Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ASFALTARE DRUM COMUNAL PLUS SANTURI SI PODETE IN SAT VASILE ALECSANDRI, COMUNA BRANISTEA,JUDETUL GALATI


Detaliu pentru invitatia numarul 353014
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Branistea
Numar invitatie: 353014/23.08.2013
Denumire contract: ASFALTARE DRUM COMUNAL PLUS SANTURI SI PODETE IN SAT VASILE ALECSANDRI, COMUNA BRANISTEA, JUDETUL GALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BranisteaCod fiscal: 4461970, Adresa: Comuna Branistea, judetul Galati, Branistea, Telefon: +40 0236332408, Fax: +40 0236332450
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Branistea, judetul Galati, Branistea, Romania, cod postal: 807050, telefon: +40 0236332408, fax: +40 0236332450, persoana de contact: Marian Adamache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Branistea, judetul Galati, Branistea, Romania, cod postal: 807050, telefon: +40 0236332408, fax: +40 0236332450, persoana de contact: Marian Adamache
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ASFALTARE DRUM COMUNAL PLUS SANTURI SI PODETE IN SAT VASILE ALECSANDRI, COMUNA BRANISTEA, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop: ?ASFALTARE DRUM COMUNAL PLUS SANTURI SI PODETE IN SAT VASILE ALECSANDRI, COMUNA BRANISTEA, JUDETUL GALATI- SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUISIEXECUTIE LUCRARI?Sectorul de drum ce face obiectul prezentului proiect va avea urmatoarele caracteristici: - lungimea= 810, 00 m- latimea=5, 50 m- acostamente pe ambele parti cu latime de 2 x 1, 00m;
- parcare auto pe latura nordica a parcului, cu o suprafata totala de aproximativ 320 mp, cu acelasi sistem rutier ca al drumului;
- santuri cu sectiune trapezoidala, pereate cu beton monolit turnat in campuri, pe ambele parti ale drumului, pe lungimea de 204 m x 2 ;
- santuri cu sectiune trapezoidala, din pamant, pe ambele parti ale drumului, pe lungimea de 560 m x 2 ;Lucrarile propuse a se executaconstau in: -reprofilarea partii carosabile si acostamentelor;
-executarea de podete tubulare, 1 buc.transversal drumului, la km.0+250 si 3 buc. laterale drumului (la km. 0+110, unul pe partea stanga si unul pe partea dreapta si la km.0+436 pe partea dreapta a drumului) in intersectiile cu drumurile laterale, pentru asigurarea continuitatii santurilor);
-completarea fundatiei drumului cu un strat de 10 cm grosime, din piatra sparta artificiala (lidonit);
-realizarea unui strat de legatura din binder de 5 cm grosime;
-realizarea unui strat de uzura din beton asfalticcu pudreta de cauciuc sipolimeri, de 4 cm grosime;
-acostamentele vor fi impietruite cu piatra sparta artificiala tip lidonit;
-se vor realiza santuri cu sectiune trapezoidala, pereate cu beton monolit turnat in campuri, pe lungimea de 204 m, pe ambele parti ale drumului.-in continuarea santurilor pereate se vor realiza santuri cu sectiune trapezoidala, din pamant, pe lungimea de 560 m, pe ambele parti ale drumului.-parcare auto pe latura nordica a parcului din satul Vasile Alecsandri, cu suprafata de cca. 320 mp si cu sistemul rutier identic cu cel al drumului.Valoarea estimata este de 884.827 lei fara TVA/201.280 euro fara TVA, din care: Cheltuieli diverse si neprevazute, reprezenatand 5% din valoarea lucrarilor: 37.738 lei fara TVA/8.584 euro fara TVA.Curs bnr 1 euro =4, 3960 lei din data de 15.04.2013.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 884, 827 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 15.000 lei.Gar. de participare se va consitui in conf. cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pt.aprobarea normelor de aplicare a prevederilor ref. la atribuirea contr. de achizitie publica din OUG nr.34/2006 privind atribuirea contr. de achizitie publica, a contr. de concesiune de lucrari publice si a contr. de conecesiune de servicii, cu modif. si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de depunerea ofertelor.Date pt. constituirea garantiei de participare: Trezoreria Galati. RO30TREZ3065006XXX000234, Cod fiscal COMUNA BRANISTEA: 4461970Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pt deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in favoarea autoritatii contractante vor fi respinse ca inacceptabile.In cazul constitituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa?formularul nr. 13.Intreprinderile mici si mijlocii au dreptul la o reducere de 50% pentru garantia de participare. Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM. Lipsa acestei dovezi face ca asocierea sa nu mai beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor.In cazul depunerii unei contestatii de catre ofertanti, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma care rezultain raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 modificata si completata.Restituirea garantiei de participare se face conform art. 88 din HG nr. 925/2006 actualizata.Data la care se va aface echivalenta leu/valuta: cursul comunicat de BNR cu 7 zile anterior datei limita de depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului de lucrari fara TVA.Garantia de buna executie poate fi constituita dupa cum urmeaza: [a] Conform prevederilor H.G. nr. 925/2006 art. 90 alin. (1) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract[b] Conform prevederilor H.G. nr. 925/2006 art. 90 alin. (3) Daca partile convin, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AutoritatiiContractante la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare bancara se va completa formular nr.14.IMM-uri: daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, beneficiaza de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de buna executie.Autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii p-v receptie la terminare lucrari, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza p-v receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Cazier judiciar al operatorului economic, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Aceasta cerinta trebuie indeplinita de ofertanti, asociati si terti sustinatori.Cerinta este obligatorie in vederea calificarii ofertantului.Se va completa Formularul nr.1A Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.Cerinta nr.2Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele juridice/fizice romaneCertificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele/atestatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Aceasta cerinta trebuie indeplinita de ofertanti, asociati.Pentru terti sustinatori se va depune declaratia conform art.181 lit.a, c1 si d din OUG 34/2006.Persoane juridice/fizice straineVor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.182 din OUG nr.34/2006 actualizata. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. In cazul uneia asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Se va completa Formularul nr.1B Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareAutoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)Cerinta nr.3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Se va completa Formularul nr.2 Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.Cerinta nr.4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri/subcontractari/sustineri, fiecare asociat/subcontractant/sustinator este obligat sa prezinte acest document. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Comuna Branistea ? Primar Adamache Marian ? Viceprimar Toader Dumitru ? Secretar comuna Bariz Liliana ? Contabil Dobrin Ecaterina ? Asistent social (achizitii publice) Frangulea Alina ? Consilier Juridic Nicula Marius ? Consilier local Lepadatu Ionel ? Consilier local Jipa Ionel ? Consilier local Doljenco Vasile ? Consilier local Frangulea Ghe. Vasile ? Consilier localAldea Aurel ? Consilier local Frangulea Vasile ? Consilier local Cusutura Ionel? Consilier localMatei Florentina ? Consilier localCiobanu Marian ? Consilier local Mihai Gheorghe ? Consilier localAcsinte Vasile ? Consilier local Teodorescu Danut.Se va completa si prezenta Formularu nr.1D ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.Cerinta nr.5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin nr.314/2010 emis de ANRMAP.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Se va completa Formularul nr.1C Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, in orginal.Cerinta nr.6Certificat de cazier fiscal valabil la data limita pentru depunerea ofertelor; in cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comuna, fiecare va prezenta certificatul de cazier fiscal. Inscrierea de fapte in cazierul fiscal al ofertantilor atrage declararea ofertelor acestora inacceptabile. Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Modalitati de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor si sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) ? cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Acesta se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, cu valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului. Documentul care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.cerinta nr.1Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Prezentarea certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in aceste certificate trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC si trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de inregistrare; c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d) structura actionarului; e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f) domeniul de activitate principal; g) domeniile de activitate secundare; .Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Copii si traducere certificat in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte ca au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie. Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.11. Rezultatul exercitiilor financiar contabile in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)Cifra medie de afaceri in domeniul obiectului contractului in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 1.532.178 leiNota: a)Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Anul 2010:1EURO=4, 2099 RONAnul 2011:1EURO=4, 2379 RONAnul 2012:1EURO=4, 4560 RONb)Ofertantul are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea si a altor documente, decat exercitiul financiar in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.Se vor prezenta copii cu mentiunea ?conform cu originalul? ale oricarui document sa dovedeasca indeplinirea cerintei.Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din ultimii trei ani, cifra de afaceri se va lua in considerare in mod corespunzator., Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens., In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute la Legea nr.346/2004) cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani se reduce cu un procent de 50% din cuantumul precizat. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci reducerea de 50% se va aplica cerintei legate de cifra de afaceri, numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr.346/2004), indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine., Cerinta nr. 2Informatii privind accesul la resurse financiare: se solicita atasarea de declaratii bancare corespunzatoare care sa dovedeasca ca, la momentul semnarii contractului, ofertantul va avea acces la/are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente de cel putin 125.000 lei sau echivalent in euro, pentru a asigura cash flow de executie o perioada de 6luni. Documentul prezentat trebuie sa contina, fara a se limita, cel putin urmatoarele: denumirea institutiei care elibereaza documentul, denumirea operatorului economic care prezinta documentul, valoarea , perioada de valabilitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Ofertantii economici trebuie sa prezinte o declaratie insotita de o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, conform art. 188 alin. (3) lit. a) din OUG nr. 34/2006 modificata si completata.Ofertantii economici trebuie sa prezinte o declaratie insotita de o lista a serviciilor prestate in ultimii 3 ani.Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani va fi insotita de certificari/documente pentru cele mai importante servicii, conform art. 188 alin.(2) lit.a) din OUG nr. 34/2006 modificata si completata., 2.Cerinta minima: Informatii privind capacitatea tehnicaOfertantii trebuie sa faca dovada experientei prin executia de lucrari similare- se solicita ca in ultimii 5 ani pentru executie, respectiv 3 ani pentru proiectare, sa se fi executat cel putin un contract pentru executie si sa se fi prestat cel putin un contract pentru proiectare, cu obiect similar contractului ce urmeaza a fi atribui, astfel: Servicii de proiectare pentru construire/reabilitare/ modernizare drumuri in valoare de minim 81.000 lei, fara TVA.Lucrari de construire/modernizare drumuri in valoare de minim 766.089 lei fara TVA.Se poate prezenta un singur contract care sa includa ambele cerinte de mai sus sau cate un contract pentru fiecare.Prin lucrari executate si duse la bun sfarsit se inteleg: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau-lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor; sau-lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie finala-daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor.Nota: a)Ultimii 5 ani se vor raporta la data de depunere a ofertelor. Ultimii 3 ani se vor raporta la data de depunere a ofertelor.b)In cazul derularii acestor contracte in asociere, partea din valoarea/lucrarile contractului ce a revenit ofertantului trebuie sa fie de cel putin nivelurile minime de mai sus.c)Pentru transformarea in lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2008, 2009, 2010, 2011, 2012) publicate pe site-ul: www.bnr.roAnul 2008:1EURO=3, 6827 RONAnul 2009:1 EURO =4, 2373 RONAnul 2010:1 EURO =4, 2099 RONAnul 2011:1 EURO =4, 2379 RONAnul 2012:1 EURO =4, 4560 RONFisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa certificari de buna executie in conformitate cu art.188 alin.3, litera a din OUG 34/2006Pentru calculul valorii experientei similare, va fi luata in considerare valoarea specificata in certificatele/documentele prezentate, fara TVA. Nu vor fi luate in considerare valorile declarate, daca acestea nu pot fi regasite in certificatele /documentele prezentate ca dovada., Cerinta nr.2Informatiile privind dotarile specificeLista referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ? Formular 7.Se solicita urmatoarele utilaje: -statie de preparat mixturi asfaltice dotata cu instalatie automatizata de producere mixturi asfaltice continute in lucrare: BAD 25, BA 16m+ cu pudreta de cauciuc si polimeri;
-cilindru compactor vibrator cu tambur de otel-cilindru compactor cu pneuri;
-autogreder;
-repartizor finisor mixturi asfaltice;
-autogudronator;
-masina de marcaje rutiere;
-perie mecanicaLaborator minim grad II autorizat pt. verificarea capacitatii portante a mixturilor asfaltice in proprietate sau chirie, sau un contract de prestari servicii cu un laborator care indeplineste conditiile impuse, in conformitate cu prevederile HG nr.808/2005 si Legea nr.10/1995 cu modificarile si completarile ulterioare.Documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchirierea/alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Dovada disponibilitatii utilajelor si echipamentelor se face prin angajament de punere la dispozitie. Documentele doveditoare se vor prezenta in copie ?conform cu originalul? semnate si stampilate, Cerinta nr.3Informatii privind resursele umaneOperatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna de urmatorul personal: Pentru executie: -sef de santier, cu studii de inginerie constructiidrumuri, cu experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
-responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat, in domeniul constructii drumuri, atestare dovedita cu unCertificatde atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatia valabila la data limita a depunerii ofertelor;
-1 expert autorizat ANCPI/OCPI sau echivalent - 1 persoana;
-responsabil cu controlul calitatii, cu studii superioare domeniul constructii, specializarea CFDP, desemnat prin decizie interna valabila la data limita a depunerii ofertelor ;
-responsabil de mediu, diploma de inginer/ certificat de absolvirecursuri in domeniul mediului-coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, Atestat/Autorizatie 1 persoana; In conformitate cu prevederile art. 59 din HG nr. 300/2006, coordonatorul in materie de securitate si sanatatepe durata realizarii lucrarii, trebuie sa aiba competenta necesara exercitarii functiei: experienta profesionala in constructii sau in conducerea santierului de minim 5 ani;
-formare specifica de coordonator in materie de securitate si sanatate actualizata la fiecare 3 ani .Nota: Vor fi nominalizate persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta pentru fiecare din posturile mai sus mentionate si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.Pentru proiectare: Proiectanti - 2 ingineri licentiati ai unei Facultati de Constructii in specializarea CFDPa)Se va completa si prezenta Form.nr. 6 - Declaratie privind efectivele medii anule ale personalului angajat si ale personalului de conducere in ultimii 3 ani, in original.Pentru RTE si ANCPI/OCPI nu se vor depune decat atestatele si/sau legitimatiile si angajamentele de participare.b)Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contractului. Ofertantul va prezenta in copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: - contract individual de munca ale personalului invocat vizat de ITM si/sau contractele de prestari servicii/colaborare incheiate intre ofertant si persoanele respective sau angajamente de participare, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi.In cazul unei asocieri declaratia va fi completata de catre liderul asociatiei si va cuprinde personalul propus de fiecare membru al asociatiei in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contract, precizand pozitia pentru care este propus., Cerinta nr.4Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta Formularul nr.9 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Subcontractantul va prezenta Formularul 1D ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in original., Cerinta nr.5Informatii privind asociatiiIn cazul in care ofertantul isi demonstreazacapacitatea tehnica si/sau profesionala (conform art.190 alin.(1), (2) si (3) din OUG 34/2006)invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr.AT, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1 si d) si art.69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr.1A si nr.1B. Cerinta nr.1Standarde de asigurare a calitatiiAsigurarea calitatii lucrarilor prin demonstarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001:2008Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie, valabil la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr.2Standarde protectie a mediuluiAsigurarea protectiei mediului prin demonstrarea implementarii sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul ISO 14001:2005Se va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de proiectare: -P2
25
Descriere: Componenta tehnica 1
Durata de garantie a lucrarilor: - P3
15
Descriere: Componenta tehnica 2
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2013 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer