Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ASFALTARE DC 195 CHILIA (DN 67B) ? PIELCANI, COMUNA FAGETELU, JUDETUL OLT


Detaliu pentru invitatia numarul 342164
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Fagetelu
Numar invitatie: 342164/29.01.2013
Denumire contract: ASFALTARE DC 195 CHILIA (DN 67B) ? PIELCANI, COMUNA FAGETELU, JUDETUL OLT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna FageteluCod fiscal: 4395124, Adresa: Comuna Fagetelu, Judetul Olt, Fagetelu, Telefon: 0249/469523, Fax: 0249/469523
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Fagetelu, Judetul Olt, Fagetelu, Romania, cod postal: 237165, telefon: +40 249/469523, fax: +40 249/469523, persoana de contact: Constantin Serban-Avramescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local(primaria)Fagetelu, jud. Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ASFALTARE DC 195 CHILIA (DN 67B) ? PIELCANI, COMUNA FAGETELU, JUDETUL OLT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Drumul comunal DC 195 se modernizeaza pe lungimea totala de 4.600, 00 m, urmand traseul actual cu corectarea elementelor geometrice atat in profil transversal, cat si in profil longitudinal si amenajarea in plan si spatiu a curbelor.In profil transversal, se va corecta bombamentul, asigurandu-se pante transversale de 2, 5%. In profil longitudinal, se vor corecta racordarile verticale intre declivitati, prin introducerea curbelor de racordare.Sistemul rutier pentru DC 195 este alcatuit din: - 4 cm imbracaminte din beton asfaltic BA16;
- 5 cm strat de baza din beton asfaltic BAD25;
- 10 cm macadam;
- 15 cm fundatie din balast.Acostamentele se vor realiza din balast, strat de 10 cm balast, pe toata lungimea drumului, si latimea 2x0, 50 m.Valoarea estimata a contractului este: 2665360 lei, din care: - Constructii si instalatii =2357787 lei;
- Organizare de santier = 71795 lei;
- Diverse si neprevazute = 235778 lei.
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 665, 360 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare, 48591.64 lei, data la care se face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de partic.Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. -scrisoare de garantie bancara, in favoareaAutorit.C.: 1) prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta; 2)sa faca referire la proced. organizata de A.C.; 3)sa contina in clar denumirea A.C.in favoarea careia s-a constituit; 4)valoarea sa corespunda sumei fixe solicitata; 5)sa aiba inscrisa valabilitatea; 6)sa continaparafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modif.si complet. ulterioare -ordin de plata, vizat de catre banca, in contulautoritatii contractante. - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei de participare: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006); In cazul depunerii de ofertein asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici;Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. De asemenea, documentul de garantare emis in conditiile legii de osocietate bancara ori de o societate de asiasigurari, va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art.2781 alin. (1)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Prevederile art.86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitate si neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G, nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul RegistrulComertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti; Cazierul judiciar al operatorului economic in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Certificat de participare cu oferta independenta; Declaratie privind calitatea de participant la proced.;? Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile deplata a impozitelor locale, pentru sediul principal si pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Cazier fiscal"-informatiile trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Popescu Constantin - primar, Popa Constantin- viceprimar, Serban- Avramescu Constantin- secretar, Tomescu Viorica-contabil, consilieri locali: Marina Nita Nicolae, Marinescu Victoria, Militaru Marina, Mitisoi Elena Desnisa, Popescu Gheorghe, Stanescu Stelian, Dumitrescu Constantin, Pavel Aurel. Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actualela data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul, pentru partea din contract pe care o realizeaza conform prevederilor Acordului de asociere;Ofertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privind ezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea de 4859164 lei. Se vor prezenta documente edificatoare in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. ( Completare Formular nr.7), Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii, de 867707 lei pentru minim 5 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie.(termen minim 90 zile pana la efectuarea platilor partiale, conf. contract, la care se adauga cel mult 60 zile), pentru lucrarea ?AsfaltareDC 195 Chilia (DN 67B) ? Pielcani, Comuna Fagetelu, jud. Olt?, Nota: In caz de neprezentare a documentelor solicitate, nu este permisacompletarea ulterioara, ofertantul in cauza fiind eliminat. Completareadocumentelor este permisa numai in cazul in care operatorul economic ladepunerea ofertei se prevaleaza de prevederile art.11 din H.G.925/2006actualizata, ....de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplinestecerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia deatribuire.