Achizitie publica - Asfaltare DC 91, in comuna Ipotesti, km 1+800 ? 5+900, Judetul Olt
Detaliu pentru invitatia numarul 335428
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335428/13.09.2012
Denumire contract: Asfaltare DC 91, in comuna Ipotesti, km 1+800 ? 5+900, Judetul Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA IPOTESTI (PRIMARIA COMUNEI IPOTESTI OLT)Cod fiscal: 16579635, Adresa: Comuna Ipotesti , jud. Olt, Ipotesti, Telefon: 0788985465, Fax: 0349540082
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Ipotesti , jud. Olt, Ipotesti, Romania, cod postal: 237261, telefon: +40 0788985465, fax: +40 0349540082, persoana de contact: Ion Capraru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Ipotesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asfaltare DC 91, in comuna Ipotesti, km 1+800 ? 5+900, Judetul Olt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivul de investitie "Asfaltare DC 91, in comuna Ipotesti, km 1+800 ? 5+900, Judetul Olt"
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 887, 924 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
55.000 lei. perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei,
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform prevederilor HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formulare: - Formular nr. 12 A - ?Declaratie privind eligibilitatea?- Formular nr. 12 C - ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Cerinta nr. 2DECLARATIEprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Se va completa si prezenta Formularul nr. 2B. conform Ordinului ANRMAP nr. 509/2011Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar ? Ion CapraruViceprimar ? Ciobanu GheorgheSecretar - Ghita ConstantinConsilieri locali: Costea Ion, Ghita Ilie, Gradinaru Marin, Gutan Toader, Lungu Mircea, Lupu Marcel, Sincan Aurelia, Stanciu Stelian, Viespescu Ion, Vladoi Stefan MarianCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formulare: - Formular nr. 12 B - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006?- Formular 12 C1 - Certificatul de participare la procedura cu oferta independentaCerinta nr. 4Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local Cerinta minima obligatorie: Prezentare: Prezentare: - Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa ca ofertantullcandidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturileDovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, actualizata.Documentele vor fi prezentate in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana, sa fie in termen de valabilitatei sa nu prezinte datorii restante.in caz de neprezentare a documentelor privind achitarea taxelor, nu este permisa completarea ulterioara.La cererea comisiei de evaluare ofertantul va prezenta documentul original.Ofertantii care prin certificatele depuse nu fac dovada achitarii taxelor Ia data solicitata in prezenta documentatie, vor fi exclu i din procedura de achizitie.ndeplinirea obligatiilor de plata, in original sau copiiCerinta nr. 5Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare, inclusiv anexa(daca este cazul)Ofertantul are dreptul cf. prevederilor art. 11 alin (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de a prezenta initial o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati, etc, conform Formular 11A(Sectiunea A.2).Cerinta nr. 6Acord de asociere(daca este cazul)Cerinta minima obligatorie: completare acord preliminar conform Formular nr.12G1.Acordul preliminar va fi prezentat doar de liderul asocierii si o copie a acestuia va fi prezentata cu documentele care insotesc oferta.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare. Acordul de asociere va specifica liderul si procentele de participare ale fiecarui asociat. Cerinta nr. 1- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), in original sau copiePersoane juridice/fizice romaneInformatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de lnregistrare);
- obiectul principal si obiectele secundare de activitate. Se solicita ca din certificatul constatator sa reiasa autorizarea codului CAEN4211 Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor - cerinta eliminatorie.- reprezentantii legali;Persoane juridice /fizice straineCerinta minima obligatorie: Prezentare: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizateCerinta nr. 2Cazier judiciar administrator Prezentarea cazierului judiciar in original din care sa reiasa ca administratorul/administratorii /asociatul/asociatii asa cum sunt acestia mentionati in certificatul constatator nu a/au fost condamnat/ti, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Se vor prezenta informatii generale privind cifra de afaceri globala a ofertantului pentru anii 2009, 2010 si 2011.Se vor prezenta bilanturile contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de catre organele competente.Ofertantul trebuie sa fi realizat o cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani de minim 5.500.000 lei . Nota: Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati. (www.bnr.ro) An Curs mediu Leu-Euro 2011 4, 23792010 4, 2099 2009 4, 2373b. Operatorii economici nerezidenti (straini): , In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 , Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispone operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari" Ofertantul trebuie sa detina(proprii sau inchiriate/detinute in baza unui contract de comodat) utilaje si instalatii specifice executarii lucrarilor de reabilitare si modernizare de strazi ., Cerinta nr. 2?Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatorul personal de specialitate angajat : - 1 sef de santier- inginer CFDP, - 1 responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul drumurilor, - 1 responsabil cu controlul calitatii (CQ), Se vor atasa copii diplome, atestate, CV-urile personalului de specialitate angajat si declatatii de disponibilitate Cerinta nr. 1 SR EN ISO 9001:2008, Cerinta nr. 1 SR EN ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: P1 - punctajul pentru factorul de evaluare < Pretul ofertei > se acorda astfel: 1. pentru cel mai scazut pret dintre oferte seacorda 60 puncte;2. pentru alt tarif decat cel prevazut la pct. 1 se acorda punctajul astfel: P1(n)= (pret minim / pret (n) )x 60pretmin = pretul minimpret(n) = pretul propus
Durata de executie
20
Descriere: P2 - punctajul pentru factorul de evaluare < Durata de executie > se acorda astfel: 1. pentru cel mai scurt termen de executie se acorda 20 puncte;2. pentru alt termen decat cel prevazut la la pct. 1 se acorda punctajul astfel: P2(n) = (numar minim / numar (n))x20numar minim = termen minimnumar (n) = termenul propus Pentru facilitarea procesului de evaluare si aplicare a factorilor de evaluare, Durata de executie ofertata va fi exprimata in luni calendaristice.Daca ofertantii ofera perioade de executie mai mici decat 1luna oferta nu va fi punctata suplimentar, iar daca ofertantii ofera perioada de executie mai mare de 8 luni oferta lor va fi respinsa de autoritatea contractanta
Perioada de garantie pentru lucrarile executate
20
Descriere: punctajul pentru factorul de evaluare < Perioada de garantie pentru lucrarile executate > se acorda astfel: 1. pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda 20 puncte;2. pentru alt termen decat cel prevazut la la pct. 1 se acorda punctajul astfel: P2(n) = (perioada ofertata / perioada maxima)x20; Nota: Pentru facilitarea procesului de evaluare si aplicare a factorilor de evaluare, Perioada de garantie pentru lucrarile executate va fi exprimata in luni calendaristice.Durata maxima a garantiei de buna executie este de 5 ani. Peste aceasta perioada oferta nu se puncteaza suplimentar. Durata minima de garantie acordata lucrarii este de 2 ani, sub care oferta va fi declarata neconforma
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.09.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 14:26