Achizitie publica - ·Asfaltare alee carosabila in Liceul Militar Alba Iulia, acces heliport
Detaliu pentru invitatia numarul 339392
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339392/13.11.2012
Denumire contract: ·Asfaltare alee carosabila in Liceul Militar Alba Iulia, acces heliport
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta Alba IuliaCod fiscal: 4613342, Adresa: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia, Telefon: 0258820825, int.105, Fax: 0258821476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510160, telefon: +40 258820825, fax: +40 258821476, persoana de contact: Biroul achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia: Sala de Conferinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ·Asfaltare alee carosabila in Liceul Militar Alba Iulia, acces heliport
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asfaltare alee carosabila in Liceul Militar Alba Iulia, pentru acces ambulante la heliport.
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 172 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: 1900 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original ;
-sau prin ordin de plata in contul RO96TREZ0025006XXX004705 CF 4613342 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si garantia de buna executie. In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care CNSC respinge contestatia, se va retinecontestatorului din garantia de participare suma de 980 ron, in conformitate cu prevederile art. 2781), din OUG 34/2006.Data stabilirii echivalentei leu/euro: data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA, constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original ;
-sau prin ordin de plata in contul RO96TREZ0025006XXX004705, CF 4613342 deschis la Trezoreria unicipiului Alba Iulia, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, in perioada premergatoare semnarii contractului.Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza : - 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim ;
- restul de 30% din valoarea garantiei de buna executie, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Neincadrarea in prevederile art.180 si art.181.Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular 1.1 si Formular 1.2.Documente de confirmare: - certificate de atestare fiscala: 1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, semnata de reprezentantul legal si stampilata.2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind situatia obligatiilor catre bugetul consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, semnata de reprezentantul legal si stampilata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.-Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.2.Evitarea conflictului de interese. Se va completa o Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, Formular 12. Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Presedinte CJ Alba: Dumitrel Ion, manager: Cosarca Nicoleta, director financiar contabil: Marza Diana, sef birou achizitii: Ene Ovidiu, consilier juridic: Pop Cristina.3.Participarea la licitatie cu oferta independenta, Conform Ordin nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular 2 Demonstrarea formei de inregistrare: Documente edificatoare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul Teritorial, valabil la data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, semnata de reprezentantul legal si stampilata (castigatorul are obligatia de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Persoane juridice /fizice straine: Prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective, si insotite de traducerea legalizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.constituie conditie de calificare.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Ofertantul va face dovada executarii unor lucrari similare prin prezentarea de certificari de buna executie pentru minim o lucrare indicand beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Toate copiile vor avea mentiunea reprezentantului legal al ofertantului ? conform cu originalul? cu semnatura si stampila., Informatii privind dotarea tehnica: Ofertantul are obligatia asigurarii utilajelor, instalatiilor si echipamentelortehnice.- Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de carepoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari, Informatii privind subcontractantii: Se prezinta partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Informatii privind asociatii: In cazul unei asocieri se va prezenta acordul preliminar de asociere, care trebuie sa mentioneze faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului. Se va face dovada respectarii ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 13:03