Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - articole textile de uz casnic


Detaliu pentru invitatia numarul 316573
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi
Cod de identificare fiscala: 9899076
Adresa: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi
Telefon: 0232/214972;0232/272122
Fax: 0232/279654
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: articole textile de uz casnic
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 39510000-0 - Articole textile de uz casnic (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: achizitie articole textile de uz casnic
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 23.09.2011 13:52
Data limita de depunere a ofertelor: 13.10.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: sediul DGASPC Iasi, str. Vasile Lupu nr. 57 A
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.10.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC Iasi, str. Vasile Lupu nr. 57 A
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 399, 951.83 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantia de participare: 4000 lei .Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, certificat de atestare fiscala - DGPFPCFS, certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, certificat de cazier fiscal, certificat de atestare fiscala emis de C.J Iasi(pt cei care au pct de lucru in jud Iasi), certificat constatator, certificat de inregistrare, bilantul contabil la 31.12.2010, fisa de informatii generale privind situatia ec.-financiara, cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani, minim un document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale, minum 1 recomandare, declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice, declaratie pe propria raspundere privind personalul, mostre, sustinere tehnica (daca este cazul)
de pe SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer