Achizitie publica - Asfaltare drum comunal DC 98 Mitrofani-Racu-Izvorasu, km 8+000-9+000, Comuna Mitrofani, jud. Valcea
Detaliu pentru invitatia numarul 333425
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333425/09.08.2012
Denumire contract: Asfaltare drum comunal DC 98 Mitrofani-Racu-Izvorasu, km 8+000-9+000, Comuna Mitrofani, jud. Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MITROFANI (PRIMARIA COMUNEI MITROFANI)Cod fiscal: 16356722, Adresa: STR. PRINCIPALA F.N., Mitrofani, Telefon: 0250-831031, Fax: 0250-831031
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA F.N., Mitrofani, Romania, cod postal: 247676, telefon: +40 250831031, fax: +40 250831031, persoana de contact: ION PIRVU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Mitrofani, STR. PRINCIPALA F.N., Mitrofani, judetul Valcea, Romania, cod postal: 247676
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asfaltare drum comunal DC 98 Mitrofani-Racu-Izvorasu, km 8+000-9+000, Comuna Mitrofani, jud. Valcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asfaltare DC98 Mitrofani-Racu-Izvorasu km 8+000 - 9+000
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 445, 730 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 8900 lei;Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;Constituita prin: a) scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, in original, cu valabilitate de 90 zile de la data stabilita pentru depunerea oferteor;b) ordin de plata depus in contul autoritatii contractante;c) depuneri de numerar la casieria unitatii;d) alte forme legale de garantare emise de societati de asigurariGarantia de participare se va retine in cuantum de 4225, 72lei in situatia prevazuta la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie / asigurare; sau- Retineri succesive in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a facturilor partiale, cu conditia ca suma initiala care se depune de contractant in contul deschis la Trezoreria Statului sa nu fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA. Autoritatea contractanta va retine sume si va alimenta acest cont pana concurenta sumei retinute cu cea stabilita prin documentatia de atribuire.- alte forme legale de garantare emise de societati de asigurariOfertantul va opta pentru una din modalitati in formularul de oferta. Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea ? completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea Formulare. ? in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B din Sectiunea Formulare. ? in original;3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 2Bdin Sectiunea Formulare - in originalNota: Informatii despre persoanele cu functii de decizie: Raspopescu Lupu - primar, Cosoaba Ionel - viceprimar, Marian Predescu - secretar, Stancu Elena Liliana - contabil, si consilieri locali: Filip Nicolae, Fita Ioan, Fita Gheorghe, Giurca Marian, Pirvu Ion, Predescu Dumitru, Predescu Ion, Trinca Veniamin.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original / copie legalizata / copie certificata "conform cu originalul"5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original / copie legalizata / copiecertificata "conform cu originalul".Atentie: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.6. Certificat de participare cu oferta independenta - Ofertantii au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie in concordanta cu regulile de concurenta prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, intocmita conform Formularului 16b din sectiunea Formulare, in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat(inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct.In cazul in care oferta este depusa de un operator economic care beneficiaza de sustinere tehnica si/sau financiara, sustinatorul va prezenta urmatoarele: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu referire doar la puntele a, c^1 si d) si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor (original /copie legalizata sau copie lizbila cu mentiunea ?conform cu originalul?) din care sa reiese ca ofertantul are autorizata activitatea de constructii de drumuri. In situatia in care acest document este prezentat in copie certificata, ofertantul potential castigator va trebui sa prezinte acest document in original sau copie legalizata inainte de comunicarea reazultatului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta minima: prezentarea listei principalelor lucrari pe ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, etc., din care sa reiese ca ofertantul a executat o lucrare similara de minim 400000 lei.Experienta similara va fi demonstrata prin prezentarea unei copii de pe parti relevante din contractul cel mai reprezentativ executat, insotit de recomandarea beneficiarului., Cerinta obligatorie: - prezentarea formularului privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Pentru executie minim: 1.Autogreder (pentru nivelarea platformelor)? 1 buc;2.Compactor (pentru compactarea stratului rutier) ? 1 buc;4.Repartizor finisor beton asfaltic (pentru asternerea straturilor de asfalt)? 1 buc, Cerinta obligatorie: Operatorul economic ofertant are obligatia sa prezinte informatii referitoare la efectivele medii alepersonalulului angajat si a cadrelor de conducere/organismul tehnic de specialitate de care dispune (care este strict necesarpentru indeplinirea contractului) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de acesta, pentru: -RTE (copii de pe actele de studii si atestat, CV si angajament in original) pentru domeniul drumuri;
-Responsabil AQ (copii de pe actele de studii, CV si angajament in original);Pentru tot personalul cheie care va contribui la executia proiectului se vor prezenta documente justificative (in copie certificata) privind forma de angajare sau colaborare (copii de pe contractele de munca sau colaborare, declaratii de disponibilitate)., Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: c) sef de santier: se va prezenta diploma de licenta;d) responsabil SSM: se prezinta documente doveditoare ale atestarii in domeniu.Ofertantul va mai prezenta urmatoarele documente: -Pentru personalul de conducere angajat se va prezenta copie dupa contractul de munca sau angajamente de participare;
-CV-uri pt personalul de conducere nominalizat pentru indeplinirea contractului.Operatorului econimic clasat pe primul loc i se vor solicita documente care sa ateste experienta prezentata in CV pentru personalul declarat. Executantultrebuie sa aiba implementatunsistem de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, specifice categoriilor de lucrari care se vor executa.Nu se admit societati ce au in curs de certificare sistemul de management al calitatii., Executantultrebuie sa aiba implementatunsistem de managenet de mediu coform ISO 14001/2005 sau echivalent, specifice categoriilor de lucrari care se vor executa.Nu se admit societati ce au in curs de certificare sistemul de management de mediu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 80 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009. Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P1(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (80 puncte), unde: P1(n) ? pretul ofertei
Perioada de garantie acordata
10
Descriere: Pentru oferta cu durata de garantie cea mai mare acordatase acorda punctaj maxim, 10 puncte. Pentru celelalte ofertese va aplica formula: P2(n) = (perioada(n) /perioada maxima) x punctajul maxim acordat (10 puncte), unde: perioada(n) ? perioada de garantie acordata. NOTA: pentru o abordare unitara, termenul minim acordat va fi de 24 de luni (sub acest termen ofertele vor fi considerate neconforme) iar termenul maxim va fi de 60 de luni (peste acest termen se considera ca acesta este ofertat doar pentru obtinerea unui punctaj mai mare, neavand o baza reala).Ofertele cu o garantie mai mare de 60 de luni nu vor fi punctate suplimentar.
Termen de executie
10
Descriere: Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 10 puncte, cu conditia ca acesta sa nu fie mai mic de 10 de zile, sub acest termen se considera oferta nu va fi punctata suplimentar, iar termenul maxim va fi de 30 zile, termen estimat de AC ca fiind suficient, la fel, peste acest termen se considera oferta ca fiind neconforma. Pentru duratele de executie ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P3(n) = (durata minima/durata(n)) x punctajul maxim acordat (10 puncte). NOTA: termenul de executie va trebui sa cuprinda si perioada de mobilizare necesara executantului pentru inceperea lucrarilor.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, prin descarcare fisiere atasate
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 10:20