Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ASFALTARE DRUM COMUNAL DC 30 BUDESTI ? BRANDUSARI - BARZA, L=2.111,14 ML, COMUNA BUDESTI, JUD VILCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 340468
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Budesti
Numar invitatie: 340468/04.12.2012
Denumire contract: ASFALTARE DRUM COMUNAL DC 30 BUDESTI ? BRANDUSARI - BARZA, L=2.111, 14 ML, COMUNA BUDESTI, JUD VILCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BudestiCod fiscal: 2574085, Adresa: SATUL BUDESTI, NR.14, Budesti, Telefon: 0250760374, Fax: 0250760590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SATUL BUDESTI, NR.46, Budesti, Romania, cod postal: 247055, telefon: +40 250760374, fax: +40 250760590, persoana de contact: Luminita Florea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte (parter) a Comunei Budesti, judetul Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ASFALTARE DRUM COMUNAL DC 30 BUDESTI ? BRANDUSARI - BARZA, L=2.111, 14 ML, COMUNA BUDESTI, JUD VILCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Drum comunal DC 30 Budesti ? Brandusari ? Barza pleaca din DJ 678 din satul de resedinta Budesti, strabate Satul Brandusari si se termina tot in DJ 678 in satul Barza ; sectorul reabilitat este cuprins intre Km 2+000 ? Km 4+111, L = 2.111, 14 ml, km0 + 000 fiind la intersectia cu DJ 678, in satul Budesti
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 657, 247 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
25000 leiModul de constituire SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA - (FORMULAR P) sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurariPerioada de valabilitate a garantiei de participare 60 zile de la data depunerii ofertelor.Calculul echivalentei garantiei de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii in SEAP; In cazul in care o contestatie depusa (in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta) are ca efect respingerea de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de: 5.437 lei, conf. Art. 2781 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
5% (fara TVA) din valoarea contractuluiModul de constituire a garantiei de buna executie: orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din facturi - contractantul are obligatia de a deschide cont de trezorerie disponibil distinct la unitatea Trezoreriei Statului pentru a-l pune la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea ( Formular A )2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180, 181 si art. 691 din OUG 34 /2006(Formular B si B1 )Persoanele cu functie de decizie, din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mirea Gheorghe, Vladulescu Ion, Ion Adelaida Floriana, Florea Luminita, Florescu Dan Florin, Lungulescu Irina.Persoanele care aproba bugetul, consilierii locali: Robu Gheorghe, Vasile Octavian, Trusca Ovidiu, Nedelusi Ion, Ilina Nicolae, Armeanu Ion, Papa Constantin, Nicu Constantin, Mociofan Octavian, Tirtea Ion Gabriel, Ene Marcel, Toader Ion, Lupu Daniel, Ghergus Petre3. Certificat de Atestare Fiscala privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul de stat ? in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele4. Certificat de Atestare Fiscala privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul local? in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele5. Calitatea de participant la procedura (Formular C)6. Certificat de participare cu oferta independenta (Formular C1) Pers. fi/jur romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (forma completa) ? in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pers. fiz/jur straine: 1. documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident2. Certificat de Rezidenta Fiscala valabil pentru anul in cursDocumentelele se vor prezenta in copie legalizata insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri (in domeniul de activitate) pe ultimii 3 ani ? (2009, 2010, 2011) ? va fi de minim 3.314.494 leiInformatii privind situatia econo-mico ? financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Prezent. princip lucrari similare executate in ultimii 5 ani (anter dep.ofertei)- copie ?conf cu originalul? a proces.vb de receptie partiala/terminarea lucrarilor/finala, care sa contina inf. cu privire la valorile, perioada si locul exec. lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiarii lucrarilor.- recomandare beneficiar, care sa precizeze cel putin urmatoareleaspecte: a) modul de indeplinire a oblig. contractuale b) daca pe parcursul executiei lucrarii au fost inregistrate: - neconformitati tehnice- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a executantuluiInformatii privind personalul de specialitatedesemnat cu indeplinirea contractului (CV-uri)Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pen-tru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - ISO 9001/2000- ISO 14001/2004
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcare de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer