Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asfaltare drum comunal DC 49 Comuna Turburea


Detaliu pentru invitatia numarul 322893
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Turburea (Consiliul Local Turburea)
Numar invitatie: 322893/28.03.2012
Denumire contract: Asfaltare drum comunal DC 49 Comuna Turburea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Turburea (Consiliul Local Turburea)Cod fiscal: 4898940, Adresa: comunaturburea, Turburea, Telefon: +40 253472192, Fax: +40 253472383
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Turburea, judetul Gorj, Turburea, Romania, cod postal: 217515, telefon: +40 253472192, fax: +40 253472383, persoana de contact: Aurora Mariana Iliuta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei turburea, Comuna Turburea, judetul Gorj, Turburea, Romania, cod postal: 217515
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asfaltare drum comunal DC 49 Comuna Turburea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asfaltare drum comunal DC 49 Comuna Turburea
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 402, 911.21 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 8000 lei;Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;Constituita prin: a) scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, in original, cu valabilitate de 90 zile;b) ordin de plata depus in contul autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului Tg Carbunesti.c) alte forme legale de garantare emise de societati de asigurariGarantia de participare se va retine in cuantum de 4029, 11lei in situatia prevazuta la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie / asigurare; sau- Retineri succesive in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a facturilor partiale, cu conditia ca suma initiala care se depune de contractant in contul deschis la Trezoreria Statului sa nu fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA.- alte forme legale de garantare emise de societati de asigurariOfertantul va opta pentru una din modalitati in modelul de contract. Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: Declaratii privind eligibilitatea: completarea Formularului nr. 12A;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: completarea Formularului nr. 12B;Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: completarea Formularului nr. 12E;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1: completarea Formularului nr. 12F.Persoane cu functie de decizie in cadrul procedurii: Ion Barca - primar, Dragu Ioana - secretar, Iliuta Angela - contabil.Formularele 12A, 12b si 12F se vor prezenta de catre toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/terti/sustinatori).Subcontractantii vor prezenta doar formularul 12F.Certificate privind indeplinirea obligatiilor financiare catre stat: Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si local (formulare-tip eliberate de autoritatile competente), in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiuna « conform cu originalul ».Vor fi descalificati ofertantii care inregistreaza debite restante. Cerinta obligatorie: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului valabil la data deschiderii ofertelor (original /copie legalizata sau copie lizbila cu mentiunea ?conform cu originalul?)din care sa reiese ca obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN. In situatia in care acest document este prezentat in copie certificata, ofertantul declarat castigator va trebui sa prezinte acest document in original sau copie legalizata inainte de comunicarea reazultatului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de minim 800000 lei., Resurse financiare pentru executia lucrarii de minim 400.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani din care minim o lucrare in valoare de cel putin 400000 lei, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile necesare realizarii investitieiPentru executie minim: - Statie de producere mixturi asfaltice autorizata conform legii ? min. 1 buc.- Autobasculante - min. 5 buc.- Repartizator mixtura asfaltica - min. 1 buc.- Cilindrii compactori - min. 2 buc., Informatii privind personalul tehnic de specialitate, RTE si AQ. Executantul trebuie sa aiba certificarea implementarii standardului de management a calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent., Executantul trebuie sa aiba certificarea implementarii unui sistem de management de mediu conform ISO 14001/2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 85 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009. Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P1(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (50 puncte), unde: P1(n) ? pretul ofertei
Perioada de garantie
5
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarilor: Pentru oferta cu durata de garantie cea mai mare acordatase acorda punctaj maxim, 5 puncte.Pentru celelalte ofertese va aplica formula: P2(n) = (perioada(n) /perioada maxima) x punctajul maxim acordat (5 puncte), unde: perioada(n) ? perioada de garantie acordata. NOTA: pentru o abordare unitara, termenul minim acordat va fi de 24 de luni (sub acest termen ofertele vor fi considerate neconforme) iar termenul maxim va fi de 60 de luni (peste acest termen se considera ca acesta este ofertat doar pentru obtinerea unui punctaj mai mare, neavand o baza reala).
Termen de executie
10
Descriere: Termenulde executie a lucrarilor: Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 10 puncte, cu conditia ca acesta sa nu fie mai mic de 15 zile, sub acest termen se considera oferta ca fiind neconforma, lucrarea neputand fi executata intr-un termen asa scurt, iar termenul maxim va fi de 60 zile, termen estimat de AC ca fiind suficient, la fel, peste acest termen se considera oferta ca fiind neconforma.Pentru duratele de executie ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P3(n) = (durata minima/durata(n)) x punctajul maxim acordat (10 puncte)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, prin descarcare fisiere atasate
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer