Achizitie publica - ?Articole de uniforma pentru Politia Locala?.
Detaliu pentru invitatia numarul 347224
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347224/23.05.2013
Denumire contract: ?Articole de uniforma pentru Politia Locala?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPolitia Locala a Municipiului PitestiCod fiscal: 21810425, Adresa: Str. Calea Bucuresti, bloc U3, etaj mezanin, Pitesti, Telefon: +40 0248210230, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Calea Bucuresti, bloc U3, etaj mezanin, Pitesti, Romania, cod postal: 110134, telefon: +40 0248210230
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Calea Bucuresti, bloc U3, etaj mezanin, Pitesti, Romania, cod postal: 110134, telefon: +40 0248210230, Biroul Logistica, Achizitii, Administrativ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Articole de uniforma pentru Politia Locala?.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Articole de uniforma pentru Politia Locala?.- Pantofi vara barbati- Pantofi iarna barbati- Pantofi vara femei- Pantofi iarna femei- Bocancibarbati- Ghete femei- Palarie- Sapca pentru costum de vara- Sepcuta cu cozoroc- Caciula- Emblema brodata coifura- Emblemacoifura (metal)- Cravata- Fular- Camasamaneca lunga barbati- Camasa maneca scurta barbati- Camasa bluza maneca lunga barbati- Camasa maneca lunga femei- Camasamaneca scurta femei- Camasa bluza maneca lunga femei- Tricou- Costum de vara barbati- Costum de vara femei- Costum interventie vara- Costum interventie iarna- Ecuson maneca ( camasi, tricou, costume)- Epoleti- Manusi de piele- Manusi albe- Portspray
II.1.6) CPV: 35811200-4 - Uniforme de politie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 315, 172.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Precizari privind garantia de participare- cuantumul garantiei de participare: 3.152, 00 lei- pentru o garantie de participare depusa in euro la cursul BNR SE VA RAPORTA la data publicarii invitatiei de participare- perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare- Virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO25TREZ0465006XXX005777 deschis la Trezoreia Municipiului Pitesti; cod fiscal: 21810425 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire - formular nr. 14- In cazul in care ofertantul prezinta documente(conf.prevederii Legii nr.346/2004, care-i dovedesc incadrarea in categoria IMM, atunci acesta va constitui garantia de participare la jumatate din valoarea mentionata.- Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Este respinsa oferta care nu este insotitade garantia de participare, in cuantumul forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.- In cazul unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta, va retine contestatarului din garantia de participare suma calulata in conformitate cu prevederile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006
Garantie de buna executie
- Garantia de buna executie va fi in cuantum de5% din valoarea fara TVA a contractului. Formular nr.15- Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie se va realiza conform art.90 alin.(1), (2, (3) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-In cazul in care ofertantul prezinta documente(conf.prevederii Legii nr.346/2004, care-i dovedesc incadrarea in categoria IMM, atunci acesta va constitui garantia de buna executie la jumatate din procentul mentionat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura : formular nr.2Se va completa Formular nr.2 (de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant)2. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din O.U.G. 34/2006Se va completa Formular nr.3 (de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/ tert sustinator)Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Politiei Locale Pitesti si care pot influenta continutul documentatiei de atribuire si finalizarea procedurii de atribuire pentru ?Articole de uniforma pentru Politia Locala? sunt urmatoarele: Nicolae Valerica-Director General-cu functie de decizie, Radulescu Marin-Sef Birou Financiar-Contabilitate si Arhiva-cu functie de decizie, Pantoiu Iuliana- Sef Birou Juridic, Evidenta Operativa, Resurse Umane-cu functie de decizie, Ciurescu Ion ? Sef Birou Logistica Achizitii, Administrativ-cu functie de decizie, Marin Luminita- inspector principal-fara functie de decizie, Spinu Aurora ? inspector principal-fara functie de decizie, Macarie Georgeta- consilier superior- fara functie de decizie, Nuta Liviu- inspector asistent- fara functie de decizie, Murariu Daniel- politist local cls I ?fara functie de decizie, Dulica Narcis ? Sef Birou Ordine Publica-cu functie de decizie, Puiu Traian ? referent de specialitate, grad superior- fara functie de decizie.3. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. NR.34/2006)Se va completa Formular nr.4 (de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator)4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. NR.34/2006Se va completa Formular nr.5 (de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator)5.Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010: Se va completa Formular nr.6 (de catre ofertant/ofertant asociat)6. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local.Se va prezenta Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, emis de Directia/Serviciul de specialitate al Consiliului Local in a carei raza de competenta isi are ofertantul sediul social- in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidat.Se va prezenta Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidat, emis de Directia Generala a Finantelor Publice in a carei raza de competenta isi are ofertantul sediul social- in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Certificat constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului.Certificat constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului.- emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial. (din care sa reiasa faptul ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator), in original, copie legalizata notarial sau copie certificata "conform cu originalul ". Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul de activitate al operatorului economic(obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 4.Ofertantul va prezenta in mod obligatoriu, pentru articolele de uniforma la care depune oferta, mostre pentru aspectare., 3. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de produseSe vor prezenta CV-urile cu informatii referitoare la studii, pregatire profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului;, 2. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii;, 1. Declaratie privind lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Se vor prezenta copii dupa maxim trei contracte din care sa reiasa informatii relevante in indeplinirea contractului respectiv. Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent.Se va prezenta Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent prin care se atesta faptul ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii- in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cuoriginalul? , in termen de valabilitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 08:57