Achizitie publica - Asfaltare DJ 584A Gavojdia ? Stiuca, km3+000 ? 8+000, L= 5 km
Detaliu pentru invitatia numarul 298356
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA POLUL DE CRESTERE PLOIESTI PRAHOVA
Cod de identificare fiscala: 25791164
Adresa: BULEVARDUL REPUBLICII NR 2-4, Ploiesti
Telefon: 0762632924
Fax: 0344818566
Denumire invitatie: SERV. INSTRUIRE : MANAGEMENT FINANCIAR, ACHIZITII PUBLICE, MANAGEMENT DE PROIECT COD SMIS 16876
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: CONTRACT SERVICII DE INSTRUIRE IN DOMENIILE MANAGEMENT FINANCIAR, ACHIZITII PUBLICE SI MANAGEMENT DE PROIECT -PENTRU PROIECTUL "INTARIREA CAPACITATII OPERATIONALE A ASOCIATIEI DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA POLUL DE CRESTERE PLOIESTI-PRAHOVA" COD SMIS 16876
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 09.06.2011 10:56
Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2011 09:30
Adresa la care se transmit ofertele: A.D.I. POLUL DE CRESTERE PLOIESTI PRAHOVA, BLD REPUBLICII NR 2-4, ET 8, CAM 824, COD POSTAL 100066, LOC PLOIESTI, JUD PRAHOVA
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: A.D.I. POLUL DE CRESTERE PLOIESTI PRAHOVA. BLD REPUBLICII, NR 2-4, ET 8, CAM 824, LOC PLOIESTI JUD PRAHOVA
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (A.D.I. DE DREPT PRIVAT SI UTILITATE PUBLICA-REALIZAREA ROIECTE DE INTERES LOCAL SI REGIONAL)
Valoare estimata: 331, 915 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
CONFORM FISA DE DATE A ACHIZITIEI SI OUG 34/2006CERINTE MINIME: - Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-min 660.000 lei;
-rezult.exercitiu financiar 2010 pozitiv;
-sa fie P.J. acreditata de catre CNFPA pt. progr. in admin. pb. cu competente in : manager de proiect, expert achiziti pb, manag. financiar;
-realiz.in ultimii 3 ani a min.1 si max.3 contr.de prestari serv.cu o admin. pb, finantat de UE pt. cele 3 domenii cu val. min.de 330.000 lei fara TVA;
- personalminim cu calitate de formatori in dom.neces.indepl.contr.care sa prez. CV-uri, acte de studii si calificari/certificariFORMATORII TREBUIE SA PREZINTE INFORMATII PRIVITOARE LA STUDIILE, PREGATIREA PROFESIONALASI CALIFICARILE CONFORM FISEI DE DATE A ACHIZITIEI.FORMATORII TREBUIE SA SEMNEZE DECL.DE EXCLUSIVITATE SI DISPONIBILITATE
PUBLICARE SEAPGARANTIEDE PARTICIPARE- CONFORM OUG 34/2006 CUANTUM GARANTIE PARTICIPARE 6600 LEI
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Componenta financiara
INTELEGEREA SARCINIILOR CONTRACLUALE
14
Descriere: Prezentare elemente esentiale pt. obtinerea atingerea obiectivelor, prezentare riscurisi supozitii care afecteaza executia contractului cu recomandari de reducere/eliminare a acestora
Modalitati si instrumente pt. realizarea obiectivelor din caietul de sarcini
42
Descriere: Prezentarea in format electronicsi format printat a suporturilor de curs, realizare curriculelor aferente celor 12 cursuri, mod de organizare si mijloace asumate pt livrarea celor 12 cursuri,
Planificarea si graficul de indeplinire a activitatilor
14
Descriere: Prezentare GRAFIC GANTT, pentru implementarea contractului de prestari servicii; Realizarea analizei drumului critic.