Achizitie publica - Articole textile de uz casnic
Detaliu pentru invitatia numarul 321310
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321310/06.03.2012
Denumire contract: Articole textile de uz casnic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ConstantaCod fiscal: 16762887, Adresa: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Telefon: 0241480851, Fax: 0241694137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900665, telefon: +40 0241480851, fax: +40 0241694137, persoana de contact: Ciprian Calut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGASPC Constanta, str.Decebal nr.22 etaj III, sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Articole textile de uz casnic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: articole textile de uz casnic
II.1.6) CPV: 39510000-0 - Articole textile de uz casnic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 768.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.200 lei se va constitui prin virament bancar in contul nr.RO 81TREZ2315006XXX5424 deschis la TrezCta ori prin instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori o soc de asigurari, in conf cu art. 86 alin.(1)din HG nr.925/2006.Gar trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conf prev art.86 alin.(3)din HG nr.925/2006.Per de valab a gari pt part: 90 de zile de la data limita a dep ofertei.Doc care atesta constit gar de partic (in original) se dep impreuna cu scris de inaintare si imputernicirea de partic la proced, separat, careva insoti doc ofertei.In conf cu prev art. 87 din OUG nr.34/2006: (1)Aut contr are dr de a retine gar pt partic, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm sit: a)isi retrage oferta in per de valab a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castig, nu constit gar de buna executie in per de valab a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze contrl de achiz publ/acordul-cadru in per de valab a ofertei.Conf art.278^1 din OUG nr.34/2006 alin.1 lit.a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta val, respectiv se va retine 1.127, 69 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Decl. pv. eligibilitatea, art.180; formular 3-Decl. pv. neincadrin prev. art. 181; formular 4certif. de atestare fiscala pv indepl. oblig. de plata catre bugetul local si bugetul consolidate; dovada achitarii taxelor se va face prin prez form. tip emise de organismele competente pv indepl oblig exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are oblig de plata restante la data de 25 ale lunii anterioare lunii in care se deruleaza proced;
-Certif. de particip. la proced. cu oferta independenta; formular 5-decl. pv. neincadrarea in prev. art. 69ยน ; Pers care detin functii de decizie in cadrul aut contract sunt: Director General - Dinica Petre;Director Gen. Adj.Economic- Paula Caruntu;Director Gen. Adj. Stefanica Tudose;Director Gen. Adj. Mihaela Ristea;Sef Birou Achizitii Publice- Ciprian Calut;SefServiciu Contabilitate- Zoica Stamule);Biroul Achizitii Publice: Barda Nicoleta, Galea Laura Alexandra, Iliev Ionut; formular 6-Declaratie privind calitatea de participant la procedura; formular 7 Certif. constatat. ORC;Inainte de transm. comunic. op.ec. a carui oferta urmeaza a fi decl castig va prez certif constatat in orig sau copie legaliz pt conformit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie de minim 200.000 leiinformatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, a caror val cumulata sa fie de minim: 100.000 lei, Decl pv echip, utilajele, instalatiile de care poate dispune si pe care se angajaza sa le utilizeze pentru indepl contr, Informatii privind subcontractantii ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2012 13:50