Achizitie publica - ASFALTARE DRUM COMUNAL TARNAVITA INTERIOR
Detaliu pentru invitatia numarul 326582
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326582/14.05.2012
Denumire contract: ASFALTARE DRUM COMUNAL TARNAVITA INTERIOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HALMAGELCod fiscal: 3520318, Adresa: PRINCIPALA NR. 1, Halmagel, Telefon: +40 257319623, Fax: +40 257319623
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRINCIPALA NR. 1, Halmagel, Romania, cod postal: 317180, telefon: +40 257319623, fax: +40 257319623, persoana de contact: MIHAIU TONTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI HALMAGEL, str. PRINCIPALA, Nr. 1, jud. ARAD
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ASFALTARE DRUM COMUNAL TARNAVITA INTERIOR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ASFALTARE DRUM COMUNAL TARNAVITA INTERIOR
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 266, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2670 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor si este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Se constituie in conditiile art. 86 alin. 1 din HG 925/2006 si prin depunerea sumei la casieria autoritatii contractante. Garantia va fi prezentata in original pana cel tarziu la data deschiderii ofertelor. Ofertantii care fac dovada ca se incadreaza in categoria IMM (Anexa 1 la Legea 346/2004) beneficiaza de reducere de 50% din cuantumul garantiei de participare si de buna executie. In cazul unei asocieri garantia va fi constituita de liderul asocierii.
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului. Se constituie prin modalitatile prevazute de art. 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006;Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Tonta Mihaiu - Primar, Cristea Nelu-Viceprimar, Vasii Gheorghe-Contabil, Mates Constantin-Tehnician constructor.-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de platacatre bugetul de stat;
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local;Vor fi descalificati ofertantii care prezinta certificatele fiscale cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document echivalent edificator pentru dovedirea eligibilitatii prin care sa dovedeasca sa si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor/taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele solicitate se vor depune in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor)sau echivalent pentru persoane juridice straine, din care sa rezulte ca ofertantul are autorizat codul CAEN 4211-Lucrari de constructie a drumurilor si autostrazilor.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) solicitat a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie cel putin egala cu 532.080 lei., Ofertantul trebuie sa faca dovada cava avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit, alte mijloace financiare pentru a sustine executia contractului ce se doreste a fi atribuitin valoare de minim 130.000 lei, valabila pentru primele 30 zile de executie a contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada executiei a cel putin 1 lucrare similara cu obiectul contractului supus licitatiei, in valoare de 266.000 lei, exclusiv TVA., Ofertantul trebuie sa detina obligatoriu (proprii sau inchiriate/detinute in baza unui contract de comodat) utilaje si instalatii specifice executarii lucrarilor de reabilitare si modernizare de strazi : - repartizatoare asfalt cp - 1 buc.- autogreder- 1 buc.- cilindru compactor - 2 buc- excavator-incarcator - 2 buc- autobasculantacu ITP in perioada de valabilitate - 2 buc- matura mecanica pe tractor - 1 buc- autogudronator min. 3500l ? 1 buc.- autocisterna ? 1 buc.- Laboratoare utilizate in vederea atestarii calitatii lucrarilor, - gradul II;, - 1 responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul drumurilor;
- 1 responsabil CQ - control tehnic de calitate., Ofertantul trebuie sa faca dovada posibilitatii utilizarii de mixturi asfaltice conforme, cu raportare la documentatia tehnica/caietul de sarcini. Certificare care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent;, Certificare privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 15:32