Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asfaltare drumuri comunale DC 132B, DC 132C, DC 132D, DC 132E in comuna Pietrosita, judetul Dambovita


Detaliu pentru invitatia numarul 353039
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PIETROSITA (PRIMARIA COMUNEI PIETROSITA)
Numar invitatie: 353039/26.08.2013
Denumire contract: Asfaltare drumuri comunale DC 132B, DC 132C, DC 132D, DC 132E in comuna Pietrosita, judetul Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PIETROSITA (PRIMARIA COMUNEI PIETROSITA)Cod fiscal: 4344449, Adresa: str. Principala , nr. 471, Pietrosita, Telefon: 0245778247, Fax: 0245778247
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Pietrosita, nr. 471, judet Dambovita, Pietrosita, Romania, cod postal: 137360, telefon: +40 245778247, fax: +40 245778121, persoana de contact: -
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Pietrosita, sat Pietrosita, nr. 471, judet Dambovita, Romania, cod postal: 137360, telefon: +40 245778247, fax: +40 245778121
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asfaltare drumuri comunale DC 132B, DC 132C, DC 132D, DC 132E in comuna Pietrosita, judetul Dambovita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform documentatiei tehnice (memoriu tehnic, caietede sarcini, liste de cantitati) existente pentru ?Asfaltare drumuri comunale DC 132B, DC 132C, DC 132D, DC 132E in comuna Pietrosita, judetul Dambovita?.Valoarea estimata a contractului este845 466 lei fara TVA, din care: -Valoare lucrari 837 297 lei, fara TVA;
-Valoare cheltuieli diverse si neprevazute 8 169 lei, fara TVA.Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute, astfel cum au fost definite de proiectant in devizul general al lucrarii, este de 1.00%.Valoarea estimata in functie de care se vor elabora si evalua ofertele nu va include valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute, acestea fiind utilizate doar in cazul in care va fi necesara suplimentarea lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 845, 466 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip. este de 16 000 lei, din care cuantumul coresp. preved. art. 278^1 este de 4 617, 30 lei si poate fi constit. in orice moneda, la un curs mediu licitat de BNR, la data publicarii invitatiei de particip. in SEAP.Perioada de valabilitate va fi de cel putin 150 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de particip. se constit. conf. preved. art. 86 din HG 925/2006. In cazul constit. garantiei prin virament bancar, contul in care se va vira este RO21TREZ2755006XXX000769 deschis la Trezoreria Pucioasa, pentru Comuna Pietrosita, cod fiscal 4344449, cu conditia confirmarii viramentului de catre banca emitenta pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In acest caz se va prezenta si o decl. pe proprie raspundere din care va rezulta ca aluat la cunostinta de preved. art. 278^1 din OUG 34/2006.In cazul constit. garantiei printr-un instrum. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asigurari, se va prezenta un doc. conf. modelului prezentat in sectiunea formulare (F32) sau un alt model care sa contina cel putin datele din modelul prezentat. In cazul constituirii garantiei printr-o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in F32 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana (autorizata si legalizata).In continutul formularului se va mentiona obligatoriu cuantumul sumei corespunzatoare art. 278^1, de 4 617, 30 lei si punerea la dispozitie catre autoritatea contractanta a acestei sume, conf. preved. legale.In orice situatie, dovada constituirii garantiei se va depune in original la sediul autoritatii contractante: Registratura Primariei comunei Pietrosita.Ofertantii care vor constitui garantia in conformitate cu preved. art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM prin prezentarea F20.
Garantie de buna executie
1) Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.2) Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b) prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioarec) autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin. (4), lit. a) si lit. b) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Numai daca este cazul, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare (Formularul nr. 19-Declaratie privind indeplinirea cerintelor de calificare). Declaratia trebuie sa fie insotita de Anexa 1, in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. Ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, conform art.11 alin. (5) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Daca operatorii economici nu se prevaleaza de prevederile art.11 alin.(4) din HG 925/2006, depunand documentele de calificare, in cazul in care, in urma evaluarii ofertelor in sedinte ulterioare celei de depunere a ofertelor, rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, autoritatea contractanta, conform art. 36 alin. (1) lit. b) din HG 925/2006, va declara oferta ca inacceptabila.Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinire: Se va atasaFormularul nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, completat in original.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinire: 1)Se va atasa Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completat in original.2)Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic nu are obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic nu are obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor. Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie in acest sens, valabil/a pentru anul calendaristic in curs.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4)Certificatul de cazier fiscal al operatorului economic (OG nr. 75/2001 (r1), actualizata);5)Certificatele de cazier judiciar ale societatii si administratorului/administratorilor (Legea nr. 290/2004 actualizata).6) Certificatul de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre Fondul pentru Mediu, valabil la termenul limita de primire a ofertei.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitate de indeplinire: Se va atasa Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in original.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitate de indeplinire: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat in original.Cerinta nr. 5Operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinireSe va atasa Formularul nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante -Comuna Pietrosita, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: A. Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire sunt: Dicu Ion ? primar;Olic Ion - viceprimar;Coman Mariana Claudia ? Secretar;Lazarescu Vasilica -Consilier (Contabil).B. Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt Consilierii locali: Bucur Ion; Cruceru Aurelian; Despa Ion; Georgescu Vasile Viorel; Radu Gheorghe; Bisioc Nicolae; Ignatoiu Sora Gheorghe; Iosif Mihaela; Opinca Ion; Stancu Gheorghe; Secareanu Mihai Mirel; Vacarescu Ion. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitate de indeplinire1)Persoanele juridice/fizice romane vor atasa Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conform art. 15 din Legea nr. 359/2004. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.2) Persoanele juridice/fizice straine vor atasa: a) documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri globala sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie de min. 1 500 000lei. Pentru persoanele juridice strainecalculul echivalentei sumei minime se va efectua la cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BCE.Modalitate de indeplinire1)Se va atasa Formularul nr. 6 - Informatii generale, completat in original.a)Persoanele juridice romane vor prezenta copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratia financiara (2010, 2011, 2012).b) Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Conversia valorilor din alte monede in lei se va face la cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BCE. Pentru conversia leu/euro se va utiliza cursul: 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei;2011 - 1euro = 4, 2379 lei;2012 - 1 euro = 4, 4560 lei;, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentrua realiza cash-flow-ul de executie a lucrarii, pentru o perioada de 3 luni (raportata la data semnarii contractului), de minim 209 000 lei. Pentru persoanele juridice straine se va lua in calcul echivalentul sumei in lei la cursul leu/valuta al BNR valabil pentru data publicarii invitatiei pe SEAP.Modalitate de indeplinire1)Se va atasa dovada ca, la momentul semnarii contractului, ofertantul va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentrua realiza cash-flow-ul de executie a lucrarii, pentru o perioada de 3 luni (raportata la data semnarii contractului), de minim 209 000 lei. Pentru persoanele juridice straine se va lua in calcul echivalentul sumei in lei la cursul leu/valuta al BNR valabil pentru data publicarii invitatiei pe SEAP.2)Se va atasa o Declaratie pe proprie raspundere prin care se angajeaza ca, in situatia in care va fi declarat castigator, respectiva suma va fi destinata indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale acestuia., Cerinta nr. 3In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 28, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Modalitate de indeplinirePersoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1), d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 1, Formularul nr. 2 si Formularul nr. 5.MentiuneAtunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1a) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani (ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor), lucrari similare cu o valoare demin. 800 000 lei fara TVA, in conformitate cu normele profesionale din domeniu. Echivalentul din alte monede in lei se va calcula la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.Modalitate de indeplinirea) Se va atasa Formularul nr. 7 - Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, completat in original.b) Se vor atasa certificari de buna executie ce contin informatii relevante cu care se va face dovada experientei similare, indicandu-se beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, cu precizarea daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit sau recomandari din partea beneficiarilor sau documente constatatoare pentru contractul prezentat ca experienta similara.c) Se va atasa Formularul nr. 8 - Experienta similaraConversia valorilor din alte monede in lei se va face la cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BCE. Pentru conversia leu/euro se va utiliza cursul: Curs mediu anual 2012 - 1 euro=4, 4560 leiCurs mediu anual 2011- 1 euro=4, 2379 leiCurs mediu anual 2010- 1 euro=4, 2099 leiCurs mediu anual 2009- 1 euro= 4, 2373 leiCurs mediu anual 2008-1 euro=3, 6827 lei, Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa faca dovada ca dispune sub orice forma (in proprietate, inchiriere, contract de colaborare sau prestari servicii, angajament de punere la dispozitie sau orice alta forma de dispozitie, etc.) de urmatoarele utilaje, instalatii si echipamente tehnice: - excavator pe pneuri;
- buldozer pe senile;
- autobasculanta;
- autobetoniera;
- autogreder;
- buldoexcavator;
- cilindru compactor terasamente;
- cilindru compactor asfalt;
- instalatie de preparat mixturi;
- autogudronator;
- incarcator frontal;
- repartizor-finisor mixturi asfaltice;
- statie sortare agregate;
- perie mecanica;
- autocisterna echipata cu dispozitiv de stropit;
- macara pe pneuri;
- laborator grad minim IIModalitate de indeplinire1)Se va prezenta Formularul nr. 9 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, completat in original.a)Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa Lista de inventar a echipamentelor/utilajelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele solicitate pentru care se oferteaza.b)Pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea ofertantului se vor atasa precontractele de inchiriere /contractele de inchiriere sau acorduri de inchiriere, angajament de punere la dispozitie sau orice alta forma de punere la dispozitie, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2) Pentru laboratorul de verificari si incercari gradul II se va prezenta Autorizatia ISC in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de anexa cu incercarile autorizate. Autorizatia trebuie sa cuprinda in profilele autorizate toate incercarile de laborator necesare executiei lucrarilor si trebuie sa fie in termen de valabilitate ? potrivit prevederilor Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare si a Regulamentului de autorizare a laboratoarelor de analize si incercari in constructii, aprobat prin HG 808/2005 (Geotehnica si teren de fundare; Materiale pentru betoane si mortare; Beton, Beton armat; Agregate naturale pentru lucrari de drumuri; Materiale pentru drumuri; Drumuri.) pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier., Cerinta nr. 3Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare, pentruindeplinirea in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului): a) Sef lucrare ? studii superioare absolvite cu diploma de licenta, cu experienta profesionala de minim 3 (trei) ani in domeniul aferent obiectului contractului;b) Responsabil tehnic cu executia - atestat si cu legitimatie, valabil/a la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul aferent obiectului contractului.c) Responsabil cu calitatea - licentiat cu diploma de inginer/subinginer, cu decizie de numire sau atestatul CQ valabil/a la data limita de depunere a ofertelor in domeniul aferent obiectului contractului.d)Responsabil cu SSM - cu pregatire in domeniul securitatii si sanatatii, conform prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006., e) Topometrist ? atestat si cu legitimatie ANCPI, valabile la data limita de depunere a ofertelor;Modalitate de indeplinireSe vor atasa: a)Formularul nr. 10-Informatii generale privind angajatii, completat in original.b)Formularul nr. 11-Personal ce va fi angajat in contract, completat in original.c)Formularul nr. 12-Angajamentul ofertantului privind resursele umane, completat in original.d)pentru fiecare specialist nominalizat de catre ofertant, in Formularul nr. 11 (cu exceptia responsabilului tehnic cu executia si a topometristului), se va atasa Formularul nr. 13 - Curriculum vitae, cu semnatura persoanei in original, din care sa reiasa postul/pozitia propus/a in cadrul contractului, forma de angajare, locul de munca actual, ... etc.(conf. Formularul nr. 11).e)documente doveditoare privind experienta profesionala specifica a sefului de lucrare, astfel: - persoanelejuridice romane: in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise (in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), precum si in traducere certificata in limba romana, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.f) dovada relatiei juridice dintre ofertant si expertii propusi se va efectua prin prezentarea fie a angajamentului de participare obtinut de catre ofertant din partea fiecarui specialist, fie cu CIM inregistrat si transmis la ITM sau contract de prestari serviciisau cu alt tip de document legal incheiat intre ofertant si specialistul respectiv(in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) Pentru personalul angajat cu CIM se va prezenta adeverinta de la ITMdin care sa rezulte tipul, durata si nr. contractului.g)copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa atestatul si legitimatia persoanei responsabile pentru executia lucrarilor, valabil/a la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul aferent obiectului contractului;h)copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa atestat si legitimatie ANCPI pentru topometrist, valabile la data limita de depunere a ofertelor;i)Formularul nr. 14 - Angajament de participare, se va prezenta pentru fiecare dintre persoanele de specialitate angajate in contract conform Formularului nr. 11, in cazul in care nu sunt angajati perrmanenti ai ofertantului.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 4In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conf. art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1), d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire: Se va atasa de catre tert sustinatorul tehnic/profesional: 1) Formularul nr. 29, Formularul nr. 30 si anexa, Formularul nr. 31, Se va prezenta Formularul nr. 1 , Formularul nr. 2 si Formularul nr. 5, completate in original., Cerinta nr. 5In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Modalitate de indeplinire: Se va atasaa)Formularul nr. 15-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, completat in original.b)Formularul nr. 5 completat in original.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Cerinta nr. 6In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Modalitate de indeplinire: Se vor atasa: 1) Formularul nr. 16 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, completat in original.2) Acordul de asociere (model Formularul nr. 17), in original/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea.3)Formularul nr. 18 - Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuire, completat in original.4) Formularul nr. 5 completat in original.Mentiune: 1) Toate documentele solicitate la Situatia personala a operatorului economic, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala, Standardele de asigurare a calitatii si a mediului (dupa caz) se vor prezenta pentru fiecare asociat.2) Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Cerinta nr. 7Ofertantul are obligatia sa respecte legislatia referitoare la protectia mediuluiModalitate de indeplinire: Se va atasa: Formularul nr. 24 ? Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei referitoare la protectia mediului Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitatii - ISO 9001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului, insotit de ultimul raport de audit din care sa reiasa valabilitatea certificatului.Modalitate de indeplinire: Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, dupa documente relevante aflate in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Mentiune: In cazul in care exista asociati, acestia trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform documentelor prezentate odata cu oferta., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al mediului - ISO 14001 sau echivalent in domeniul ce face obiectul contractului, insotit de ultimul raport de audit din care sa reiasa valabilitatea certificatului.Modalitate de indeplinire: Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, dupa documente relevante aflate in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Mentiune: In cazul in care exista asociati, acestia trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform documentelor prezentate odata cu oferta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 150zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2013 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer