Achizitie publica - Asfaltare drum comunal DC13, Orasul Piatra Olt, judetul Olt
Detaliu pentru invitatia numarul 354622
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354622/11.10.2013
Denumire contract: Asfaltare drum comunal DC13, Orasul Piatra Olt, judetul Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Piatra OltCod fiscal: 4491237, Adresa: str. Florilor, nr. 2, oras Piatra Olt, jud. Olt, Piatra, Telefon: 0249417003, Fax: 0249417003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Florilor, nr. 2, oras Piatra Olt, jud. Olt, Piatra, Romania, cod postal: 235500, telefon: +40 0249417003, fax: +40 0249417003, persoana de contact: Alexandru Lazar Nenu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Orasului Piatra Olt str. Florilor, nr. 2, oras Piatra Olt, jud. Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asfaltare drum comunal DC13, Orasul Piatra Olt, judetul Olt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul cadru pe 3 ani (2013-2016) va cuprinde lucrarile de Asfaltare drum comunal DC13, Piatra Olt, judetul Olt. . Valoarea estimata fara TVA a acordului cadru 1.381.467, 00 lei, din care valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute: 0 lei; Valoarea estimata fara TVA a celui mai mic contract subsecvent 54.723, 91 lei; Valoarea estimata fara TVA a acelui mai mare contract subsecvent 1.381.467, 00 lei.
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 381, 467 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
27.600, 00 lei. Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, prin virament (ordin de plata) sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie. Cont depunere: RO30TREZ5065006XXX000253. deschis la Trezoreria Slatina, cod fiscal 4491237 Titular Orasul Piatra Olt. Valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul unei asocieri, in mod obligatoriu garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, cuantumul garantiei va fi redus la 50%. In cazul in care garantia se constituie in Euro (alta valuta), se va utiliza cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile.Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa prevada obligatoriu ca in cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma rezultata din aplicarea prevederilor art. 278ยน alin.1 lit. b din OUG nr. 34/2006 actualizata, respectiv 5.161, 46 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, incheiat in baza acordului cadru. Modul de constituire: - instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pt perioada cel putin egala cu durata contractului, sau - daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive, contractantul deschizand la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea lui un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante in care depune cel putin 0, 5% din pretul contractului in conformitate cu prevederile HG 925/2006. La prezentarea ofertei, operatorul economic va opta pentru una din variantele de mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1 ;Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ? in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelorPentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Operatorul economic/fiecare membru al asocierii vor depune documentele solicitate.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 ; Acest document se va prezenta si de catre sustinatorii ofertantilor, daca este cazul, doar pentru situatia prevazuta la lit.a) c^1) si d).Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul social precum si sediile secundare nominalizate in Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul in care procedura de emitere a certificatelor nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c^1) si d).- Conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor (daca este cazul).Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Operatorul economic/fiecare membru al asocierii vor depune documentele solicitateDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 3 ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze obligatoriu formularul solicitatCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 5 ; Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formularOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire suntPersoanecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: UDRESCU TUDOR ? primar, MUNTEANU ROBERT ? viceprimar, PAUN EMILIAN ? sef birou contabilitate, STOICA PETRISOR ? secretar, OPRESCU DANIELA ? consilier juridic, LAZAR NENU ALEXANDRU ? (Sef birou Urbanism) responsabil achizitii publice, Consilieri locali: BADESCU DUMITRU, BONDOC GHEORGHE, BUNGIU ILIE, CALIN NICUSOR, CHEROIU ROMULUS, DITA COSTINEL LEONTIN, GUGHEA EUGEN, LAZAR NENU MITRUTA, MONETE MARIAN, NONEA OVIDIU, PATRASCU MIRCEA, STAN LAURENTIU MARIAN, TATOMIR MARIA, TUDORICA ILEANA DANIELANeindeplinirea unuia din cerintele privind situatia personalade mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului - lucrari de constructii de drumuri - sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Nota: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului castigator i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a/au executat, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, un contract sau cel mult 2(doua) contracte de executie pentru lucrari similare de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata si a caror valoare insumata sa fie de cel putin de 1.380.000, 00 lei fara TVA.. Se va face dovada cu urmatoarele documente: - Formular 8, cu prezentare detaliata a obiectului contractului- certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata / legalizata. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Pentru experienta similara prezentata in alta moneda/valuta se va lua in considerare cursul mediu comunicat de BNR pentru anii in cauza., Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere /alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie), de urmatoarele utilaje si echipamente tehnice specifice activitatilor si categoriilor de lucrarinecesare pentru indeplinirea acordului ?cadru /contract subsecvent: - autobasculante-autogreder-incarcator frontal/buldoexcavator-compactor autopropulsat cu rulouri (valturi)-compactor autopropulsat cu pneuri-instalatie preparat mixturi asfaltice la cald-repartizator finisor mixturi asfaltice-autogudronator-laborator autorizat gr. II cu profile corespunzatoare (potrivit Legii 10/1995 actualizata si HG 808/2005)- Documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; inchiriere, cumparare/comodat/ prestari servicii/lista inventar sau orice altfel de documunte.Se va completa Formularul nr. 9 si anexa la Formularul 9 ce trebuie completata de catre liderul asociatiei si sa cuprinda echipamentele tuturor partenerilor asociatiOfertantii vor face dovada detinerii cu orice titlu a echipamentelor/facilitatilor descrise mai sus, in conditii de functionare legala, care sa asigure capacitatile nececesare in conditiile impuse de reglementarile tehnice in vigoare.Documentele se vor prezenta in copie certificata pentru conformitate cu semnatura si stampila.Pentru utilajele inchiriate se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere de la proprietarul/detinatorul utilajelor si echipamentelor, din care sa reiasa ca, in caz de adjudecare a achizitiei publice, la semnarea acordului le vor pune la dispozitia prestatorului pe intreaga perioada de desfasurare a acordului cadru pe 3 ani.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca poate inlocui un auto-utilaj defect, in cel mult 8 ore de la notificarea facuta de achizitor (utilajul va fi inlocuit cu unul cu aceleasi caracteristici);, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.a) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul nr.10.b) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (Formularul nr. 11).Personalul minim propus sa aiba experienta dupa cum urmeaza: Personal responsabil de indeplinirea contractului: - Coordonator de lucrari - studii superioare- Responsabil tehnic cu executia cu atestat de specialitate pentru domeniul II ? Constructii rutiere drumuri si poduri, (conform Legii 10/1995) insotit de legitimatia vizata in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;
- Sef santier - studii superioare in domeniul constructiilor specializarea drumuri si poduri.- Responsabil cu calitatea- cu decizie pentru functia de Responsabil cu calitatea pentru domeniul supus procedurii- Responsabil SSM ? responsabil cu sanatatesi securitatea in munca cu atestat SSM- se prezinta documente doveditoare ale atestarii in domeniu;Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din personalul responsabil solicitat pentru indeplinirea contractului., Informatii privind subcontractantii si asociatiiOfertantii asociati/subcontractanti vor prezenta declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 5, semnata de reprezentantul legal, stampilata si datata.Ofertantul va completa si va semna Formularul 15 cu subcontractantii si specializarea acestora, insotita de acordurile de subcontractare model orientativ Formular 15.1.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere(Formularul 16), care va trebui legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006. Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita tertului sustinator, documentele prin care acesta face dovada existentei resurselor pe care le va pune la dispozitie conform angajamentului propus., Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana Cerinta nr.1Standard de protectie a mediuluiPrezentarea Certificatului de implementarea standardului de management de mediu ISO 14001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data limita de depunere a ofertei, pentru activitati in domeniul contractului- lucrari de constructii a drumurilor.Note: 1. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.3. Nu se admit ofertanti in curs de certificare cu exceptia cazului incare ofertantul dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din acesta reiese ca ofertantul va primi certificarea., Standarde de asigurare a calitatiiPrezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data limita de depunere a ofertei, pentru activitati in domeniul contractului- lucrari de constructii a drumurilor.Note: 1. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.3. Nu se admit ofertanti in curs de certificare cu exceptia cazului incare ofertantul dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din acesta reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2013 10:40