/t 80g -27 top, Hartie imprim.A3, 500 coli/top-15 top, Hartie milimetrica albastru210x297-80g/mp;50coli/set-3 set, Hartie desen semiciocan-80 buc, Repertoar A4 96f(dict.mate)-38 buc, Registru cartonatA4 dictando 96f-145 buc, Agenda an A5 2013 personalizata-256 buc, Calendar an de perete 2013 personalizat-167 buc, Notes autoadeziv127x76 100f/set-252 set, Notes autoadeziv38x51 100f/set-257 set, Notes autoadeziv75x75 100f/set-243 set, Index autoad 20x50, 40file, 4 cul-158 set, Foi flipchart 40x65, 20coli/set, 80gr-6 set Indigo A4 albstr100coli/set scris manual-11 set, Role fax 210 mmx30m-8 buc.
II.1.6) CPV: 30199000-0 - Articole de papetarie si alte articole din hartie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 167, 545.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
in valoare de 1077 lei . Ofertantii pot beneficia de prevederile legii IMM-urilor (Legea 346/2004).Modalitatile de constituire ale garantiei de participare sunt cele prevazute la art .86 , alin1 din H.G.925/2006, actualizata, autoritatea contractanta acceptand inclusiv depunerea sumei la casierie(de luni pana vineri intre orele 8:00-9:00 sau 12:30-15:00), art.86, alin.5 din H.G.925/2006. Pentru plata garantiei de participare prin virament bancar, contul de trezorerie este RO47TREZ6215006XXX005136, Trezoreria Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitatea a garantiei de participare este de minim 60 zilede la data limitade primire a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare se va face cel tarziu in sedinta de deschidere a ofertelor (art. 86 alin. 6, din HG. 925/2006actualizata).Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglementarile legislative , respectiv art.87, alin.1 din H.G 925/2006, actualizata si modificata si art. 278^1 din O.U.G 34/2006, actualizata si modificata.Nota: Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: -Declaratiepe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completariprin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarileulterioare, completarea si prezentarea formularului 12 AAceste documente vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: -- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare sau Completarea si prezentarea formularului 12 B. Aceste documente vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul(art.181, litera a, c1 si d.)- Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP 314/2010-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, legat de conflictul de interese cu completarea persoanelor ce detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante (legate de aceasta achizitie): Director Gen.Adj.ec.Popa Mariana, Director Gen.Adj.Ilcau Dana, Director Gen.Adj.Anciu Aurelia, Director Gen.Negrea Rodica Persoanele care aproba bugetul DGASPCTimis sunt: Presedintele Consiliului Judetean Timis-Titu Bojin si Secretar al Consiliului Judetean Timis-Petrisor Nadastean Persoane juridice/fizice romane: --Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care rezulta obiectul de activitate al operatorului economic. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc va depune pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: --Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine, sub forma de traduceri legalizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Lista principalelor livrari deproduseefectuate in ultimi 3 ani, continand valori, perioade de livrari, beneficiari.Prezentareaa cel putin uncontractin valoarede minimum 107700 lei , completarea Formularului 12D, Cerinta nr.2- Prezentarea decertificate de calitate a produselor (declaratii de conformitate a produsului, Cerinta nr.3-Informatii privind subcontractantii, ?, completarea Formularului 12Gpentruofertantii care se prezinta cu subcontractanti .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie se afla atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 13:02