Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ASFALTARE DRUM COMUNAL DC 124,KM 3+900-KM 8+300


Detaliu pentru invitatia numarul 356679
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASULCORABIA
Numar invitatie: 356679/20.12.2013
Denumire contract: ASFALTARE DRUM COMUNALDC 124, KM 3+900-KM 8+300
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASULCORABIACod fiscal: 4716810, Adresa: str. Cuza Voda, nr. 54, Corabia, Telefon: +40 249560703, Fax: +40 249506154
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Cuza Voda, nr. 54, Corabia, Romania, cod postal: 235300, telefon: +40 249560703, fax: +40 249506154, persoana de contact: Gheorghe Toma
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Cuza Voda, nr. 54, Corabia, jud.Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ASFALTARE DRUM COMUNALDC 124, KM 3+900-KM 8+300
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea se va realiza din imbracaminti bituminoase in doua straturi de beton asfaltic, strat de baza din piatra sparta, asezate pe o fundatie din agregate naturale.Valoarea estimata 4172890 leiValoarea cheltuielilor diverse si neprevazuteeste 415213, 00 lei, reprezentind un procent de 9, 95% din valoarea estimataValoarea totala estimata este de 4588103, 00 leila care se vor raporta ofertele
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 588, 103 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 83.457 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Contul bancar in care se poate depune Garantia de participare este RO39TREZ5095006XXX000584 , Trezoreria Corabia, cod fiscal4716810. In cazul in care garantia de participare se constituie in alta moneda, echivalenta leu/alta moneda se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei pentru participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor .In cazul depunerii de oferte in asociere, in mod obligatoriu garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia trebuie sa prevada obligatoriu ca in cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 7952, 8 lei potrivit dispozitiilor art. 278ยน, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.- formularul 13 respecta precizarile ANRMAP continand precizarea cf. art. 86Garantia de participare va fi prezentata in original, iar cea emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ Formular nr. 13)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 prin retineri succesive din situatia de lucrari sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul in care ofertantul opteaza pentru ?retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale?, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractuluiIn cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Model orientativ Formular nr.15 )
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.1 ) , Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa atesteca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor . In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele care sa atesteca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor si se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata silegalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.2 )3. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3 )4. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Oane Iulica - Primar, Vlad Sorin Gigi - Viceprimar, ,Toma Gheorghe - Responsabil Achizitii publice, Florescu Vasile-consilier juridic;Motorga Nicolae-Inspector Urbanism, Dulea Mariana - Birou.Buget - Finante, Asanica Alexandrina-inspector personal; Nominalizam de asemenea, consilierii locali Albu Daniel? Bacanu Ionut-Butnariu Cristian? Ciucu Gheorghe Alin Sorin-Dan Stan Titus- Caracuda Cristinel -Oita Emanuel Florin -Istrate Onita -Ivan Gabriel ? Ivan Iulian Raducu-Mohor Maria Nicoleta -Voicu Marius-Raceala Ion -Sima Aurelia-Vantu Mircea-Vardol Costel-Vlad Sorin Gigi ? Dospinoiu Tantica ? Secretar Oras Corabia Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractuluiPentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin 8.345.780lei.Documente relevante: Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Se completeaza Formular nr. 6 insotit de bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul, sau orice alte documente echivalente aferente ultimilor 3 ani fiscali. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri globale la 50 % fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004. Ofertantul individual sau ofertantii asociati, vor prezenta in acest caz o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor., Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 917620, 6leiModalitatea de indeplinireAsigurarea de cash-flow se va demonstra prin adresa din partea unitatii bancare (prezentata in original) prin care se va atesta faptul ca: a) ofertantul poate avea acces la resurse reale (sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare) pentru o valoare cel putin egala cu suma de: 917620, 6leib) posibilitatea disponibilizarii sumei respective in cazul atribuirii contractului, pentru o perioada de 3 luni, avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri, independent de alte facilitati sau disponibilitati existentec) Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada de 3 luni.In cazul unei asocieri, cel putin unul dintre asociati este obligat sa prezinte documentul mentionat mai susIn cazul unei asocieri, cel putin unul dintre asociati este obligat sa prezinte documentul mentionat mai sus, In cazul in care candidatulisi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 18, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 1, Formularul nr. 5si Formular 21.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele : Se solicita prezentareadelucrari de constructie/reabilitare/modernizare infrastructura rutiera executate in baza a unui contract in valoare de minim4.172.890 lei Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare cel putin urmatoarele documente: Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: a) Doc. contrasemnate de beneficiari din care sa rezulte natura lucrarilor executate si un (unu)contract de lucrari de min.4172890 lei;sau b) PVRTL/PVRTL partiala/PVRFL; sau c)Recomandari din partea beneficiarilor sau doc. constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor-Ofertantul va prezenta doc din care sa rezulte val lucrarilor executate;
- In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta contr de subcontractare din care sa reiasa partea de contract pe care a executat-o, precum si val aferenta acesteia;
- Documentele emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea autorizatain limba romana.- Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste exper similara a unui operator economic, AC poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplim atat de la ofertantul in cauza cat si de la autorit care pot furniza informatii in acest sens., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: -Manager de Proiect/Reprezentant Contractorcu studii superioare;
- Responsabil cu controlul calitatii (CQ) autorizat, in domeniul constructiilor: a. drumuri si poduri;
-Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul constructiilor rutiere, drumuri si poduri;
- Sef de santier: experienta profesionala in acesta functie cu studii superioare tehnice in inginerie CFDP, specializarea cai ferate, drumuri si poduri;
-Coordonator securitate si sanatate in muncaOfertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus si corelat cu extrasele de manopera, cu echipamentele din dotare, cu resursele financiare proprii.Completare formular 9 -?Informatii referitoare la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului?.Pt.experti atestati, se solicita atestatul in domeniu si declaratie disponibilitate.In cazul unei asocieri, liderul asociatiei va prezenta si formularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie).Completare formular 9.1 ? Declaratie de disponbilitatePentru cei nominalizati se vor prezenta: - Curriculum vitae in original;
-Certificat de autorizare/Decizie interna, legitimatie etc., valabile la data limita depunerii ofertelor, in copie lizibila ?conform cu originalul ?;
- Contract de munca/servicii/colaborare, in copie lizibila ?conform cu originalul ?;
- Diplome/atestate/cursuri de calificare din care sa reiasa ca sunt autorizati pentru rolul pentru care au fost propusi, in copie lizibila ?conform cu originalul, Ofertantul va face dovada dispunerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor tehnice declarate., Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.
In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.
Se va prezenta Formular 10 si Formular 10.1
Pentru participarea in asociere - acordul de asociere cu precizarea liderului Formular 11 si imputernicirea liderului asocierii pentru semnarea ofertei si a contractului, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 19 , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 1, Formularul nr. 5 si Formular nr. 21. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatilelucrari de constructie/reabilitare /modernizare/intretinere infrastructura rutieraIn cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca va primi certificarea., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001. Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru lucraride constructie/reabilitare /modernizare/intretinere infrastructura rutiera . In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2013 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer