Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ASFALTARE DRUM BERCIOIU L = 1.445 ML, COMUNA BUDESTI, JUD. VALCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 319552
Detaliu invitatie
Tip legislatie: -
Autoritate contractanta: Comuna Budesti
Numar invitatie: 319552/10.01.2012
Denumire contract: ASFALTARE DRUM BERCIOIU L = 1.445 ML, COMUNA BUDESTI, JUD. VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BudestiCod fiscal: 2574085, Adresa: SATUL BUDESTI, NR.14, Budesti, Telefon: 0250760374, Fax: 0250760590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna BudestiJudetul Valcea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Budesti - Primaria, Judetul Valcea, sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ASFALTARE DRUM BERCIOIU L = 1.445 ML, COMUNA BUDESTI, JUD. VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de asfaltare
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 145, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificareDeclar.priv.elig.si neincad. in pvd.art.180, 181, 691; CAF si ITL; Calit de partic. la proced; Certif. particip.oferta indep, Certif.ORC;C.af. 2008-2010>/= de 2.291.520 lei;Copie bilant ctb.si bal.verif. la 31.12.2008, 2009, 2010 si 30.06.2011 inreg. la DGFP;Prezent.princ.lucrari simil.exec.in ultimii 5 ani (ant.dep.of): copie dupa parti relevante ale unui contract similar; copie proces-vb receptie partiala/ finala care sa contina inf.priv. valori, peri. si loc exec. lucrari; recomd.benef.;Prezent personal angajat, cadre cond. si pers. respons.cu indep.contract.: CV-uri, diplome; Declar. priv.utilajele (dotare proprie/inchiriate); Prezentare ISO 9001/2000, 14001/2004, certif.de la Fd.pt. mediu, certif. de atest.de la Asoc. Profesion. de Drumuri si Poduri; Acorduri de asoc.si/sau subcontract.; Garant.de partic.=20.000lei, valab.c.p. 60 zile
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie-luni
10
Descriere: a. pentru durata de executie = 1 luna se acorda punctajulmaxim (10 puncte);b. pentru alta durata de executie, pana la maxim 5 luni, punctajul se acorda proportional cu durata ofertata, la fiecare luna in plus ofertata fata de durata minima, punctajul descreste cu cate 2 puncte.Activitatile sa fie corelate cu graficul de executie.* Durata de executie minima acceptata (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar) = 1 lunamaxima acceptata (peste care oferta va fi declarata neconforma) = 5 luni
Perioada de garantie acordata lucrarilor-ani
10
Descriere: a. pentru perioada maxima ofertata = 5 ani se acorda punctajul maxim (10 puncte);b. pentru alta perioada, pana la minim 3 ani, punctajul se acorda proportional cu perioada ofertata, la fiecare an in minus ofertat fata de perioada maxima, punctajul descreste cu cate 5 puncte.* Perioada de garantie minima acceptata (sub care oferta va fi declarata neconforma) = 3 animaxima acceptata (peste care oferta nu va fi punctata suplimentar) = 5 ani
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcare de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret:
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2012 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer