Achizitie publica - ASFALTARE DRUM BERCIOIU L = 1.445 ML, COMUNA BUDESTI, JUD. VALCEA? - rest de executat
Detaliu pentru invitatia numarul 348147
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348147/07.06.2013
Denumire contract: ASFALTARE DRUM BERCIOIU L = 1.445 ML, COMUNA BUDESTI, JUD. VALCEA? - rest de executat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BudestiCod fiscal: 2574085, Adresa: SATUL BUDESTI, NR.14, Budesti, Telefon: 0250760374, Fax: 0250760590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SATUL BUDESTI, NR.46, Budesti, Romania, cod postal: 247055, telefon: +40 250760374, fax: +40 250760590, persoana de contact: Luminita Florea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sala de sedinte a Primariei comunei Budesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ASFALTARE DRUM BERCIOIU L = 1.445 ML, COMUNA BUDESTI, JUD. VALCEA? - rest de executat
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Tronsonul propus spre asfaltare are o lungime de L = 1.445 m pleaca din DJ 678 ? Biserica SatuluiCheltuieli diverse si neprevazute (5%), respectiv 58.788 lei (fara TVA)
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 167, 438 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
17000 leiSCRISOARE DE GARANTIE BANCARA - (FORMULAR P), virament bancar sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi ?60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor?.Pentru echivalenta in valuta a garantiei de participare se va lua in calcul data publicarii in SEAP a invitatiei de participare. In cazul in care o contestatie depusa (in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta) are ca efect respingerea de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de: 4.888, 65 lei, conf. Art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
5% (fara TVA) din valoarea contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din facturi ? cu aplicarea prevederilor art. 90, alin 3 din HG 925/2006, coroborat cu Art. II din HG 1045/2011.Contractantul are obligatia de a deschide cont de trezorerie disponibil distinct la unitatea Trezoreriei Statului pentru a-l pune la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180, 181 si art. 69^1 din OUG 34 /2006 (Formular B si B1)Persoanele cu functie de decizie, din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mirea Gheorghe ? ordonator de credite, Vladulescu Ion ? viceprimar, Lungulescu Irina ? consilier contabil, Ion Adelaida Floriana ? consilier juridic, Florea Luminita ? inspector achizitii, Florescu Dan Florin ? inspector rol fiscal.Persoanele care aproba bugetul, consilierii locali: Robu Gheorghe, Vasile Octavian, Trusca Ovidiu, Nedelusi Ion, Ilina Nicolae, Armeanu Ion, Papa Constantin, Nicu Constantin, Mociofan Octavian, Tirtea Ion Gabriel, Ene Marcel, Toader Ion, Lupu Daniel, Ghergus Petre2. Certificat de Atestare Fiscala privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul de stat ? in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele3. Certificat de Atestare Fiscala privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul local ? in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele4. Calitatea de participant la procedura (Formular C)5. Certificat de participare cu oferta independenta (Formular C1) Pers. fi/jur romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (forma completa) ? in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pers. fiz/jur straine: 1. documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident2. Certificat de Rezidenta Fiscala valabil pentru anul in cursDocumentelele se vor prezenta in copie legalizata insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri (in domeniul de activitate) pe ultimii 3 ani ? (2010, 2011, 2012) ? va fi de minim 2.217.300 lei.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular U) cifra medie de afaceri mai mare sau egala cu 1.108.650 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (anterior depunerii ofertei).Informatii privind personalul desemnat cu indeplinirea contractului: studii, peregatire profesionala, calificare, in special pentru persoanele responsabile cu executia si asigurarea controlului calitatii ? CV-uri.Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pt indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: Formular E; Formular F; Formular G; Formular J; Formular K; Formular L. - ISO 9001/2000- ISO 14001/2004Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2013 11:29