Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Ascensoare si instalatie de ridicat pentru persoane cu dizabilitati spatii de invatamant si spatii de cazare Facultatea de Sociologie Panduri 90


Detaliu pentru invitatia numarul 343352
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea din Bucuresti
Numar invitatie: 343352/01.03.2013
Denumire contract: Ascensoare si instalatie de ridicat pentru persoane cu dizabilitati spatii de invatamant si spatii de cazare Facultatea de Sociologie Panduri 90
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din BucurestiCod fiscal: 4505502, Adresa: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213077376, Fax: +40 213139575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050107, telefon: +40 213077327, fax: +40 213133531, persoana de contact: Serviciul Tehnic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Romania, parter inferior : Serviciul Tehnic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Ascensoare si instalatie de ridicat pentru persoane cu dizabilitati spatii de invatamant si spatii de cazare Facultatea de Sociologie Panduri 90
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare, montaj, instalare si punere in functiune ascensoare si platforma persoane cu dizabilitati spatii de invatamant si spatii de cazare Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala
II.1.6) CPV: 42416000-5 - Ascensoare, schipuri, dispozitive de ridicare, scari si trotuare rulante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 336, 235.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 6.700 leiModul de constituire: Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei sau valuta(pentru echivalenta leu/valuta se va utiliza cursul comunicat de BNR in ziua aparitiei invitatiei de participare in SEAP), se prezinta in original, in cuantumul si cu o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Data la care se face echivalenta leu/valuta este data publicarii invitatiei de participare. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO57TREZ7055005XXX000186 deschis la Trezoreria Sectorului 5, Cod fiscal: 4505502.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 38, alin. (4), art. 87, alin. (1) si art. 88 din H.G. nr. 925/2006, precum si in condi?iile art.278ยน din OUG din 34/2006, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare ?i dupa constituirea garan?iei de buna execu?ie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data constituirii acesteia.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cadrul sedintei de deschidere este permisa respingerea ofertelor care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire (art. 33, alin. (3) lit.(b) din H.G. nr. 925/2006).Conform prevederilor Legii nr.346/14.07.2004 art. 16, alin (2) valoarea garantiilor se diminueaza cu 50% pentru societatile mici si mijlocii.Data la care se face echivalenta lei/valuta este data publicarii invitatiei de participare in SEAP
Garantie de buna executie
Cuantumul va fi 10 % din valoarea contractului, fara TVA, respectiv 5% in cazul in care se face dovada IMM, valabila incepand cu data incheierii contractului.Constituirea g.b.e.: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si constituie anexa la contract, sau, in cazul in care cuantumul g.b.e. este redus ca valoare, se accepta constituirea acesteiaprin depunerea la casierie a sumei in numerar (art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare), sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrulorganului fiscal competent un cont la disponibil distinct la dispozitia AC.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurentasumei stabilite drept g.b.e. in contract. AC va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.Din contul deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al A.C. care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a A.C. in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului (art. 1 HG 1045/2011).Returnarea g.b.e.se va efectua conform art. 92 (1) din HG 925/2006.In cadrul unei asocieri, chiar daca toti asociatii se incadreaza individual in categoria IMM, pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004, asocierea in ansamblu trebuie sa se incadreze in categoria IMM.Liderul Asociatiei va face dovada constituirii g.b.e..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a. Declaratie privind eligibilitatea Cerinta obligatorie: completarea Formularului 1, b. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantade Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Cerinta obligatorie: completarea Formularului 2, c. Certificat de participare cu oferta independenta Cerinta obligatorie: completarea Formularului 3, d. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta obligatorie: completarea Formularului 12C, e. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor Cerinte obligatorii: Certificat de cazier judiciar in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelorCertificat de cazier fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Certificatde atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Administratia Nationala de Administrare Fiscala, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul.Certificat de atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privindImpozitele si Taxele Locale, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), insotite de traducerea legalizata in limba romana, sau in copie conform cu originalul.f. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Rector, prof. univ. dr. Mircea Dumitru- Prorector, prof. univ. dr. Maria Voinea, - Prorector, prof. univ. dr. Emil Barna, - Director Financiar-Contabil, ec. Adrian Albu, - Sef Birou Achizitii, ec. Cristinel Simion Sandu, - Director Adjunct Tehnic, arh. Cristian Tofan, - Sef Serviciul Tehnic, ing. Virginia Tosca, - Serviciul Tehnic, RSVTI Mircea-Stefan Albertin, - Seviciul Tehnic, adm. patrimoniu Mihai Petre.Cerinta obligatorie: completarea Formularului 4 Persoane juridice romane Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca: obiectul de activitate al ofertantuluiincludeactivitati ce fac obiectul contractului, nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii juridice, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridicestraine vor prezenta orice document edificator care sa dovedeascao forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in traducere legalizata in limba romana, sau in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Autorizatie ISCIR pentru montare, instalare si punere in functiune ascensoare electrice de persoane, pentru persoana juridicaCerinta obligatorie: Autorizatie ISCIR pentru montare, instalare si punere in functiune ascensoare electrice de persoane, in copie conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Autorizatie ISCIR pentru montare, instalare si punere in functiune platforme ridicatoare pentru persoane cu dizabilitati, pentru persoana juridicaCerinta obligatorie: Autorizatie ISCIR pentru montare, instalare si punere in functiune platforme ridicatoare pentru persoane cu dizabilitati, in copie conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privindsituatia economico-financiaraultimele trei bilanturi contabile, inregistrate si vizate de catre organul fiscal abilitat, sau documente echivalente care certifica respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei medii de afaceri globale, 2. Informatii privind: Cifra de afaceri medieDeclaratia prin care ofertantul va demonstra realizarea unei cifre medii globale de afaceri, pentru ultimii trei ani egala sau mai mare decat echivalentul a 672.000 lei.(pentru echivalenta leu/euro se va folosi cursul mediu BNR la nivelul anilor declarati)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaprincipalelor produse furnizatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de furnizare, beneficiari(pentru echivalenta leu/euro se va utiliza cursul mediu anual comunicat de BNR)., Experienta similara(pentru echivalenta leu/euro se va utiliza cursul mediu anual comunicat de BNR)., Demonstrarea experientei similare cu documente care contin informatiiin vederea demonstrarii cerintei de similaritate cu obiectul licitatieiin valoare minima cumulata de336.000 lei, conform prevederilor art. 188 alin. (1) lit. a din OUG 34/2006, Informatii privind subcontractantii Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti (daca este cazul), Informatii privind personalul tehnic de specialitateDeclaratii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, precum si personalul propus pentru derularea contractului, insotite de CV uriResponsabil cu Supravegherea Lucrarilor, persoana autorizata ISCIRResponsabil cu VerificareaTehnica a Ascensoarelor, persoana autorizata ISCIRResponsabil CQ, Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceDeclaratie privind echipamentele tehnice disponibile Certificat privind implementarea Sistemelor de Management al calitatii (ISO9001) , sau echivalent., Certificat privind implementarea Sistemelor de Management al mediului (ISO14001), sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2013 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer