Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "ASFALTARE DC 75 SCORNICESTI, SAT MIHAESTI-POPESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 355635
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL SCORNICESTI
Numar invitatie: 355635/12.11.2013
Denumire contract: "ASFALTARE DC 75 SCORNICESTI, SAT MIHAESTI-POPESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL SCORNICESTICod fiscal: 4491369, Adresa: STRADA BULEVARDUL MUNCII NUMARUL 13, Scornicesti, Telefon: +40 249460444, Fax: +40 249460002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA BULEVARDUL MUNCII NUMARUL 13, Scornicesti, Romania, cod postal: 235600, telefon: +40 249460444, fax: +40 249460002, persoana de contact: CONSTANTIN NEDELEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Scornicesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "ASFALTARE DC 75 SCORNICESTI, SAT MIHAESTI-POPESTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Investitia se realizeaza in orasul Scornicesti, sat Mihaesti-Popesti, judetul Olt.Investitia consta in: - Asfaltare DC 75- Amenajare drumuri laterale- Podete tubulare si santuri- Zid de sprijin- Semnalizare rutiera(fara cheltuieli diverse si neprevazute)
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 773, 804 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 55.400 lei.Modul de constituire: potrivit prevederilor art. 86 si 87 din HG 925/2006 actualizataa)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; b) ordin de plata in contul autoritatii contracta nte. Garantia de participare se va vira in contul RO81 TREZ51124650271XXXXX. deschis la Trezoreria Mun. Slatina, cod fiscal 4491326 insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platii;c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care garantia se constituie in Euro (alta valuta), se va utiliza cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile. Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa prevada obligatoriu ca in cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma rezultata din aplicarea prevederilor art. 278ยน alin.1 lit. b din OUG nr. 34/2006 actualizata, respectiv 6553, 80 lei.
Garantie de buna executie
DaIn cuantum de 10% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Durata garantiei de buna executie este de minim 24 luni.Restituirea garantiei de buna executie: conform art. 92, pct. (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare) beneficiaza de prevederile acesteia
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 1 ; Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?; Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?; Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 2. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. In cazul in care procedura de emitere a certificatelor nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr. 3 ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular 4Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile - Formular 5 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Davidescu Catalin - Primar, Prioteasa Ion-Viceprimar, Aldescu Laura - Contabil Sef, Radu Teodor- Secretar, Marinescu Ionut- responsabil Achizitii Publice , consilieri locali: Davidescu Catalin, Prioteasa Ion, Aldescu Laura, Marinescu Ionut, Radu Teodor, Manzu Florea, Florea Florina, Pandelica Ion, Lazar IonGeru Daniel, Serban Ion, Pandelica Lucian, Panait Florin, Negut Aurel, Lungu Marjan, Turcin Alexandru, Carstea Ion, Ciobanu Costel Leontin Cerinta nr. 1Persoane juridice romane1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - este autorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: lucrari de constructii a drumurilor conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare; Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul, pentru partea din contract pe care o realizeaza conform prevederilor Acordului de asociere;Autoritatea contractanta, inainte de semnarea contractului va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal;7) domeniile de activitate secundare;8) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii respectiv: lucrari de pregatire a terenului; lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilori) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: --Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim 5.547.608, 00 leiPersoanele juridice romane vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale aferente ultimilor trei ani fiscali (bilant contabil) inregistrate potrivit legii.Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R, disponibil pe adresa www.bnr.ro.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat: - Un contract din care sa rezulte executarea de lucrari de modernizare drumuri prin asfaltare in valoare de cel putin 2.400.000, 00 lei;Prin formularea ?contract de lucrari finalizat? se intelege: ? lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau? lucrari receptionate insosite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau? lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finalaSe vor prezenta obligatoriu: Documente contrasemnate de beneficiari extrase din contract/procese verbale de receptie/recomandari din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului si natura si valoarea lucrarilor executate in cadrul contractului, Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de: buldoexcavator, incarcator frontal; autogreder; autobasculante; instalatie de preparat mixturi asfaltice; repartizator-finisor mixturi asfaltice; instalatie pentru tratamente bituminoase; cilindru compactor; statie de betoane, instalatie de producere a agregatelor minerale, laborator de verificari si incercari gradul II pentru mixturi asfaltice;Cerinte obligatorii- documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate;(proprietate/chirie/leasing /angajament/ sau orice altfel de documunte): Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate. -Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere.Pentru laboratorul de verificari si incercari gradul II se va prezenta Autorizatia ISC in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de anexa cu incercarile autorizate. Autorizatia trebuie sa cuprinda in profilele autorizate toate incercarile de laborator necesare executiei lucrarilor si trebuie sa fie in termen de valabilitate ? potrivit prevederilor Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare si a Regulamentului de autorizare a laboratoarelorde analize si incercari in constructii, aprobat prin Hotararea Guvernului 808/2005, Cerinta nr. 3Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.- Manager de proiect ? studii superioare de lunga sau scurta durata cu atestat sau certificat de absolvire a cursului de manager de proiect;
- Manager de mediu ? studii superioare de lunga sau scurta durata cu atestat sau certificat de absolvire a cursului de manager de mediu;
- Manager de calitate ? studii superioare de lunga sau scurta durata cu atestat sau certificat de absolvire a cursului de manager de calitate;
- Un Sef santier ? inginer/subinginer constructii drumuri si poduri cu experienta profesionala in domeniul lucrarilor de constructii de drumuri, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii rutiere drumuri;
- un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor- numit prin decizie ? absolvent de studii tehnice de lunga sau scurta durata, experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar- responsabil cu sanatatesi securitatea in munca - se prezinta documente doveditoare in domeniu conform HG 300/2006;Cerinte obligatorii: - Declaratii de disponibilitate - Formular 12- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime; Pentru RTE se va prezenta obligatoriu atestatul si legitimatia vizata la zi.- CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii si asociatiiOfertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr.1Standard de protectie a mediuluiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru activitatile : lucrari de constructie a drumurilor.Note: 1. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.3. Nu se admit ofertanti in curs de certificare cu exceptia cazului in care ofertantul dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din acesta reiese ca ofertantul va primi certificarea., Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile: lucrari de constructie a drumurilor.Note: 1. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.3. Nu se admit ofertanti in curs de certificare cu exceptia cazului in care ofertantul dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din acesta reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.11.2013 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer