Achizitie publica - Asfaltare drumuri comunale DC 132B, DC 132C, DC 132D, DC 132E in comuna Pietrosita, judetul Dambovita
Detaliu pentru invitatia numarul 353039
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353039/26.08.2013
Denumire contract: Asfaltare drumuri comunale DC 132B, DC 132C, DC 132D, DC 132E in comuna Pietrosita, judetul Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PIETROSITA (PRIMARIA COMUNEI PIETROSITA)Cod fiscal: 4344449, Adresa: str. Principala , nr. 471, Pietrosita, Telefon: 0245778247, Fax: 0245778247
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Pietrosita, nr. 471, judet Dambovita, Pietrosita, Romania, cod postal: 137360, telefon: +40 245778247, fax: +40 245778121, persoana de contact: -
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Pietrosita, sat Pietrosita, nr. 471, judet Dambovita, Romania, cod postal: 137360, telefon: +40 245778247, fax: +40 245778121
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asfaltare drumuri comunale DC 132B, DC 132C, DC 132D, DC 132E in comuna Pietrosita, judetul Dambovita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform documentatiei tehnice (memoriu tehnic, caietede sarcini, liste de cantitati) existente pentru ?Asfaltare drumuri comunale DC 132B, DC 132C, DC 132D, DC 132E in comuna Pietrosita, judetul Dambovita?.Valoarea estimata a contractului este845 466 lei fara TVA, din care: -Valoare lucrari 837 297 lei, fara TVA;
-Valoare cheltuieli diverse si neprevazute 8 169 lei, fara TVA.Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute, astfel cum au fost definite de proiectant in devizul general al lucrarii, este de 1.00%.Valoarea estimata in functie de care se vor elabora si evalua ofertele nu va include valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute, acestea fiind utilizate doar in cazul in care va fi necesara suplimentarea lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 845, 466 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip. este de 16 000 lei, din care cuantumul coresp. preved. art. 278^1 este de 4 617, 30 lei si poate fi constit. in orice moneda, la un curs mediu licitat de BNR, la data publicarii invitatiei de particip. in SEAP.Perioada de valabilitate va fi de cel putin 150 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de particip. se constit. conf. preved. art. 86 din HG 925/2006. In cazul constit. garantiei prin virament bancar, contul in care se va vira este RO21TREZ2755006XXX000769 deschis la Trezoreria Pucioasa, pentru Comuna Pietrosita, cod fiscal 4344449, cu conditia confirmarii viramentului de catre banca emitenta pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In acest caz se va prezenta si o decl. pe proprie raspundere din care va rezulta ca aluat la cunostinta de preved. art. 278^1 din OUG 34/2006.In cazul constit. garantiei printr-un instrum. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asigurari, se va prezenta un doc. conf. modelului prezentat in sectiunea formulare (F32) sau un alt model care sa contina cel putin datele din modelul prezentat. In cazul constituirii garantiei printr-o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in F32 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana (autorizata si legalizata).In continutul formularului se va mentiona obligatoriu cuantumul sumei corespunzatoare art. 278^1, de 4 617, 30 lei si punerea la dispozitie catre autoritatea contractanta a acestei sume, conf. preved. legale.In orice situatie, dovada constituirii garantiei se va depune in original la sediul autoritatii contractante: Registratura Primariei comunei Pietrosita.Ofertantii care vor constitui garantia in conformitate cu preved. art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM prin prezentarea F20.
Garantie de buna executie
1) Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.2) Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b) prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioarec) autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin. (4), lit. a) si lit. b) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Numai daca este cazul, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare (Formularul nr. 19-Declaratie privind indeplinirea cerintelor de calificare). Declaratia trebuie sa fie insotita de Anexa 1, in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. Ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, conform art.11 alin. (5) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Daca operatorii economici nu se prevaleaza de prevederile art.11 alin.(4) din HG 925/2006, depunand documentele de calificare, in cazul in care, in urma evaluarii ofertelor in sedinte ulterioare celei de depunere a ofertelor, rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, autoritatea contractanta, conform art. 36 alin. (1) lit. b) din HG 925/2006, va declara oferta ca inacceptabila.Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinire: Se va atasaFormularul nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, completat in original.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinire: 1)Se va atasa Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completat in original.2)Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic nu are obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic nu are obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor. Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie in acest sens, valabil/a pentru anul calendaristic in curs.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4)Certificatul de cazier fiscal al operatorului economic (OG nr. 75/2001 (r1), actualizata);5)Certificatele de cazier judiciar ale societatii si administratorului/administratorilor (Legea nr. 290/2004 actualizata).6) Certificatul de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre Fondul pentru Mediu, valabil la termenul limita de primire a ofertei.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitate de indeplinire: Se va atasa Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in original.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitate de indeplinire: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat in original.Cerinta nr. 5Operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinireSe va atasa Formularul nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante -Comuna Pietrosita, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: A. Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire sunt: Dicu Ion ? primar;Olic Ion - viceprimar;Coman Mariana Claudia ? Secretar;Lazarescu Vasilica -Consilier (Contabil).B. Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt Consilierii locali: Bucur Ion; Cruceru Aurelian; Despa Ion; Georgescu Vasile Viorel; Radu Gheorghe; Bisioc Nicolae; Ignatoiu Sora Gheorghe; Iosif Mihaela; Opinca Ion; Stancu Gheorghe; Secareanu Mihai Mirel; Vacarescu Ion. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitate de indeplinire1)Persoanele juridice/fizice romane vor atasa Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conform art. 15 din Legea nr. 359/2004. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.2) Persoanele juridice/fizice straine vor atasa: a) documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1a) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani (ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor), lucrari similare cu o valoare demin. 800 000 lei fara TVA, in conformitate cu normele profesionale din domeniu. Echivalentul din alte monede in lei se va calcula la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.Modalitate de indeplinirea) Se va atasa Formularul nr. 7 - Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, completat in original.b) Se vor atasa certificari de buna executie ce contin informatii relevante cu care se va face dovada experientei similare, indicandu-se beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, cu precizarea daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit sau recomandari din partea beneficiarilor sau documente constatatoare pentru contractul prezentat ca experienta similara.c) Se va atasa Formularul nr. 8 - Experienta similaraConversia valorilor din alte monede in lei se va face la cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BCE. Pentru conversia leu/euro se va utiliza cursul: Curs mediu anual 2012 - 1 euro=4, 4560 leiCurs mediu anual 2011- 1 euro=4, 2379 leiCurs mediu anual 2010- 1 euro=4, 2099 leiCurs mediu anual 2009- 1 euro= 4, 2373 leiCurs mediu anual 2008-1 euro=3, 6827 lei, Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa faca dovada ca dispune sub orice forma (in proprietate, inchiriere, contract de colaborare sau prestari servicii, angajament de punere la dispozitie sau orice alta forma de dispozitie, etc.) de urmatoarele utilaje, instalatii si echipamente tehnice: - excavator pe pneuri;
- buldozer pe senile;
- autobasculanta;
- autobetoniera;
- autogreder;
- buldoexcavator;
- cilindru compactor terasamente;
- cilindru compactor asfalt;
- instalatie de preparat mixturi;
- autogudronator;
- incarcator frontal;
- repartizor-finisor mixturi asfaltice;
- statie sortare agregate;
- perie mecanica;
- autocisterna echipata cu dispozitiv de stropit;
- macara pe pneuri;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 150zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2013 15:33