Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Ascensor pentru persoane


Detaliu pentru invitatia numarul 352659
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 352659/14.08.2013
Denumire contract: Ascensor pentru persoane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Campului, nr. 1, jud. Arges, Mioveni, Romania, cod postal: 115400, telefon: +40 248207806, fax: +40 248262499, persoana de contact: Roxana STANCIUGEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala FCN Pitesti, Str. Campului, nr. 1, jud. Arges, Mioveni
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Ascensor pentru persoane
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Ascensor pentru persoane?, inclusiv servicii de: -.Montaj- Teste, probe de functionare si punere in functiune conform prescriptiilor tehnice ISCIR;
- Obtinerea autorizarii/ admiterii functionarii conform prescriptiilor tehnice ISCIR
II.1.6) CPV: 42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2 640 lei si va aveao valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare poate fi constituita si in valuta, echivalenta, in acest caz, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei, Formular III.1.1.a, (in original); - ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.1, vizat de banca ofertantului, (in copie); - orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (in original) si cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei. Ofertantii ce se incadreaza in categoria IMM conformOUG 27/2006 si Legii 346/2004, au dreptul de a constitui garantia bancara in cuantum redus cu 50%. Pt a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925 / 2006. In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC si aceasta contestatie este respinsa ca fiind nefondata de CNSC sau contestatorul a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia depusa, suma stabilita in art. 278ยน din OUG nr. 34 / 2006, respectiv de 1.320 Lei. Autoritatea contractanta va restitui, fiecarui ofertant participant la procedura, garantia de participarela procedura, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925 / 2006..
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA ? se constituie in conformitate cu art. 90 alin (1) si (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sub forma descrisoare de garantie bancara (se va utiliza Formularul III.1.1.b sau prin alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Totodata , se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantia bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Se va completa Formularul III.2.1.a.12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 .Se va completa Formularul III.2.1.a.2. si se vor anexa: a) pentru persoane juridice/fizice romane-certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor-certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorb) pentru persoane juridice / fizice straine-documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau ?copie conform cu originalul?.3. Certificat de participare la procedura cu oferta independentaSe va completa FormularulIII.2.1.a.34. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006Se va completa Formularul III.2.1.a.4Precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Daniela Lulache ? Director GeneralElena Negulici ? Director EconomicMihai-Dan Gheorghievici - Inlocuitor de drept Director Economic;Cristina Nazarevscky - Sef Departament Achizitii;Dana Banea - Inlocuitor de drept Sef Departament AchizitiiComisia de evaluare: Maria Stefan, Ioan Policeanu, Emilia Gabrian, Dumitru Giban, Romel Zamfira, Dumitru Stan, Roxana Stanciugel ? membri; Sever Mitran, Catalin Filip, Stefan Rolea ? membrii de rezerva5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul III.2.1.a.5 a)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - pentru persoane juridice/fizice romanesaub)Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - pentru persoane juridice/fizice strainePentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentelui in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.Se va prezenta minim 1 (un) document de confirmare a livrarilor (recomandari/ contracte / procese verbale de receptie / alte documente), semnat de catre beneficiar ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 08.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2013 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer