Achizitie publica - Asfaltare drumuri de Interes Local din Comuna Gura Sutii
Detaliu pentru invitatia numarul 341277
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341277/20.12.2012
Denumire contract: Asfaltare drumuri de Interes Local din Comuna Gura Sutii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Gura Sutii (Primaria Gura Sutii Dambovita)Cod fiscal: 4402701, Adresa: str. Principala, comuna Gura Sutii, Gura sutii, Telefon: 0245.682259, Fax: 0245.682187
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, comuna Gura Sutii, Gura sutii, Romania, cod postal: 137245, telefon: +40 682259, fax: +40 682187, persoana de contact: Constantin Dinu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Gura Sutii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asfaltare drumuri de Interes Local din Comuna Gura Sutii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asfaltare drumuri de Interes Local din Comuna Gura Sutii
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 253, 790 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Valoarea garantiei de participare este de 25.000 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 este 5.033, 79 lei sise va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC. Data la care se face echivalenta leu/alta valuta este 19.11.2012.2. Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.3. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1), (2) si (3) din H.G. nr. 925/2006;4. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO09TREZ2715006XXX000263 ? Trezoreria Targoviste.5. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va folosi Formular nr. 26 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.6. Conform art. 86 alin. 6 din HG 925/2006 dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;7. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 24 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM .
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe vor prezenta: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.-Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareObservatie -persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: ing. Dinu Constantin ? primarul comunei Gura Sutii , Stoica Stan ? viceprimar , Olteanu Dumitru ? secretar , Mihai Niculina ? contabil , precum si urmatorii consilieri locali : Badea Doru, Barbu Gabriel, Constantin Virginia, Dragut Stan, Ganea Gabriel, Miinea Marius Catalin, Necula Nicolae, Necula Marian, Nicolae Victor, Pascale Petrisor, Petre Nicolae, Soare Nicolae, Tugui Vasile, Vlad Cristian Aurelimpreuna cu lector. univ. dr. Adrian Tutuianu ? presedinte Consiliul Judetean Dambovita, ing. Vasile Dinu ? director Directia tehnica si managementul serviciilor publice, cons. jr. Dorina Stoica - director executiv Directia Juridica Administratie Publica; ec. Carmen Igescu ? director Directia economica, contabilitate, control financiar, ing. Sorin Radu ? Director executiv Directia achizitii publice ? servicii, lucrari, produse precum si urmatorii consilierii judeteni: Bogdan Ana, Marin Antonescu, Florin Antoniu, Alexandru Banila, Leonardo Badea, Teodor Buta, Maria Cristea, Adrian Chitescu, Georgeta Dinca, Adrian Dumitru, Ioan Folescu, Ioan Ferariu, Gabriel Grozavu, Ioan Hermenean, Ion Neli, Sorin Ion, Gheorghe Ivan, Marius Lupoiu, Mihai Manole, Ioan Marinescu, Vasile Moise, Dragos Moldoveanu, Adrian Mocanu, Sache Neculaescu, Luminita Olaru, Catalin Olteanu, Claudiu Popescu, Jean Popescu, Liviu Stoica, Corneliu Stefan, Marin Tingirica, Mihai Trifan, Teodor Vasiliu, Niculae Vladescu. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti sa aiba un domeniu de activitate corespunzator cu obiectul procedurii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Informatiile continute de Certificatul constatator, trebuie sa fie reale si conforme la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducerecertificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Observatie: autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri anuala globala medie pe ultimii 3 ani sa fie de minim 2.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinciani, cel putin un contract de lucrari de constructie/reabilitare drumuricu o valoare deminim 1.000.000 lei fara T.V.A., Cerinta nr. 2Recomandare din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1., Cerinta nr. 3Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna sub orice forma (in proprietate, inchiriere, contract de colaborare/prestari servicii, etc.) de urmatoarele echipamente, utilaje instalatii si echipamente tehnice: Statie producere mixturi asfaltice; Repartizator, finisor mixtura asfaltica, Autobsculante, Laborator de gradul II, Autogudronator, Autogreder, Compactor static autopropulsat cu rulouri (valturi), Compactor static autopropulsat pe pneuri. Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului., Cerinta nr. 4Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): a) Sef santier (inginer, absolvent al Facultatii de Cai Ferate, Drumuri si Poduri sau echivalent, cu diploma de inginer / licenta)b) Responsabil tehnic cu executia cu autorizatia valabila la data limita de depunere aofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.c) Responsabil tehnic cu calitatea atestat/autorizat - cu atestatul/autorizatia si legitimatie, sau decizie interna valabil/a la data limita de depunere a ofertelor, cu studii superioare in domeniu.Observatie: Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post. Ofertele in care nuvor fi nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse., SubcontractantiCerinta nr. 1In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.i, AsociatiCerinta nr. 1In cazul in care oferta este depusa de o asociatte, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca condttiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de aatre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului., Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data limita de depunere aofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.12.2012 11:44