Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Articole textile pentru camine


Detaliu pentru invitatia numarul 339252
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Numar invitatie: 339252/13.11.2012
Denumire contract: Articole textile pentru camine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd.Carol I , nr. 11, , iasi, Romania, cod postal: 700506, telefon: +40 232201031, fax: +40 232201031
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Conferinte a Rectoratului Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Articole textile pentru camine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lot 1 Lenjerie de pat pentru o persoana, material creponat satinat Set. 1200lot 2 Pernematlasate Buc. 620lot 3 Pilote (pleduri)matlasate Buc. 600lot 4 Cuverturi pentru pat Buc. 620
II.1.6) CPV: 39512000-4 - Lenjerie de pat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 273, 790.33 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot I :2903 lei ; lot II :450lei; lot III :725lei; lot IV :750 lei(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza incategoria IMM conform Formular nr.12 , Sectiunea Formulare si Modele)Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.a) virament bancar in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi, CUI 4701126b) printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta;Documentul va fi emis in conformitate cu (Formularul nr.9 ? din Sectiunea Formulare si Modele); si va fi prezentat in original. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca din Romania.c) prin depunerea la casieria autoritatii contractante (program de lucru cu publicul: luni-vineri :1300 ? 1500)- a unei file cec , cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau- a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 2781^1alin (1) lit.b) din OUG 34/2006, Universitatea ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi va retine din garantia de participare , in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata urmatoarele sume: lot 1-suma de 1451, 61 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare;pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta, la dat constituirii garantiei de buna executie, o declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM conform Formular nr.12 , Sectiunea Formulare si Modele)Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta;Documentul va fi emis in conformitate cu Formularul nr. 11, ? din Sectiunea Formulare si Modele si va fi prezentat in original. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca din Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea completare Formular nr.1 Sectiunea Formulare si Modele-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/ OUGnr. 34/ 2006 Completare Formular nr.2, Sectiunea Formulare si Modele-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1/OUG nr.34/2006 Completare Formular nr.3si Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta, Sectiunea Formulare si Modele-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completare Formular nr. 8, Sectiunea Formulare si Modele Persoane juridice/ fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluidin care sa rezulte: ca obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea produselor ce fac obiectul achizitiei publice-Se poate depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila (cu mentiunea ?conform cu originalul?)Nota: Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata notarial.Persoane juridice/ fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: pentru lotul I: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, conform formularului 8, dinSectiunea Formulare si Modele- prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptiein valoare de cel putin 45000 lei prin care sa se confirme livrarea de produse similare(lenjerii de pat), - Pentru lotul I: Se va prezenta o mostra de produs finit (un set de lenjerie) Mostrade produs prezentatatrebuie sa fie conforma cu cerintele din caietul de sarcini, va avea atasata fisa tehnica de la producator si va insoti plicul cu oferte, conform descrierii de la Cap. IV.4.3.3-Se vor prezenta minim 5 mostre de tesatura avand modele cu imprimeuri in gama de culori solicitata in caietul de sarcini. Dimensiunea acestora va fi de minim 10 x 10 cm. Pentru o prezentare cat mai completa a modelului cu imprimeu, mostrele de tesatura pot fi insotite si de imagini sau poze si se va mentiona care este dimensiunea de la care se repeta imprimeul prezentat. Mostrele de tesatura se vor introduce in plicul cu oferta ??Documente de calificare?(plicul nr. I, conform descrierii de la Cap. IV.4.3.3)Mostrele vor fi analizate in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce facobiectul contractului, potrivit ord. 509/2011., Pentru lotul II: -Se va prezenta mostrade tesatura solicitata in caietul de sarcini pentru realizarea produsului finitDimensiunea acesteia va fi de minim 10 x 10cm. Mostra de tesatura se va introduce in plicul cu oferta ??Documente de calificare?(plicul nr. I, conform descrierii de la Cap. IV.4.3.3)Mostrele vor fi analizate in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce facobiectul contractului, potrivit ord. 509/2011., Pentru lotul III: -Se vor prezenta minim 5 mostre de tesatura avand modele cu imprimeuri in gama de culori solicitata in caietul de sarcini. Dimensiunea acestora va fi de minim 10 x 10 cm. Pentru o prezentare cat mai completa a modelului cu imprimeu, mostrele de tesatura pot fi insotite si de imagini sau poze si se va mentiona care este dimensiunea de la care se repeta imprimeul prezentat. Mostrele de tesatura se vor introduce in plicul cu oferta ??Documente de calificare?(plicul nr. I, conform descrierii de la Cap. IV.4.3.3)Mostrele vor fi analizate in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce facobiectul contractului, potrivit ord. 509/2011., Pentru lotul IV: -Se va prezenta mostrade tesatura solicitatain gama de culori solicitata in caietul de sarcini pentru realizarea produsului finitDimensiunea acesteia va fi de minim 10 x 10cm. Mostra de tesatura se va introduce in plicul cu oferta ??Documente de calificare?(plicul nr. I, conform descrierii de la Cap. IV.4.3.3) Mostrele vor fi analizate in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce facobiectul contractului, potrivit ord. 509/2011.Pentru lotul IV: -Se va prezenta mostrade tesatura solicitatain gama de culori solicitata in caietul de sarcini pentru realizarea produsului finitDimensiunea acesteia va fi de minim 10 x 10cm. Mostra de tesatura se va introduce in plicul cu oferta ??Documente de calificare?(plicul nr. I, conform descrierii de la Cap. IV.4.3.3) Mostrele vor fi analizate in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce facobiectul contractului, potrivit ord. 509/2011.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesarea directa a site-ului www.e-licitatie.ro sau solicitarea de la Serv Achizitii Publice din cadrul UAIC, Bd. Carol I nr. 11 Corp J, tel. 0232/201139, fax0232/201117
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer