Achizitie publica - ASFALTARE STRAZI IN COMUNA TREZNEA, JUD. SALAJ
Detaliu pentru invitatia numarul 337155
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 337155/10.10.2012
Denumire contract: ASFALTARESTRAZIIN COMUNA TREZNEA, JUD. SALAJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TREZNEA(CONSILIUL LOCAL )Cod fiscal: 7977526, Adresa: TREZNEA, NR. 83, Treznea, Telefon: 0260-658044, Fax: 0260-658044
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TREZNEA, NR. 83, Treznea, Romania, cod postal: 457340, telefon: +40 260658044, fax: +40 260658044, persoana de contact: EMANOIL-IONEL STANCIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Treznea, localitatea Treznea, nr. 83, judetul Salaj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ASFALTARESTRAZIIN COMUNA TREZNEA, JUD. SALAJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari de constructii la obiectivul de investitii: ASFALTARESTRAZIIN COMUNA TREZNEA . In cadrul acestei proceduri sunt cuprinse lucrari de asfaltare a strazilor din satele Bozna si Treznea, comuna Treznea, jud, Salaj. Informatii detaliate cu privire la solutiile adoptate pentru sistemul rutier al drumului, precum si toate aspectele de natura tehnica care trebuie avute in vedere la executia de lucrari, sunt cuprinse in Proiectul tehnic si Listele cuprinzand cantitatile de lucrari, anexa la caietul de sarcini si care face parte integranta din prezenta documentatie de atribuire
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 059, 430 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
30.150 lei sau 15.075 lei in situatia in care ofertantul intra in categoria Intreprinderilor mici si mijocii. - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. prin virament bancar 2. Scrisoare de garantie de participare la licitatie, eliberata de catre o sociatate bancara sau societate de asigurari, care se va prezenta in original ? conform Formular nr. 3, din Sectiunea Formulare 3. Dovada cu Ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, ca a fost virata garantia de participare la licitatie in contul Autoritatii contractante RO 30TREZ 56124510220XXXXX deschis la Trezoreria Zalau, cod fiscal :7977526. Ofertantul pierde suma constituita ca si garantie sau o parte din acesta, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti; (c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. (d) in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA sau 5% in sistuatia in care ofertantul intra in categoria IMM. Modalitate de constiuire a garantiei de buna executie se va face prin scrisoare de garantiei de buna executie eliberata de catre o societate bancara sau societate de asigurarioriprin retineri suscesive din facturile de plati. In acest ultim cazcontractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria statului in conformitate cu prevederile HG 1045/2011. Modalitatea concreta de constituire a garantiei de buna executiese va stabilii de comun acord cu operatorul economic desemnat castigator la semnarea contractului de lucrari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, pentru a fi exclus de la procedura, conform Formular 5 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea.Nota: In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Formularul nr. 5 va fi completat si prezentat de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta. De asemenea in situatia in care ofertantul are terti sustinatori acestea vor prezenta Formularul nr. 5 atasat Angajamentului ferm de sustinere.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatiile prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, acestia NU vor prezenta documentul mentionat.2. Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, conform Formular nr. 6 din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Formularul nr. 6 va fi completat si prezentat de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta.De asemenea in situatia in care ofertantul are terti sustinatori acestea vor prezenta Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 , lit. a, c^1 si d din OUG nr. 34/2006 modificata prin Legii nr. 279/2011, atasat Angajamentului ferm de sustinere.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatiile prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, acestia NU vor prezenta documentul mentionat.3.Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie conform cu originalul: a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale ;(certificate- tip emise de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident).In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Certificatele constatatoare cu privire la dovada platii datoriilor catre bugetul general de stat consolidat si bugetele locale vor fi prezentate de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta, sub sanctiunea declarari ofertei ca inacceptabile.NOTA : Ofertantii care vor prezenta certificatele constatatoare solicitate cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, indiferent de natura acestora, fie ca sunt la bugetul general de stat consolidat sau bugetele locale, vor fi exclusi din pocedura, iar oferta declarata inacceptabila.OBSERVATII: ? Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care ofertantul are subcontractansi declarati, acestia NU vor prezenta documentele mentionate.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formular nr. 7 din Sectiunea Formulare.In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, va fi prezentata de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta.5.Acord de asociere (daca este cazul, conform Formular nr. 8 din Sectiunea Formulare;6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, conform Formular nr. 11 din Sectiunea Formulare.Nota: Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu trebuie sa aiba membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autroritatii contractante, respectiv cu domnul Stanciu Emanoil Ionel avand functia de Primar al Comunei, Criste Nicolae avand functia de Viceprimar al Comunei, Blandas Igret Ioan avand functia de Secretar al Comunei, Bogdan Monica Ana avand functia de Contabil in cadrul Primariei, Ticus Anamaria, Goia Dorin, Pop Alexandru Marius, Bagarean Simion, Blaj Ioan, Brustan Marius Bogdan, Layar Mioara, Druhora Octavian - consilieri locali.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat.In situatia in care ofertantul are terti sustinatori acestea vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, atasat Angajamentului ferm de sustinere.7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Formular nr. 12, din Sectiunea Formulare. 1. Certificat constatator- original sau copie conforma cu originalul- emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei pentru ofertantii din tara, sau document similar emis de organisme similare din tara in care ofertantul este stabilit, pentru ofertantii straini, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include activitatea si este autorizat pentru executia lucrarilor ce fac obiectul achizitiei;
- persoanele care detin actiuni in cadrul firmei;
- nu sunt inscrise mentiuni referitoare la hotarari de condamnare a agentului economic pentru fapte penale, fals, concurenta neloiala, coruptie.Note: 1. Autoritatea contractanta va solicita, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul. 2. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta Certificatul constator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani de cel putin 6.000.000 lei, (cumulativ in cazul asocierilor de operatori economici sau pentru un singur operator economic daca prezinta oferta singur)., Capacitatea ec. si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Cand sustinerea tertului vizeaza indeplinirea niv. minim al cifrei de afaceri, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Un contract de lucrari finalizat conform prevederilor art. 14 (1) din ordinul 509/2011 a Presedintelui ANRMAP, in ultimii 5 ani, pentru lucrari similare, in valoare de cel putin 3.000.000 lei, fara TVA., 2.Personalul de specialitate necesar indeplinirii contractului: - Respons/ Manager de contract ;
- Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructii de drumuri si poduri;
- Responsabil cu calitatea (CQ)- Inginer/subinginer topograf.Nota: In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, documentele solicitate vor fi prezentate de fiecare asociat in parte si acesta vor fi luate pentru indeplinirea criteriului de calificare prin cumularea resurselor intregului grup, 3. Asigurarea de catre ofertant a cel putin urmatoarelor echipamente, utilajele, mijloace de transport, laboratoare care sunt necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari: - Instalatie de preparate a mixturilor asfaltice; - Centrala de betoane; - Repartizor pentru mixtruri asfaltice; - Autogreder - Buldoexcavator- Excavator pe senile - Autobasculanta - Incarcator frontal (vola) - Buldozer - Vibrocompactor; - Compactor pe pneuri ; - Autospeciale pentru transportul betonului (Autobetoniere) ?; - Laboratorul de inercari gradul II. Nominalizarea dotarilor tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului- executie de lucrari, 4. Angajament ferm de sustinere privind capacitate tehnica si profesionala ? experienta similara, in forma autentica la notarul public (daca este cazul)Sau /si2. Angajament ferm de sustinere privind capacitate tehnica ? utilaje/echipamnete si/sau personal, in forma autentica la notarul public (daca este cazul)., 5. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, 6.Acord de subcontractare (daca este cazul)Nota: Autoritatea contractanta nu solicita indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar acestea vor prezenta in mod obligatoriu documente relevante prin care sa demonstreze asigurarea resurselor materiale si umane pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie atribuit. Este interzisa subcontractarea totala a lucrarilor supuse prezentei proceduri, sub sanctiunea declararii ofertei ca neconforme. Pentru Criteriile de calificare privind capacitatea tehnica ?utilaje, echipamente si personal solicitate prin documentatia, vor fi luate in considerate documentele prezentate de catre subcontractanti in acest sens cu conditia ca subcontractantul sa realizeze partea din contractul de lucrari pentru care subcontractantul prezinta documentele respective. In situatia in care subcontractantul nu va executa lucrarile pentru care prezinta documentele de calificare privind capacitatea tehnica ?utilaje si/s Certificat ISO 9001 privind Sistemul de Management al Calitatii, in domeniul constructii de drumuri sau Certificate si/sau documente echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene in care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru acest sistem, in domeniul constructiilor de drumuri., Certificat ISO 14001 privind Sistemul de Management de Mediu, in domeniul constructiilor de drumuri. Sau Certificate si/sau documente echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene in care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru acest sistem, in domeniul constructiilor de drumuri
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, de la sectiunea creata in acest sens
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 17:15