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat: cel putin un contract similar in valoare de minim 2429582 lei pentru executarea de lucrari de drumuri. Se vor prezenta : Formularul nr.8, 8A; Certificari, conf. cu originalul, din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; Prin ?lucrari executate si finalizate? se intelege: ? lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau ? lucrari receptionate insotite de p-v la terminarea lucrarilor; sau ? lucrari receptionate insotite de procese-verbale de receptie finala., Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat, dupa caz, trebuie sa dispuna de utilajele necesare: Autogudronator; Autobasculante; Autobetoniera; Incarcator frontal;Repartizator asfalt;Masina de marcaj; Perie mecanica; Raspanditor criblura;Cilindrii compactori pentru imbracaminte rutiera;Masina de frezat imbracaminte asfaltica; Cilindru pe pneuri pentru imbracaminte rutiera;Statie de asfalt; Statie de betoane; -Laborator de incercari atestat cel putin gr.II. Documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie, cumparare/comodat/ prestari servicii/lista inventar sau orice altfel de documunte. Se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinte obligatorii : Pentru echipamentele proprii se va atasa in copiedocumente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate. Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere, Executantul trebuie sa dispuna de: 1 Sef santier ? inginer constructii drumuri si poduri cu experienta profesionala in domeniul lucrarilor de constructii de drumuri; 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii rutiere drumuri; 1 Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor(drumuri). 1 Responsabil cu sanatate si securitatea in munca; Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personalului cheie Formular 12. Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, decizie interna, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime. CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime. Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., In cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul deAsociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentelesolicitate la capitolul Criterii de calificare pentru fiecare din membrii asocierii.Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa oferta comuna, alteoferte in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate desubcontractant la procedura. La ofertare se va prezenta acordul de asociereintocmit si semnat de fiecare asociat in parte. - Se va preciza clar in Acordulde Asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inaintede terminarea contractului. - Acest Acord de Asociere va fi legalizat de catreofertantul castigator inainte de semnarea contractului de executie lucrari sise va preda autoritatii contractante., Acordul de asociere Formularului nr.3a. trebuie sa contina cel putin: - listatuturor asociatilor si partea din contract pe care o indeplineste fiecare -nominalizarea liderului de asociatie - clauze privind raspunderea solidara aasociatilor pentru indeplinirea contractului - imputernicirea lideruluiasociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv. Neprezentarea acordului de asociere, cuprecizarile mentionate, atrage dupa sine descalificarea ofertantilor., Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de asubcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul deachizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multisubcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheiereacontractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intreviitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contracteleprezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui inanexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati inoferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire aacestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice saufinanciare initiale, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poatefisustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) dinO.U.G.nr.34/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in carecandidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sisustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de carebeneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr.8B in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirmafaptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionaleinvocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigurasustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire conf prev. art.180, art. 181lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, Nota: In caz de neprezentare a documentelor solicitate, nu este permisacompletarea ulterioara, ofertantul in cauza fiind eliminat. Completareadocumentelor este permisa numai in cazul in care operatorul economic ladepunerea ofertei se prevaleaza de prevederile art.11 din H.G.925/2006actualizata, ....de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplinestecerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia deatribuire. Standarde de asigurare a calitatii. Cerinta obligatorie: Operatorul economic(executantul) trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniulconstructii de drumuri, Standard de protectie a mediului. Cerinta obligatorie: Operatorul economic(executantul) trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management almediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul constructii dedrumuriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) - pret n - seacorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) =pretul ofertei;Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Perioada garantiei oferita
15
Descriere: a) pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 12 luni si nu mai mult de 24 de luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (15 puncte );b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat.c) pentru o perioada de garantie sub 12 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 24 de luni se acorda un punctaj similar perioadei de 24 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2013 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2013 18:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer