Achizitie publica - ASFALTARE DRUMURI COMUNALE , COMUNA SLATIOARA , JUDETUL OLT
Detaliu pentru invitatia numarul 341970
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341970/23.01.2013
Denumire contract: ASFALTARE DRUMURI COMUNALE , COMUNA SLATIOARA , JUDETUL OLT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SLATIOARA (PRIMARIA COMUNEI SLATIOARA)Cod fiscal: 4491326, Adresa: Primaria Comunei Slatioara, comuna Slatioara, judetul olt, Slatioara, Telefon: 0249431790, Fax: 0249431790
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Slatioara, comuna Slatioara, judetul olt, Slatioara, Romania, cod postal: 237410, telefon: +40 0249431790, fax: +40 0249431790, persoana de contact: TEODOR CRETU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI SLATIOARA , STRADA REVOLUTIEI NR. 28 , JUDETUL OLT.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ASFALTARE DRUMURI COMUNALE , COMUNA SLATIOARA , JUDETUL OLT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ASFALTARE DRUMURI COMUNALE , COMUNA SLATIOARA , JUDETUL OLT
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 403, 976 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
66.060 lei. Modul de constituire: potrivit prevederilor art. 86 si 87 din HG 925/2006 actualizataa)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; b) ordin de plata in contul autoritatii contracta nte. Garantia de participare se va vira in contul RO71TREZ5065006XXX003686 deschis la Trezoreria Mun. Slatina, cod fiscal 4491326 insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platii;c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Documentul trebuie sa prevada si faptul ca in cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare , conform art. 278ยน lit.c., din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare constituita de ofertantul a carei oferta stabilita cistigatoare se restitue in cel mult 3 zle lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie, echivalenta lei - euro va fi la data de 29 01 2013.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturile partiale ? contractantul va deschide la Trezoreria statului un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritati Contractante , suma initiala care se depune de contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5 % din pretul contractului . Pe parcursul indeplinirii contractului , Autoritatea Contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pina la concurenta sumei drept GBE ( Garantie de Buna Executie ) in documentele de atribuire .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ; Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?; Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?; Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 8. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania .Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? Pentru persoanele fizice/juridice straine se vor prezenta documente echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare/apartenenta din punct de vedere profesional conform tarii rezidente . Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana .Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr. 4 ; Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular 5Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta aGuvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile - Formular 6 ; Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar: Ciocirlan Savu, Voceprimar: Ungureanu Savu, Secretar: Mihai Gheorghe, Consilieri locali: Babusca Nicolae , Baluta Octavian , Balsanu Victor , Floarea Marcel , Ivan Cristian , Lungu Iulia , Moga Teodor , Obrocea Dinu , Preduna Florin . Comisia de evaluare a ofertelor : Presedinte Ungureanu Savu , Secretar Nicu Marinela Janina , Membri : Cretu Teodor , Filip Constantin . Membru cooptat Ing. Oprea Gabriel . Cerinta nr. 1Persoane juridice romane1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - este autorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: lucrari de constructii a drumurilor conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;Informatiile cuprinse in Certificatul constatatortrebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei . Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul, pentru partea din contract pe care o realizeaza conform prevederilor Acordului de asociere;Autoritatea contractanta, inainte de semnarea contractului va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straine, Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Pentru persoanele fizice/juridice straine se vor prezenta documente echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare/apartenenta din punct de vedere profesional conform tarii rezidente . Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va completa F9Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim 8.807.952, 00 lei . Se vor depune documente din care sa rezulte incadrarea in cifra medie globala de afaceri pe ultimi trei ani, documenteledepuse vor trebui sa indeplineasca cerinta de calificare . Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R. Pentru persoanele fizice/juridice straine se vor prezenta documente echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare/apartenenta din punct de vedere profesional conform tarii rezidente . Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romanaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii si asociatii.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta nr. 3Personal tehnic de specialitate executie : sef santier , ing./sing constructii drumuri si poduri , responsabil tehnic cu executia ( RTE ) , atestata in domeniul constructiilor de drumuri . Responsabil cu controlul calitatii , experienta profesionala , responsabil cu sanatatea si securitatea muncii cu atestat cf. HG 300/2006.Declaratii de disponibilitate -- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime;
- CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime.Pentru proiectare , sef proiect , ing constructor de drumuri si poduri si un proiectant de specialitate .Cerinte obligatorii: Declaratii de disponibilitate -- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, ,Cerinta nr. 1Pentru executie : Se solicita cel mult 3 certificate/documente/certificari emise sau contrasemnate de beneficiari al caror obiect sa fie executia de lucrari , din care cumulat sa rezulte executarea de lucraridrumuricu o valoarecel putin egala cu 4.248.541, 00 lei; executate in ultimi 5 ani ..Pentru proiectare : se solicita cel mult doua certificate/documente/certificari emise sau contrasemnate de beneficiari al caror obiect sa fie de servicii de proiectare . prestari serviciisimilare efectuate in ultimi 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor care cumulat sa aiba valoareacel putin egala cu 155.435 lei .Se vor completa formularele :10 , 11, 10a, 11a, 14, 15, si 16 ., Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de: buldoexcavator, incarcator frontal; autogreder; autobasculante; instalatie de preparat mixturi asfaltice; repartizator-finisor mixturi asfaltice;cilindru compactor; statie de betoane, laborator de verificari si incercari gradul II pentru mixturi asfaltice;se vor prezenta documente prin care sa dovedeasca ca este proprietar pentru utilajele proprii / leasing si contracte de inchiriere pentru utilajele solicitate .Pentru proiectare : statie topografica si softul aferent ; minim o licenta soft de proiectare specializata pentru infrastructura de transport tip AUTOCAD ; minim un calculator ; minim o imprimanta format A3 .Cerinte obligatoriiSe va face dovada cu documente de proprietate , inchiriere sau leasing . Cerinta nr.1Standard de protectie a mediuluiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru activitatile : lucrari de constructie a drumurilor.Se accepta ofertanti in curs de certificare.Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta su certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere., Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile: lucrari de constructie a drumurilor.Se accepta ofertanti in curs de certificare.Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta su certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: 1.Componenta financiara: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim , 80 puncte cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006 , asa cum au fost modificate prin HG 834/2009.b. . Pentru alt pret, se va aplica formula : P1 (n) =)pret minim/pret(n)x punctajul maxim acordat (80 de puncte ) unde : pret(n)-pretul ofertei
P2 PUNCTAJUL CORESPUNZATOR TERMENULUI DE EXECUTIE max.
10
Descriere: Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 10 puncte, cu conditia ca acesta sa nu fie mai mic de 3 luni, sub acest termen oferta nu se va puncta suplimentar, lucrarea neputand fi executata intr-un termen asa scurt, iar termenul maxim va fi de 6 luni, termen estimat de AC ca fiind suficient, la fel, peste acest termen se considera oferta ca fiind neconforma.Pentru duratele de executie ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: (n) = (durata minima/durata(n)) x punctajul maxim acordat (10 puncte) MOTIVATIE: Se impune executarea lucrarii intr-un timp cat mai scurt deoarece se doreste finalizarea investitiei in cel mai scurt timp posibil, fara afectarea calitatii lucrarilor insa, pentru imbunatatirea calitatii vietii in comuna Slatioara deoarece aceste drumuri sunt singurele cai de acces ale localnicilor la proprietatile private, deservind un numar de 730gospodarii precum si 18 unitati comerciale .
P3 PUNCTAJUL CORESPUNZATOR TERMENULUI DE PROIECTARE max.
10
Descriere: Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 10 puncte, cu conditia ca acesta sa nu fie mai mic de 15 zile, sub acest termen oferta nu se va puncta suplimentar, proiectarea neputand fi executata intr-un termen asa scurt, iar termenul maxim va fi de 60 zile, termen estimat de AC ca fiind suficient, la fel, peste acest termen se considera oferta ca fiind neconforma.Pentru duratele de executie ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: (n) = (durata minima/durata(n)) x punctajul maxim acordat (10 puncte) MOTIVATIE: Se impune prestarea serviciilor de proiectare in cel mai scurt timp posibil, pentru demararea ulterioara cat mai urgenta a lucrarilor de executie deoarece aceste drumuri sunt singurele cai de transport ale localnicilor catre proprietati, deservind un numar de 730 gospodarii precum ti 18 unitati comerciale
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2013 09:59