Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Articole si echipament sportiv specific


Detaliu pentru invitatia numarul 339100
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Federatia Romana de Judo
Numar invitatie: 339100/08.11.2012
Denumire contract: Articole si echipament sportiv specific
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFederatia Romana de JudoCod fiscal: 14397378, Adresa: strada Vasile Conta, nr.16, sector 2, Bucuresti, Telefon: 3178030, Fax: 3179954
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Vasile Conta, nr.16, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020954, telefon: +40 213178030, fax: +40 213179954, persoana de contact: Panait Alin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Intrarea Poiana, nr. 8, sector 1, Bucuresti, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Articole si echipament sportiv specific
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de centuri negre, kimonouri, treninguri de prezentare si de antrenament, incaltaminte sport, jachete de iarna, genti echipament XL si saltele competitionale judo olimpice, cu livrarea la sediul F.R. Judo.
II.1.6) CPV: 37400000-2 - Articole si echipament de sport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 169, 755 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.000 lei, respectiv pentru operatorii economici care vor sa constituie garantia de participare in euro, acest lucru se va face la cursul BNR din data de 15.10.2012:1 euro = 4, 5687 lei. In baza prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, in masura in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1.697, 55 lei. Aceastea s-au stabilit conform prevederilor art. 43^1 si art. 278^1, lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare se va face conform prevederilor art. 86 alin. (1) - (4) si (6) din H.G. nr. 925/2006. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contul RO29BACX0000000443849002, deschis la Unicredit Tiriac Bank, Sucursala Dorobanti, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) prin depunerea sumei la casieria F.R. Judo din str. Intrarea Poiana, nr. 8, sector 1, Bucuresti, Romania. Observatie: Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, astfel cum a fost aceasta solicitata, vor fi respinse ca inacceptabile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind neancadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinte obligatorii: Se vor completa formularele nr. 3 si nr. 12.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 sau 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 6, privind Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 10, privind conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati. In ceea ce priveste aprobarea, organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, persoanele ce detin functii de decizie, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza bugetul aferent achizitiei in cauza si documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire in cadrul Federatiei Romane de Judo sunt: Dl. Ion PANDELE ? Secretar General, Dna. Daniela GROZAVU ? Economist, Dra. Rodica GHEORGHESCU ? referent si Dl. Radu Alin PANAIT ? referent.4. Documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelorCerinte obligatorii: Certificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent, conf. art. 112 si art. 113 din Ordonanta nr. 92/2003, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertelor.Nota: Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul».Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonare.5.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 9. Documentul va fi prezentat in original si va fi valabil la data depunerii ofertelor. Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul» (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.Persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident ca persoana juridica (copie dupa original si copie legalizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Balanta lunara de verificare contabila, din luna precedenta depunerii ofertelor Cerinta obligatorie: Semnata de persoanele in drept ale operatorului economic. Se va depune in copie stampilata, semnata si cu mentiunea «conform cu originalul» pe fiecare pagina., Informatii generale Cerinta obligatorie: Se va completa formularul 4.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani Cerinta obligatorie: Se va completa formularul 5, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se vor lua in calcul produsele livrate in calitate de contractant unic sau asociat. In cazul asocierii se va prezenta numai partea a carei livrare a revenit exclusiv in sarcina ofertantului la respectiva procedura., Recomandari/ certificari/ confirmari Cerinte obligatorii: Furnizarile de produse se confirma prin prezentarea de recomandari/ certificari/ confirmari emise sau contrasemnate de catre o autoritate, ori de catre un client privat, beneficiari., Mostre Cerinta obligatorie: Ofertantii au obligatia de a prezenta mostre pentru fiecare din produsele solicitate, respectiv pentru saltele de competitie pentru judo: mostre 4cm grosime pentru fiecare culoare si mostra suprafata antiderapare. Mostrele se solicita in scopul dovedirii capacitatii tehnice a ofertantilor de a livra produse similare. In caz contrar, oferta va fi respinsa fiind considerata neconforma. Cine nu va prezenta mostrele solicitate va fi descalificat. Mostrele solicitate vor fi ambalate si sigilate intr-un colet corespunzator pe care vor fi inscriptionate datele de identificare ale operatorului economic, precum si adresa autoritatii contractante, cu mentiunea ?Colet mostre pentru procedura prin cererea de oferte din data de .................. pentru atribuirea contractului de furnizare articole si echipament sportiv specific?. Sistem de management al calita?ii respectiv ISO 9001 sau echivalent. Cerinta obligatorie: Ofertantul va face dovada in original sau copie cu men?iunea: «conform cu originalul» a sistemului de management al calita?ii respectiv ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 17:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2012 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer