Achizitie publica - ?Asfaltare DC 129, in comuna Visina Noua, km 2+000 ? 3+585, Judetul Olt?
Detaliu pentru invitatia numarul 322574
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322574/22.03.2012
Denumire contract: ?Asfaltare DC 129, in comuna Visina Noua, km 2+000 ? 3+585, Judetul Olt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VISINA NOUA (CONSILIUL LOCAL VISINA NOUA)Cod fiscal: 16602614, Adresa: Comuna Visina Noua, Judetul Olt, Str.Intrarea Europei, Nr.40, Visina Noua, Telefon: 539237, Fax: 539222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Visina Noua, Judetul Olt, Str.Intrarea Europei, Nr.40, Visina Noua, Romania, cod postal: 237511, telefon: +40 0249539237, fax: +40 0249539222, persoana de contact: Constantin Baluta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Visina Noua, judetul Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Asfaltare DC 129, in comuna Visina Noua, km 2+000 ? 3+585, Judetul Olt?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ASFALTARE DC 129, VISINA-VISINA NOUA, KM 2+000-3+585, JUDETUL OLT
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 932, 952 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participareda x nu ?Cuantumul garantiei de participare: 18.000 lei.perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei,
Garantie de buna executie
III.1.1.b) Garantie de buna executedaCuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractuluigarantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formulare: - Formular nr. 12 A - ?Declaratie privind eligibilitatea?- Formular nr. 12 C - ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Cerinta nr. 2DECLARATIEprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Se va completa si prezenta Formularul nr. 2B. conform Ordinului ANRMAP nr. 509/2011Persoanecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar ? Tol Florin CristianViceprimar ? Dobre StelianVicepresedinte ? Ioan CiuguleaSecretar - Vladucu MarinCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formulare: - Formular nr. 12 B - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006?- Formular 12 C1 - Certificatul de participare la procedura cu oferta independentaCerinta nr. 4Certificate constatatoare privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat si catre bugetul local Cerinta minima obligatorie: Prezentare: Prezentare: -Certificat constatatorprivind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat din care sa reiasa ca ofertantullcandidatulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile-Certificat constatatorprivind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatrebugetullocaldincaresareiasaca ofertantul/candidatulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturileDovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente.Persoanele juridice straine trebuiesa prezinte documente edificatoarepentrudovedireaeligibilitatiiinconformitatecu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, actualizata.Documentele vor fi prezentate in original saucopie, insotitede traducerea autorizata inlimbaromana, safie intermende valabilitatei sa nu prezinte datorii restante.incazdeneprezentareadocumentelorprivindachitarea taxelor, nu este permisacompletarea ulterioara.Lacerereacomisieideevaluare ofertantul vaprezenta documentul original.Ofertantiicareprincertificateledepusenufacdovadaachitarii taxelor Ia data solicitata inprezenta documentatie, vor fi exclu i dinproceduradeachizitie.ndeplinireaobligatiilordeplata, in original sau copiiCerinta nr. 5Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare, inclusiv anexa(daca este cazul)Ofertantul are dreptul cf. prevederilor art. 11 alin (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de a prezenta initial o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati, etc, conform Formular 11A(Sectiunea A.2).Cerinta nr. 6Acord de asociere(daca este cazul)Cerinta minima obligatorie: completare acord preliminar conform Formular nr.12G1.Acordul preliminar va fi prezentat doar de liderul asocierii si o copie a acestuia va fi prezentata cu documentele care insotesc oferta.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare. Acordul de asociere va specifica liderul si procentele de participare ale fiecarui asociat. Cerinta nr. 1- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor), in original sau copiePersoane juridice/fizice romaneInformatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: -datedeidentificarelegale(denumire, sediu, codunicde lnregistrare);
- obiectul principal si obiectele secundare de activitate. Se solicita ca din certificatul constatator sa reiasa autorizarea codului CAEN4211Lucrari deconstructii adrumurilor siautostrazilor - cerinta eliminatorie.- reprezentantii legali;Persoane juridice /fizice straineCerinta minima obligatorie: Prezentare: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizateCerinta nr. 2Cazier judiciar administrator Prezentarea cazierului judiciar in original din care sa reiasa ca administratorul/administratorii /asociatul/asociatii asa cum sunt acestia mentionati in certificatul constatator nu a/au fost condamnat/ti, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraSolicitat ¦Nesolicitat ?Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa fi realizat o cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani de minim 1.800.000 lei .Nota: Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.(www.bnr.ro)AnCurs mediuLeu-Euro20104, 209920094, 237320083, 6827b. Operatorii economici nerezidenti (straini): In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerintanr. 1, Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispone operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari"Ofertantultrebuie sa detina obligatoriu (proprii sau inchiriate/detinute in baza unui contract de comodat) utilaje si instalatii specifice executarii lucrarilor de reabilitare si modernizarede strazi :1.statie de producere mixturi asfaltice, curaport de inspectie emis de autoritati abilitate- 1 buc.2.repartizatoare asfalt, cu raport deinspectie emis de autoritati abilitate- 1 buc.3.autogreder, cu raport de inspectie emis de autoritati abilitate - 1 buc., Cerintanr. 1, Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispone operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari"Ofertantultrebuie sa detina obligatoriu (proprii sau inchiriate/detinute in baza unui contract de comodat) utilaje si instalatii specifice executarii lucrarilor de reabilitare si modernizarede strazi :4.cilindru compactor, cu raport deinspectie emis de autoritati abilitate- 2 buc;5.excavator-incarcator, cu raport de inspectie emis de autoritati abilitate- 2 buc;6.buldozer pe senile 65-80CP - cu raport de inspectie emis de autoritati abilitate- 1 buc;7.autobasculantacu ITP in perioada de valabilitate, Cerinta nr. 2?Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniOfertantultrebuiesadispunadeurmatorulpersonaldespecialitate angajat : - 1 sef de santier- inginer CFDP, - 1 responsabiltehnic cu executia (RTE), atestatin domeniul drumurilor, - 1 responsabil cu controlul calitatii (CQ), Cerinta nr. 1SR EN ISO 9001:2008, Cerinta nr. 1SR EN ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
25
Descriere: P2 - punctajul pentru factorul de evaluare < Durata de executie > se acorda astfel: 1. pentru cel mai scurt termen de executie se acorda 25 puncte;2. pentru alt termen decat cel prevazut la la pct. 1 se acorda punctajul astfel: P2(n) = (numar minim / numar (n))x25 numar minim = termen minimnumar (n) = termenul propusNota: Pentru facilitarea procesului de evaluare si aplicare a factorilor de evaluare, Durata de executie ofertata va fi exprimata in luni calendaristice.Daca ofertantii ofera perioade de executie mai mari decat 6 de luni, si mai mici decat 1luna , oferta lor va fi respinsa de autoritatea contractanta.
Perioada de garantie pentru lucrarile executate
25
Descriere: - punctajul pentru factorul de evaluare < Perioada de garantie pentru lucrarile executate > se acorda astfel1. pentru cel mai scurt termen de executie se acorda 25 puncte;2. pentru alt termen decat cel prevazut la la pct. 1 se acorda punctajul astfel: P2(n) = (numar minim / numar (n))x25 numar minim = termen minim: numar (n) = termenul propusNota: Pentru facilitarea procesului de evaluare si aplicare a factorilor de evaluare, Perioada de garantipentru lucrarile executate va fi exprimata in luni calendaristice.Durata garantiei de buna executie mai mare de 5 ani nu se puncteaza.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 15:43