Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asfaltare drum Valea Satului si ziduri de protectie (proiectare si executie)


Detaliu pentru invitatia numarul 335122
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Daesti (Primaria Comunei Daesti)
Numar invitatie: 335122/10.09.2012
Denumire contract: Asfaltare drum Valea Satului si ziduri de protectie (proiectare si executie)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Daesti (Primaria Comunei Daesti)Cod fiscal: 2540651, Adresa: Comuna Daesti, Sat Daesti, Daesti, Telefon: 0250753428, Fax: 0250753428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Daesti, Sat Daesti, Daesti, Romania, cod postal: 247125, telefon: +4 0350425873, fax: +4 0350425873, persoana de contact: Ionut-Daniel Mincu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Daesti , sat Sinbotin , judetul Valcea , sediul Primariei comunei Daesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asfaltare drum Valea Satului si ziduri de protectie (proiectare si executie)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor efectua lucrari de realizare a unei structuri din balastru si piatra si turnarea unui covor asfaltic pe drumul Valea Satului , covor asfaltic fara santuri dalate , acestea fiind existente.
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 102, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este de 2000 lei cu valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor si se constituie prin oricare din modurile prevazute la art 86 din HG 925/2006 . In cazul constituirii prin virament bancar , garantia se depune in contul RO80TREZ67124840271XXXXX deschis la trezoreria Valcea.In cazul constituirii prin instrument de garantare ofertantul va solicita bancii sau societatii de asigurari emitente sa insereze in mod expres situatiile prevazute la art 87 din HG 925/2006 si art 278 ind 1 din OUG 34/2006 .
Garantie de buna executie
Reprezinta 10 procente din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conf. art 90 din HG 925/2006 prin retineri succesive sau instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o banca sau societate de asigurari , valabila in perioada de executie a lucrarilor , cu respectarea prevederilor art 88 alin 2-3 din HG 925/2006 . In cazul constituirii prin retineri succesive ofertantul castigator va avea in vedere prevederile HG 1045/19.10.2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederileart. 180 din O.U.G. 34/2006 cumodificarile si completarileulterioare)Formular F1;Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular F2 ;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 Formular F3 ;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular F4 .Comisia de evaluare pentru acest obiectiv de investitii este alcatuita din Calin Stefan(viceprimar), Cornes Dumitru (contabil), Mincu Ionut Daniel(comp. achizitii publice), Ionescu Maria Emilia (inspector), Sorescu Floarea . Plata se face din fonduri bugetare conform HCL nr. 10/2012 ; Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in copie conform cu originalul; Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in copie conform cu originalul ; Documente care dovedesc forma de inregistrare conform sectiunii Note Justificative;
-Prezentarea in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul National alRegistrului si Comertului in raza caruia este situate sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta Formularul ?Declaratie referitoare la utilaje , instalatiile , echipamentele tehnice?, Ofertantul va asigura cel putin un sef de santier (inginer sau subinginer) in domeniul constructii cu experienta dovedita prin prin participarea la cel putin un proiect similar ; un responsabil ethnic (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul de activitate afferent contractului ; un responsabil cu controlul calitatii (CQ). In acest sens se vor prezenta CV ?urile personalului de specialitate insotite de declaratiile de disponibilitate , copiile diplomelor , certificatelor , atestatelor ?. , copie conforma cu originalul acontractelor de munca/ civile / comercialece atesta relatiile de munca dintre ofertant si personalul de specialitate , declaratie privind efectivul mediu annual anjajat si al personalului de conducere
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct de la sediul Primariei comunei Daesti intre orele 8-15 sau din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.09.2012 13:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer