Achizitie publica - ASFALTARE DC 2A BOISOARA-GAUJANI, COMUNA BOISOARA, JUDETUL VALCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 323457
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323457/06.04.2012
Denumire contract: ASFALTARE DC 2A BOISOARA-GAUJANI, COMUNA BOISOARA, JUDETUL VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BOISOARACod fiscal: 2541657, Adresa: COM.BOISOARA, JUD.VALCEA., Boisoara, Telefon: 0250756621, Fax: 0250756621
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Institutie publica - primarie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ASFALTARE DC 2A BOISOARA-GAUJANI, COMUNA BOISOARA, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIE ASFALTARE DC 2A BOISOARA-GAUJANI, COMUNA BOISOARA, JUDETUL VALCEA
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 595, 321.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participareda ¦ nu ?Garantia de participare va fi de11.000, 00 LeiModul de constituire al garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare se va exprima in lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr.346/2004.Atentie: Dovada constituirii garantiei de participare se va realiza conform prevederilor art. 17 alin 3 si 4 referitoare la transmiterea datelor in format electronic din HG 1660/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, adica cu semnatura electronica.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executieda ¦ nu ?De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, conform HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonantaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu modelul din sectiunea de Formulare ? Formular 12A.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform Formularului 12 B, insotita de certificate constatatoare in originalpentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente - perioada de valabilitate a certificatelor constatatoare este cea stabilita de autoritatile emitente si este cea cuprinsa in cuprinsul certificatelor) astfel: - Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente aleAdministratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?;Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate si graficul de reesalonare.Se solicita completarea formularului 12B.Pentru persoane juridice straine: Cerinta obligatorie: operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita completarea Formularului 12C.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita completarea Formularului 40.Cerinta nr. 5Declaratie la art. Art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita completarea Formularului 44In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoana cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele persoane: Popescu Petre - primarSandulache Mihai - presedinte comisie - viceprimarPiloiu Spiridon -membru - secretarMohanu Marioara -membru - inspectorKrieb Mariana - membru - reprezentant COnsiliul Judetean ValceaUngureanu Nicolae - membru - reprezentant COnsiliul Judetean ValceaIn etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita ofertantilor/candidatilor documentele in original sau copie legalizata pentru conformitate. Cerinta nr. 1Persoane juridice / fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorului economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Cerinta nr. 2Persoane fizice / juridice straine (daca e cazul)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul . Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate .In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita ofertantilor/candidatilor documentele in original sau copie legalizata pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent prezentului contract pe ultimii 3 anitrebuie sa fie de minim 1.000.000 lei. Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.ro , respectiv: 2008:1euro = 3.6827 lei; 2009:1euro = 4.2373 lei; 2010:1 euro = 4.2099 lei.In cazul asocierii criteriile de calificare privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnico-economica vor fi indeplinite prin cumul.Operatorii economici sustinuti de o alta persoana juridica vor dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective care pune la dispozitie resursele financiare pe durata derularii contractului, conform prevederilor legislatiei in vigoare., Se va prezenta bilantul contabil pe ultimul an financiar incheiat (2010), insotit de anexele explicative, vizate si/sau inregistrate de organe competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Aceasta lista va fi insotita de o copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? a unui proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si/sau proces verbal de receptie finala prin care sa se confirme executarea lucrarilor de drumuri in valoare de minim 500.000, 00 lei, fara TVA. Acest proces verbal vainsotit si de o recomandare / document constatator referitor la indeplinirea obligatiilor contractuale, prezentata /prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din partea beneficiarului din care sa rezulte modul de indeplinire a contractului si implicit de executie a lucrarilor.Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.ro , ,Se solicita completarea formularului 12H din sectiunea Formulare.Lista utilajelor va cuprinde minim urmatoarele utilaje: - statie de preparat mixturi asfaltice.- instalatie preparat emulsie bituminoasa- repartizator mixturi asfaltice.- statie sortare.- autobasculante.- autobetoniera.- buldozer.- buldoexcavator.- excavator.- autogreder.- cilindrii compactori- incarcator Wola- automacara.- laborator autorizat gr.II.In cazul asocierii, criteriile de calificare privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, vor fi indeplinite de fiecare asociat iar criteriile de calificare privind situatia economico- financiara si capacitatea tehnico-economica vor fi indeplinite prin cumul., Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in structura firmei a unui inginer specializarea CFDP, a unui responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniu constructiilor de drumurisi a unui responsabil cu controlul calitatii CQ in domeniul constructiilor de drumuri; pentru aceste persoane ofertantul trebuie sa prezinte CV-urile, diplomele de studii si atestatetele profesionale , personalul de care dispune sau al cariu angajament de participare a fost obtinut; contract de munca sau contract de colaborare, valabile pe tot parcursul executiei lucrarilor de drumuri. Pentru CQ se admite siprezentarea deciziei interne de numire a acestuia in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare.In cazul asocierii, criteriile de calificare privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Toti membri echipei de lucru nominlaizati vor prezenta o declaratie de disponibilitate., Declaratie privind partea / partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, Informatii privind obligatiile contractuale in curs, daca exista, Persoanele rsponsabile pentru executia lucrarilor Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, Mediu ISO 14001 cu specific de lucrari de drumuri.Certificatele se vor prezenta in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.Daca exista o asociere atunci liderul de asociere va avea obligatoriu aceste certificate iar pentru ceilalti asociati doar ISO 9001 sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, cu specific de lucrari de drumuri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: a.Oferta cu pretul cel mai mic primeste punctajul maxim 80p. Pentru alt pret decat cel prevazut la litera a, punctajul se acorda astfel P(n)=pret minim/pret(n) x punctajul maxim alocat
Durata de executie
20
Descriere: Duratadeexecutiealucrarii ( De ) ? 20puncte, Durata de executie se va mentiona in luni calendaristice. P% =Pondereapunctajului este de 20% sisecalculeazadupaformula De = ( durata minima / durata ofertei ) x 20 . Duratadeexecutieceamaimicaprimestepunctajulmaximde 20puncte. Durata minima de executie 6 luni, durata maxima de executie 12 luni. In cazul in care vor exista doua sau mai multe oferte cu punctaje egale, atunci criteriul de departajare va fi pretul ofertei.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 11:06