Achizitie publica - Asfaltare drumuri comunale? in comuna Aricestii Rahtivani, judetul Prahova
Detaliu pentru invitatia numarul 353202
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353202/29.08.2013
Denumire contract: Asfaltare drumuri comunale? in comuna Aricestii Rahtivani, judetul Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA ARICESTII RAHTIVANICod fiscal: 2842927, Adresa: com. Aricestii Rahtivani, sat Aricestii Rahtivani, nr.75, Aricestii Rahtivani, Telefon: 0244-380068, Fax: 0244-380036
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Aricestii Rahtivani, sat Aricestii Rahtivani, nr.75, Aricestii Rahtivani, Romania, cod postal: 107025, telefon: +40 0244380068, fax: +40 0244380036, persoana de contact: Barbu Nicolai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Aricestii Rahtivani, com. Aricestii Rahtivani, sat Aricestii Rahtivani, nr.75, Romania, cod postal: 107025, telefon: +40 0244380068, fax: +40 0244380036
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asfaltare drumuri comunale? in comuna Aricestii Rahtivani, judetul Prahova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile propuse a se executa sunt din categoria lucrarilor de siguranta circulatiei necesare a seprevedea in orice proiect tehnic avute in vedere de legislatia in vigoare, Legea drumurilor nr.82/1998 cumodificarile si completarile ulterioare si Codul rutier.Suma afrenta cheltuielilor diverse si neprevazute este de 305.000 lei (18, 66%)Facem mentiunea ca suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute nu este cuprinsa in valoarea afenrenta cheltuielilor cu investitia de baza si sunt cuprinse in cap 5 din devizul general ? alte cheltuieli.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 750, 935 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip: 28.000 lei.Perioada de valabilitate este cel putin egala cu valabilitatea ofertei (90 zile)dela data limita de depunere a ofertei.Forma de constituire: a)un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o soc.de asigurari-se va completa Form.nr.23 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;2)ordin de plata in contul;3)numerar depus la casieria primariei. Dovada constituirii garantiei de participare se face prin depunerea documentului in forma originala la sediul Primariei Aricestii Rahtivani. In cazul eliberarii gar.de particip.de o banca/soc.de asig.din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echiv.cu modelul din Form.nr.23 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana(autorizata si legalizata).In cazul asocierii, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre asociati.Pentru a beneficia de prevederile Lg.346/2004, toti membrii unei asocieri trebuie sa se incadreze in categoria IMM- urilor. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din HG nr.925/2006.In cazul in care C.N.S.C. respinge contestatia unui ofertant, Autoritatea contaratanta isi rezerva dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare suma rezultata din aplicarea prevederilor articolului 278 1 alin.(1) lit.b)din OUG nr.34/2006.Retinerea unei sume din GP se aplica si in cazul retragerii contestatiei conform art.278 indice 1 alin.2 din OUG nr.34/2006.Cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda este cursul BNR din data de 28 iunie 2013.Retinerea unei sume din GP se aplica si in cazul retragerii contestatiei conform art.278 indice 1 alin.2 din OUG nr.34/2006
Garantie de buna executie
Cuantum-10% din val.fara TVA a contr.atribuit.Mod de const: 1)prin retineri succesive din sumele datorate ptr plata fact.partiale.Contr.are oblig.de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispoz.A.C., conf HG nr.1045/2011, suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din val.contr.fara T.V.A.Of.declarat castig.are oblig.de a constitui garantia de buna executie a contr.in cond de mai sus cel mai tarziu la data semnarii contr.sub sanctiunea rezilierii acestuia;2)prin scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valab.pana la exp.per.de garantie de buna executie;3)prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari si valabil pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie. AC va elibera/restitui garantia de buna executie conf prev.art.91-92din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada faptului ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180) din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formularul nr.1 (disponibil in sectiunea formulare) sau echivalent.Aceasta declaratieva fi prezentata de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acestformular.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 2 (disponibil in sectiunea formulare) sau echivalent.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), lit. c) indice 1 si lit. d ), din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile prin Legea nr. 337/2006), se va prezenta si de catre tertul sustinator ( daca este cazul).Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurentaSe va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedinteluiANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent- Formularul nr.3sau echivalent-In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider al asocieriiOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa precizeze calitatea in care acestia participa la procedura.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractor in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii cu privire la plata datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele catre bugetul consolidat.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca respectivul operator economic nu are datorii scadente catre bugetul general in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general? bugetul de stat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit operatorul economic.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat (cu exceptia inlesnirilor la plata de genul esalonarilor ?conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 29/2011 privind reglementarea acordarii esalonarilor la plata a datoriilor bugetare neplatite la scadenta, aprobate de catreorganele competente, vor fi respinse ca inacceptabile.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte documente relevante din care sa rezulte faptul ca acestia si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale ale administratiei locale.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local, cu exceptia inlesnirilor la plata de genul esalonarilor ?conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 29/2011 privind reglementarea acordarii esalonarilor la plata a datoriilor bugetare neplatite la scadenta, aprobate de catreorganelle competente, vor fi respinse.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici (ofertanti//ofertantiasociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se var prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-.Formularul nr. 5. (disponibil in sectiunea formulare). Aceasta declaratie va fi depusa de ofertant / fiecare membru al asocierii in cazul unei oferte comune/tertul sustinator/ subcontractant, daca este cazul.Ofertantul /Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusivpersoanele care aproba bugetul aferent Consiliului Judetean Prahova, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata prin Legea nr. 279/2011, respectiv: Cristea Alexandru PrimarStroe GheorgheviceprimarDitu LaurentiusecretarZegheru CameliacontabilCojan Elena RodicaConsilier localSologon Costel Cristian Consilier localSima Ion Consilier localMarcu Ion Dorin Consilier localCiobanu Nicolae Consilier localVoinea Octavian Consilier localDragomir Valentin Consilier localMandica Angelica Consilier localUngureanu Gheorghe Consilier localVoicu Alexandru Consilier localScarlat Constantin-Cristel Consilier localScarlat Aurel Consilier localRizea Valeria Consilier localPanait Teodor Consilier local, Barbu Nicolai persoana cu atributii in achizitii publice.este exclus din procedura de atribuire. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati, iar obiectul contractului trebuie sa isi gaseasca corespondent in obiectul de activitate al respectivilor operatori economici.Se va prezenta Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in obiectul de activitate al operatorului economic participant la procedura.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte, avandu-se in vedere partea de contract pe care o va executa fiecare din membrii asocierii.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri si media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de min. 2.800.000 lei pentru persoanele juridice romane sau echivalentul sumei in euro pentru persoanele juridice straine.Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea: - pentru 2010 - 4, 2122 lei/euro, - pentru 2011 ? 4, 3282 lei/euro.- Pentru 2012 - 4, 4560 lei/euroPentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat fie de BNR pentru anul respectivPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru fiecare personal responsabil pentru indeplinirea contractului se vor prezentacontracte de munca.Se va permite si personal care nu este angajat al ofertantului, pentru care se va solicita declaratie de disponibilitateAsigurarea cu personal de specialitatea) Sef lucrare? absolvent al Facultatii de C-tii se vor prezentaC.V.- urile, copie diplome;b) Coordonator lucrari, ing/subinginer, cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier;se vor prezenta C.V.- urile, copie diplome;c)RTE atestat, domeniul II ? drumuri, se va prezenta copie atestat.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al personalului de conducere si de executie inclusiv muncitori, in ultimii 3 ani, Se va nominaliza cel putin 1 contract de executie lucrari similare obiectului de contract, in valoare de cel putin 1445935 lei fara TVA.se vor prezenta certificari de buna executie;pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat fie de BNR pentru fiecare an in parte.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si /sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea financiarasi/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180, art. 181 lit.a), lit. c) indice 1 si lit. d ), si ale art. 69.1. din O.U.G. 34/2006., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatiiprivind subcontractantii, Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.De asemenera, operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca dispune de un responsabil tehnic cu executia., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca dispune de dotarea tehnica necesara executiei acestui contract, care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului. In cazul asocierilor - Formularul nr. 9 va fi completat de catre liderul asocierii, semnat de catre reprezentantul legal al asocierii si va cuprinde echipamentele tuturor partenerilor asocierii. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa trebuie sa aiba implementat standardul de protective a mediului ISO 14001 sau echivalent, Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitatii - ISO 9001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2013 12:19