Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - articole farmaceutice


Detaliu pentru invitatia numarul 343037
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Numar invitatie: 343037/22.02.2013
Denumire contract: articole farmaceutice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta BucurestiCod fiscal: 4505332, Adresa: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/5992283, Fax: 021/5992282
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014461, telefon: +40 21/5992283, fax: +40 21/5992282, persoana de contact: Biroul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul clinic de Urgenta Bucuresti str. Calea Floreasca nr. 8, sector 1Biroul Achizitii Parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: articole farmaceutice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: articole farmaceutice
II.1.6) CPV: 33680000-0 - Articole farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 260, 520 - 357, 840 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pachet Articole farmaceutice: Cuantum garantie de paricipare: 3.578, 40 lei reprezentand 1% din valoarea totala estimata a acordului cadru, in lei fara TVA, valabila 90de zile de la termenul limita de primire aofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poateconstitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (Biroul Achizitii) cel mai tarziula datasi ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie: sa fie prezentat in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor; sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus; sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;sa contina in mod explicit prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR inainte cu 6 zile de data limita stabilita pentru primirea ofertelor.Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare in original, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA.Garantia de buna executie a contractului se poate constitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurarisi care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. daca garantia de buna executie are valoarea de maxim 1000 lei se poate constitui si prin depunere in numerar la casieria achizitorului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea Formularulnr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Formularulnr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 Formularulnr. 10Persoanele cu functie de deciziein cadrul Autoritatii Contractante: Manager- Profesor Doctor Radu MacoveiDirector Medical - Doctor Nicusor LouchiDirector de ingrijiri ? As. Pr.Cristina PredaDirector Financiar Contabil - Economist Doctor Daniela BlinduFarmacist PrimarDoctor in Stiinte Medicale Simona FirulescuEconomist Marina Gontariu Sef Birou AchizitiiCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr.6Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul nr. 4 - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta din care sa rezulte: - codurile CAEN, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de primire a ofertelorObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent inCodul CAENdin Certificatul constatator emis de ONRCse va prezenta original/ copie legalizata/ copie semnata si stampilata de ofertant avand mentiunea ?conform cu originalul?).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completarea si prezentarea Formularuluinr. 1 ?Fisa de informatii generale?? din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire, din care sa reiasa cifra de afaceriglobala a ofertantului pe ultimii 3 ani , calculata in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.(www.bnr.ro)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Completarea si prezentarea Formularuluinr. 5 ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani? - din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire- Ofertantul va prezenta cel putin 1 document/parti relevante dintr-un contract/proces verbal de receptie din care sa se confirme furnizarea de produse similare.- Mostra a produsului ofertat, cu titlu gratuit, in ambalajul in care se va face livrarea. Mostrele trebuie depuse la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de primire a ofertelor. Mostrele reprezinta cerinta minima de calificare, neprezentarea acestora atragand dupa sine eliminarea ofertantului din procedura-fise tehnice de la producator, cataloage, prospecte) -copie conform cu originalul semnata si stampilata de catre ofertant- Prospectele , fisele tehnice sau cataloagele vor fi redactate in limba romana sau insotite de traduceri autorizate acolo undeeste cazul. prezentare Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent (copie conform cu originalul, semnata si stampilata de ofertant)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2013 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer