Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Articole textile de uz casnic


Detaliu pentru invitatia numarul 333535
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Numar invitatie: 333535/10.08.2012
Denumire contract: Articole textile de uz casnic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului TimisCod fiscal: 17090636, Adresa: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Telefon: 0256/490281, Fax: 0256/407066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Romania, cod postal: 300004, telefon: +40 256490281, fax: +40 256407066, persoana de contact: Tatiana Lizarraga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara, P-ta Regina Maria, Nr.3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Articole textile de uz casnic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare-ARTICOLE TEXTILE DE UZ CASNIC Cantitatea totala: de la data semnarii contractului si pana la 31.12/2012- 6525 buc, Valestimata totala =207358 lei : saltele 200x90x10 - 88 buc;set lenjerie pat/o pers(cearsaf pat cu elastic 220x140) - 857 buc;set lenjerie pat/o pers 220x140 - 355 buc;cearsaf pat cu elastic 220x140 - 724 buc; cearsaf pat cu elastic 200x100 - 80 buc;fete perna 50x70 - 462 buc;prosop baie 140x70 ? 670 buc; prosop baie 90x50 ? 1060 buc;prosop bucatarie 60x40 ? 610 buc;husa pat impermeabila(cauciucata)210x140 ? 394 buc; perne 50x70 ? 330 buc; pilote/o pers 200x150 ? 120 buc; fete de masa 140x140 ? 255 buc;paturi adulti 200x150 ? 520 buc.
II.1.6) CPV: 39510000-0 - Articole textile de uz casnic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 207, 358 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
) Garan?ie de participare : in valoare de 2075 lei . Ofertantii pot beneficia de prevederile legii IMM-urilor (Legea 346/2004).Modalitatile de constituire ale garantiei de participare sunt cele prevazute la art .86 , alin1 din H.G.925/2006, actualizata, autoritatea contractanta acceptand inclusiv depunerea sumei la casierie(de luni pana vineri intre orele 8:00-9:00 sau 12:30-15:00), art.86, alin.5 din H.G.925/2006. Pentru plata garantiei de participare prin virament bancar, contul de trezorerie este RO47TREZ6215006XXX005136, Trezoreria Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitatea a garantiei de participare este de minim 60 zilede la data limitade primire a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare se va face cel tarziu in sedinta de deschidere a ofertelor (art. 86 alin. 6, din HG. 925/2006actualizata).Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglementarile legislative , respectiv art.87, alin.1 din H.G 925/2006, actualizata si modificata si art. 278^1 din O.U.G 34/2006, actualizata si modificata.Nota: Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: -Declaratiepe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completariprin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarileulterioare, completarea si prezentarea formularului 12 AAceste documente vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare sau Completarea si prezentarea formularului 12 B. Aceste documente vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul(art.181, litera a, c1 si d.)- Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP 314/2010-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, legat de conflictul de interese cu completarea persoanelor ce detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante (legate de aceasta achizitie): Director Gen.Adj.ec.Popa Mariana, Director Gen.Adj.Ilcau Dana, Director Gen.Adj.Anciu Aurelia, Director Gen.Negrea Rodica Persoanele care aproba bugetul DGASPCTimis sunt: Presedintele Consiliului Judetean Timis-Titu Bojin si Secretar al Consiliului Judetean Timis-Petrisor Nadastean si consilierii judeteni conform HCJT nr. 78/27.06.2012: Bitea Nicolae-Florin, Bojin Mihaita , Bologa Gheorghe, , Borha Liviu, Cocean Liviu-Marius, Cociobea Sorin, Costa Cosmin-Lascut, , Craciunescu Gabriela-Rodica, Cutu Dorin-Pompiliu, Davitoiu Ion, Diaconu Adrian Nicolae, Dobra Calin-Ionel, Gaita Oana-Dana, Gavrilita Bianca-Miruna, Juravle Petru, Lazureanu Aurel, Lelescu Tiberiu-Procopie, Martinescu Marius-Tiberiu, Mihoc Marcel, Moldovan Paul-Bogdan, Negoita Adrian Valentin, Pau Radu-Adrian, Pascuta Adrian , Plavosin Deian-Dan, Popescu Marin, Ritivoiu Mihai, Rus Alain-Florin, Rus Georgeta-Aurelia, Stanciu Pompiliu Stancu Traian, Supuran Sorin, Szatmari Ioan-Stefan, Tiuch Catalin, Vasile Marian Constantin, Zanfir Florian, Bertea Ilie Persoane juridice/fizice romane-Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care rezulta obiectul de activitate al operatorului economic. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc va depune pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine, sub forma de traduceri legalizata in limba romana
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Lista principalelor livrari deproduseefectuate in ultimi 3 ani, continand valori, perioade de livrari, beneficiari.Prezentareaa cel putin uncontractin valoarede minimum 110000 lei , completarea Formularului 12D, Cerinta nr.2-Informatii privind subcontractantii, ?, completarea Formularului 12Gpentru ofertantii care se prezinta cu subcontractanti .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: intreaga documentatie se afla atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer