Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ASCENSOARE


Detaliu pentru invitatia numarul 349445
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Judetul Brasov
Numar invitatie: 349445/28.06.2013
Denumire contract: ASCENSOARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul BrasovCod fiscal: 4384150, Adresa: B-dul Eroilor nr.5, Brasov, Telefon: 0268/410777/221, Fax: 0268/472305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Eroilor nr.5, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268/410777/140/221, fax: +40 268/472305, persoana de contact: DIUAT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul.N.Balcescu, nr. 67, cam. 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ASCENSOARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul 1: Ascensor targa 1 bucata ?i ascensor persoane 1 bucata ? SPITALUL CLINIC DE OBSTETRICA GINECOLOGIE BRA?OV, Lotul 2 : Ascensor targa 1 bucata ?i ascensor persoane 1 bucata ? SPITALUL CLINIC DE COPII BRA?OV.
II.1.6) CPV: 42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 548, 452 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul1: -4.000, 00 lei (sau echivalent in euro la data publicarii INVITATIEI DE PARTICIPARE), depusa pana la DATA DESCHIDERII ofertelor. Lotul2: -5.000, 00 lei (sau echivalent in euro la data publicarii INVITATIEI DE PARTICIPARE), depusa pana la DATA DESCHIDERII ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se va constitui sub forma unei scrisori de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, virament bancar, in formatul Scrisorii de garantie financiara de participare, insotita de declaratia privind incadrarea in categ. IMM-urilor, dupa caz (completare Formular 19A). Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Cont Trezoreria Brasov RO33TREZ1315006XXX000169, CUI 4384150. In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii. Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a scrisorii de garantie financiara de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006, precum si in conditiile art.278ยน din OUG din 34/2006, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare si dupa constituirea garantiei de buna executie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data constituirii acesteia.Neprezentarea scrisorii de garantie financiara de participare conduce la respingerea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 12Ab) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular 12BDeclaratile se vor prezenta atat de operatorul economic cat si de fiecare membru asociat sau tert sustinator.c)Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 12d)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 1.1.e) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, confor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- formular 16. In cazul in care operatorul economic (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator) se afla in una din situatiile prevazute de art. 69^din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Presedinte : Aristotel Cancescu, Administratorul judetului Ispas Radu, Vicepresedinte Mihai Pascu, Director Economic Aurelia Popescu, Secretar Maria Dumbraveanu, Director D.A.P.L. Claudia Craciun, Director D.I.U.A.T. Emil Cirica, Acrivopol Constantin Vasile, Radulea Andreea, Mone Mariana, Stanescu Lucica, Boboc Daniela, Iordan Emilia.f) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, celei in care se depun ofertele(original, copie legalizatasau copie lizibila ? conform cu originalul?);g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizatasau copie lizibila ? conform cu originalul?)h)persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovada eligibilitatii Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Documentelevor fi prezentate incopie legalizatainsotite de traducerea autorizata in limba romana. -Certificatul constatator eliberat de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/ copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului subsecvent, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturilecontabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.Pentruoperatorii economici care nu au obligatia legala de a depunebilantul pe 2012 pana la data deschiderii ofertelor, se vor lua in considerare altedocumente contabile in sustinerea cifrei de afaceri.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul"., Informatii generale - formular 11Media cifrei de afaceri globalape ultimii 3 ani, 2010-2011 ? 2012 trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu: Lotul 1 : Ascensor targa 1 bucata ?i ascensor persoane 1 bucata?SPITALUL CLINIC DE OBSTETRICA GINECOLOGIE BRA?OV: minim 450.000 lei pentru a demonstra capacitatea financiara de indeplinire a contractului.Lotul 2 : Ascensor targa 1 bucata ?i ascensor persoane 1 bucata?SPITALUL CLINIC DE COPII BRA?OV: minim 600.000 lei pentru a demonstra capacitatea financiara de indeplinire a contractului.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.In cazul ofertantilor din categ IMM (facand dovada prin prezentarea docprev in Legea 346/2004) acestia beneficiaza de red cu 50% pt criteriile legate de cifra de afaceri.Val vor fi expr in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anii resp. Ofertantii care trebuie sa efect. conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inreg.In sit in care un grup de op ec in asociere depune oferta comuna, sit ec si financ se dem prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Demonstrarea indepl cerintelor se poate realiza si prin interm unui tert sustinator care va garanta indepli oblig contractuale, in conf cu prev art. 186 din OUG nr. 34/2006 si art.11 alin. 1 din HG 925/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaprincipalelorcontracte similare efectuate in ultimii 3 ani.Cerinte obligatorii: Lotul 1: Operatorul economic sau membrii asocierii impreuna vor prezenta maxim trei contracte avand ca obiect atat furnizarea de produse similare cat si executia de lucrari de montaj a produselor, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 225.000 lei, fara TVA.Lotul 2: Operatorul economic sau membrii asocierii impreuna vor prezenta maxim trei contracte avand ca obiect atat furnizarea de produse similare cat si executia de lucrari de montaj a produselor, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 300.000 lei, fara TVA.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".Persoanele juridice straine vor atasa copii dupa documente similare, insotite de traducere autorizata., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Se solicita livrarea/ instalarea/montarea/ configurarea (dupa caz) sa se realizeze de catre furnizor, pentru fiecare echipament in parte.Indeplinire: Se va prezenta o lista cu privire la personalul specializat necesar pentru livrarea/instalarea/montarea/ configurarea (dupa caz), pentru fiecare echipament.Se vor prezenta copii dupa documente relevantecum ar fi Contract individual de munca, contract de prestari servicii, sau declaratia de disponibilitate cu CV sau orice alte documente care sa certifice competentele personalului specific activitatii de livrarea/instalarea/montarea/ configurarea (dupa caz).Documentele potfi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul"., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraDocumentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul". Certificat ISO 9001- Sistem de Management al Calitatiisau echivalent, in domeniul activitatii supuse procedurii de cerere de oferta. Ofertantul trebuie sa demonstreze capresteaza un serviciu de calitate.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2013 08:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer