Achizitie publica - ?Asfaltare drum comunal DC 141?
Detaliu pentru invitatia numarul 321272
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321272/06.03.2012
Denumire contract: ?Asfaltare drum comunal DC 141?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Craidorolt (Primaria Comunei Craidorolt jud. Satu Mare)Cod fiscal: 3897106, Adresa: localitate Craidorolt, str.Principala 106, jud Satu Mare, Craidorolt, Telefon: 0261-876566, Fax: -
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitate Craidorolt, str.Principala 106, jud Satu Mare, Craidorolt, Romania, cod postal: 447105, telefon: +40 261-876566, fax: +40 261-876566, persoana de contact: Simion Barnutiu - viceprimar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: localitate Craidorolt, str.Principala 106, jud Satu Mare, Craidorolt, Romania, cod postal: 447105
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Asfaltare drum comunal DC 141?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie a lucrarilor de modernizare prin asfaltare a unui tronson de drum comunal cu lungimea de 4, 5 km
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 041, 993 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare: 80.000 lei2.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile calendaristice, incepand cu data limita de depunere a ofertelor3. Modul de constituire a garantiei pentru participare se face conform art.86. din HG 925-2006, actualizata - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariContul pentru garantii de participare la licitatii al Primariei comunei Craidorolt este: -RO76TREZ5475006XXX000666, deschis la Trezoreria Careiiar codul unic de inregistrare este - CUI: 3897106Potrivit art.16 alin.(2) din Legea 346 din 14 iulie 2004 ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie.In cazul unei asocieri daca garantia de participare se constituie la jumatate, fiecare operator economic din cadrul asocierii trebuie sa faca dovada ca se incadreaza in prevederile Legii 346/2004.Nota: Daca nu se face dovada depunerii garantiei de participare, in conditiile enumerate mai sus, pana la data deschiderii ofertelor, oferta va fi respinsa.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de executie fara TVA;
- garantia de buna executie va fi constituita potrivit prevederilor art.90 din HG 925-2006, actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform modelului anexat ? Formularul 12DNOTA: In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, certificatul va fi prezentat in original, in numele asocierii si va fi semnat si stampilat de catre toti operatorii economici ce fac parte din asociere.2. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta - Declaratie privind eligibilitatea ? conform modelului anexat ? Formularul 12A3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta si indeplinirea obligatiilora.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? conform modelului anexat - Formularul 12Bb.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? conform modelului anexat ? Formularul 12Cc.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident): - Certificat DGFP [bugetul de stat];
- Certificat de la Primarie - [bugetul local].Certificatele fiscale prezentate vor atesta faptul ca operatorii economici nu au datorii catre bugetul de stat si/sau catre bugetul local, care au avut scadenta in luna anterioara celei in care se depune oferta.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) din O.U.G. nr. 34/2006 (conflictul de interese)Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu responsabilitati in organizarea si desfasurarea procesului de achizitie publica sunt: - BALOGH DANIEL-primar- BARNUTIU SIMION-viceprimar- AVRAM DOINA-contabil- KNILL ELENA-agent agricolNOTA: In cazul unei asocieri, fiecare ofertant asociat este obligat sa prezinte aceste documente solicitate anterior. Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantul are printre obiectele de activitate autorizate, activitatea care face obiectul procedurii, si care sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, valabil la data deschiderii ofertelor.Persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul procedurii, si ca ofertantul nu se afla in in stare de faliment sau insolventa, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Pentru documentele originale intocmite in alta limba decit limba romana vor fi prezentate traducere autorizata in limba romana. Documentele (inclusiv traducerea autorizata, daca este cazul) vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Daca se prezinta documente ale caror termen de valabilitate este limitata, atunci aceste documente trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data deschiderii ofertelor.NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare ofertant asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2008, 2009 si 2010) sau (2009, 2010 si 2011)sa fie de cel putin 8.000.000 lei;In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta va prezenta datele privind anii (2009, 2010 si 2011), in situatia in care operatorul economic inca nu si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011 atunci acesta va prezenta datele privind anii (2008, 2009, 2010)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similaraCerinta minima de calificare: Indeplinirea, in ultimii 5 ani (2007, 2008, 2009, 2010, 2011), a maxim doua contracte ce au avut ca obiect executia de lucrari de constructii de drumuri, cu valoarea totala cumulata de minim 4.000.000 leiLucrarile trebuie sa fie finalizate si receptionate. Se vor lua in considerare si lucrarile finalizate si receptionate in cursul anului 2012. In cazul in care ofertantul a participat la executarea acestei lucrari in calitate de asociat sau subantreprenor, atunci valoarea minima specificata trebuie sa reprezinte valoarea lucrarilor efectiv executate de catre ofertant!, 2. Resurse tehniceCerinta minima de calificare: 1.Ofertantul trebuie sa aiba in dotare o statie de preparare a mixturilor asfaltice care indeplineste cumulativ urmatoarele conditii: - sa aibaRaportul de inspectie a statiei de preparare a mixturilor asfaltice aflat in perioada de valabilitate- statia de preparae a mixturilor asfaltice sa detina autorizatie de mediu.2.Ofertantul trebuie sa aiba in dotare, un Laborator grad II cu domeniu de activitate drumuri, 3. Resurse umaneCerinta minima de calificare: a) un responsabil tehnic cu executia atestat in constructii drumuri domeniul II.b) un sef santier ? inginer CFDPc) un ajutor sef santier ? inginer CFDP, 4. Informatii privind subcontractantii/asociatii, 5. Informatii privind contractele in derulare 1. Asigurarea calitatii pentru lucrarile executateCerinta minima: Certificat conform sistemului ISO 9001 sau echivalent, privind implementarea unui sistem de management al calitatii pentru domeniul lucrari constructii drumuri., 2. Asigurarea protectiei mediuluiCerinta minima: Certificat conform sistemului ISO 14001 sau echivalent, privind implementarea unui sistem de management pentru protectia mediului pentru domeniul lucrari constructii drumuri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: pentru cel mai scazut pret se acorda Pfinanciar=70 puncte. Pentru alt pret se acorda Pf=pretmin/pretn*70
tehnic1-Termen de executie in luni
20
Descriere: pentru durata cea mai mica se acorda Ptehnic1 = 20 puncte. pentu alta durata se acorda Pt1=durmin/durn*20
tehnic 2 - garantia acordata in luni
10
Descriere: pentru durata mai mare se acorda Ptehnic2 = 10 puncte.Pentru alta durata se acorda Pt2=durn/durmax*10
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP sau de la sediul Autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2012 08:53