Achizitie publica - ASFALTARE DRUM DN 25 - GARA COMUNA PISCU, JUDETUL GALATI
Detaliu pentru invitatia numarul 326713
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326713/15.05.2012
Denumire contract: ASFALTARE DRUM DN 25 - GARA COMUNA PISCU, JUDETUL GALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PISCU (CONSILIUL LOCAL PISCU)Cod fiscal: 3127018, Adresa: COMUNA PISCU, JUDETUL GALATI, NR. 37, Piscu, Telefon: 0749150201, Fax: 0236827502
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA PISCU, JUDETUL GALATI, NR. 37, Piscu, Romania, cod postal: 807245, telefon: +40 0236827529, fax: +40 0236827502, persoana de contact: PAULA COMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA PISCU, JUDETUL GALATI, NR. 37, Piscu, Romania, cod postal: 807245, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ASFALTARE DRUM DN 25 - GARA COMUNA PISCU, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asfaltarea drumului ce leaga DN 25 de gara CFR din comuna Piscu , judetul Galati, precum si realizarea unui podet tubular. Acest drum este singurul acces rutier a comunei Piscu la drumul national ce duce la Galati-resedinta de judet.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 197, 042 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 3500 lei;
-IMM 50% (completare si prezentare Formular nr.16);
- valabilitate 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor-mentionata in invitatia de participare;
- se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari si este irevocabila. Contul este RO90TREZ3065006XXX005365, deschis la Trezoreria Galati pentru Comuna Piscu, cod fiscal 3127018.Scrisoare de garantie bancara model in Sectiunea Formulare - Formular 15. Scrisorile de garantie bancara emise de o banca din strainatate, vor fi prezentate traduse si legalizate. Cuantumul ce se retine conform art.278^1 din O.U.G.34/2006 este de 1.970, 42 lei. Ofertantii au OBLIGATIA de a depune in original dovada constituirii garantiei de participare la sediul autoritatii contractante pana la termenul de depunere a ofertelor-mentionat in invitatia de participare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA;
-modul de constituire al garantiei de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa, alegandu-se din urmatoarele modalitati: a)instrument de garantare emis de de catre o societatebancara sau de catre o societate de asigurari sau b)retineri succesive si proportionale din facturile ce se vor deconta.In acest caz(b)contractantul are obligatia sa deschida la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie la data incheierii contractului de lucrari, iar daca opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin Scrisoare de garantie bancara, aceasta trebuie depusa la contract, in original, si constituie anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Art. 1801. Declaratia privind eligibilitatea -neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prinLegea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Completarea Formularului nr.1- Cazier fiscal pentru ofertant- Cazier judiciarIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuireacontractului de achizitie publicaAcest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, dar se solicita tertului sustinator.In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.II.Art.1811.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completarea Formularului nr.2Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, dar se solicita tertului sustinator.In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta , completat in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP( Formularul nr.5)3.Declaratia privind calitatea de participant la procedura ( Se completeaza Formularul nr.3)4.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 ( Formularul nr.4)Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Vlad Stefan -PrimarPana Dumitrache-ViceprimarToader Vasilica-SecretarComan Paula -Contabil sefDeclaratia se completeaza si de ofertantul asociat/subcontractant/tert sustinator Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal si din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrari de drumuri solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespundent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoane autorizate;Toate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice)straine, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise si insotite de traducere autorizata a acestora in limba romana.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate de la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I.CIFRA DE AFACERI: Cerinta nr.1Informatii privind cifra de afaceri- cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani sa fie de minim 394.000 lei fara TVA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: EXPERIENTA SIMILARACerinta nr.1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniAceasta lista va fi insotita de cel mult 2 contracte ale caror obiecte auexecutia de lucrari similare prin care sa confirme executarea lucrarilor invaloare de cel putin 197.000 lei fara TVA. Certificari de buna executie pentru contractele anexate., UTILAJECerinta nr.2: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicede care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari, precum si modul de detinere a acestora.Lista minima obligatorie va cuprinde: autogreder, cilindri compactoripneu-pneu, autogudronator, cilindri compactori liss-liss, repartizor finisormixturi asfaltice, masini de transport cu prelate, macara pe pneuri, periepentru curatat drumuri, matura mecanica, statie de betoane autorizata/atestata/verificata, cu autorizatie in termen de valabilitate, statie de mixturiasfaltice autorizata/ atestata/ verificata, cu autorizatie in termen de valabilitate, laborator autorizat de gradul II pentruasfalt si beton autorizata/atestata/verificata, cu autorizatie in termen devalabilitate., PERSONALCerinta nr.3: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajatsi al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniPentru executia de lucrari-ofertantul trebuie sa aiba in echipa propusa: -un sef santier drumuri -se va prezenta copia Diplomei de absolvire-responsabil tehnic cu executia (RTE), cu atestat MLPTL(MDRT), indomeniul drumuri, angajat al ofertantului/contract de prestari servicii cuofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului;Se va prezenta, legitimatia vizata la zi pentru responsabilul tehnic cuexecutia;
- responsabil cu calitatea-angajat al ofertantului/contract de prestari serviciicu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derulariicontractului;
-un expert in securitatea si sanatatea in munca(atestat);, SUBCONTRACTANTICerinta nr.4: Declaratia privind partea/partile din contract care suntindeplinite de subcontractanti, acordul si specializarea acestora 1.Sistem de management al calitatii pe domeniul corespunzator lucrariiOfertantul trebuie sa detina Certificat ISO 9001 sau echivalent (certificareasistemului de management al calitatii), valabil la data depunerii ofertelor, indomeniul ce face obiectul contractului., 2.Sistem de management al mediului pe domeniul corespunzator lucrariiOfertantul trebuie sa detina Certificat ISO 14001 sau echivalent (certificareasistemului de management al mediului), valabil la data depunerii ofertelor, indomeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara : Punctajul maxim acordat la acest criteriu este de 70 puncte. Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctajul urmator: PA=(pret minim / pret n)x70
Garantia lucrarii
30
Descriere: Tehnic : Garantia minima sub care oferta este declarata neconforma este de 12 luni. Durata maxima peste care oferta nu va primi punctaj suplimentar va fi de 36 luni. Pentru oferta cea mai lunga durata de garantie se acorda 30 puncte. Pentru alte oferte se va aplica formulaP oferta = durata garantie ofertata / durata de garantie cea mai lunga x punctajul maxim alocat (30 puncte)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 11:58