Achizitie publica - Asfaltare drumuri de interes local in comuna Dragomiresti, L=3,169 km
Detaliu pentru invitatia numarul 341196
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341196/19.12.2012
Denumire contract: Asfaltare drumuri de interes local in comuna Dragomiresti, L=3, 169 km
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna DragomirestiCod fiscal: 4344627, Adresa: Dragomiresti, Dragomiresti, Telefon: 0727689652, Fax: 0245-236170
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Dragomiresti, Dragomiresti, Romania, cod postal: 137210, telefon: +40 245236020, fax: +40 245236170, persoana de contact: Primaria Comunei Dragomiresti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Dragomiresti, Srt. Principala nr. 339, jud. Dambovita, cod postal 137210
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asfaltare drumuri de interes local in comuna Dragomiresti, L=3, 169 km
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform documentatiei tehnice (proiect tehnic, caiet de sarcini, liste de cantitati) atasata pentru Asfaltare drumuri de interes local in comuna Dragomiresti, L= 3, 169 km
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 265, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 25.000, 00 lei.Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de min. 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006;In cazul constituirii garantiei prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO20TREZ2715006XXX000259 la Trezoreria Targoviste.In cazul in care garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, se va completa Formularul nr. 33 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Ofertantii care vor constitui garantia in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM prin atasarea Formularului nr. 20.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in original la sediul autoritatii contractante, conform art. 86 alin. (6) din HG nr. 925/2006;Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata ca nefondata, i se va retine potrivit art. 2781, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare, respectiv 5045, 00 lei.
Garantie de buna executie
1) Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.2) Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b) prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.c) autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin. (4), lit. a) si lit. b) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinire: Se va atasaFormularul nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, completat in original.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinire: 1)Se va atasa Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completat in original.2)Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitate de indeplinire: Se va atasa Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in original.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitate de indeplinire: Se va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat in originalCerinta nr. 5Operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinire: Se va atasa, Formularul nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original.Persoanele care detin functie de decizie (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) in cadrul autoritatiilor contractante (asocierii) care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei sunt: A) Consiliul Judetean Dambovita1)lector. univ. dr. Adrian Tutuianu - presedinte Consiliul Judetean Dambovita;2)ec. Leonardo Badea - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita;3)ing. Ion Gabriel Grozavu - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita;4)dr. Ivan Vasile Ivanoff - secretar judet;5)ec. Carmen Igescu - director executiv Directia Economica, Contabilitate, Control Preventiv;6)ing. Vasile Dinu - director executiv Directia Tehnica si Managementul Serviciilor Publice;7)cons. jr. Dorina Stoica - director executiv Directia Juridica Administratie Publica;8)ing. Sorin Radu - director executiv Directia Achizitii Publice, Servicii, Lucrari, Produse;9)Consilierii judeteni: George Bogdan Ana, Marin Antonescu, Florin Silviu Antoniu, Alexandru Banila, Teodor Buta, Adrian Chitescu, Maria Cristea, Georgeta Dinca, Adrian Dumitru, Ioan Ferariu, Ioan Folescu, Ioan Hermenean, Neli Ion, Sorin Ion, Gheorghe Ivan, Mihai Marius Lupoiu, Mihai Alin Manole, Ioan Marinescu, Adrian Mocanu, Vasile Moise, Mihaita Dragos Moldoveanu, Sache Neculaescu, Luminita Elena Olaru, Catalin Cosmin Olteanu, Claudiu Cezar Popescu, Jean Popescu, Liviu Cozmin Stoica, Corneliu Stefan, Marin Tingirica, Mihai Trifan, Teodor Emilian Vasiliu.B)Consiliul Local al Comunei Dragomiresti1)Ec.Vladulescu Dragos- primar comuna Dragomiresti;2)Marian Titu Vasile- viceprimar comuna Dragomiresti;3)Jr.Ditescu Georgiana-secretarul comunei Dragomiresti;4)Ec.Rinca Elena Violeta- sef birou ;5)Ec. Istrate Elena Albinita-inspector achizitii publice;6)Ing. Neagoe Cornel- consilier cu atributii in achizitii publice;7)Consilierii locali: Ciocan Gheorghe Sorin, Dinu Ion, Ghinea Mihail, Grosu Nicusor, HonciuGheorghe, Iacob Gheorghe, Ion Georgian, Ivascu Marian, Lica Mircea Mihai Ionut, Moraru Gheorghe, Naie Dragos Andrei, Soare Marian, Sorica Stelian, Untaru Ion. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitate de indeplinire1)Persoane juridice/fizice romaneSe va atasa Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Informatiile continute trebuie sa fie reale si conforme la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.2) Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Observatie: autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in originalsau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-a) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, lucrari similare cu o valoare demin. 1265500, 00 lei fara TVA.Modalitate de indeplinire, conform prevederilor art. 188 alin. (3).a) Se va atasa F7 - Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, completat in original.b) Se vor atasa certificari de buna executie ce contin informatii relevante cu care se va face dovada experientei similare, indicandu-se beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, cu precizarea daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit sau recomandari din partea beneficiarilor sau documente constatatoare pentru contractul prezentat ca experienta similara.c) Se va atasa F8 - Experienta similara., Observatii: 1)In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi.2)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 2-Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna sub orice forma (in proprietate, inchiriere, contract de colaborare/ prestari servicii, etc.) de urmatoarele echipamente, utilaje instalatii si echipamente tehnice: - repartizator finisor mixturi asfaltice; - autogudronator; - compactor autopropulsat cu rulouri(valturi) capacitate min. 8 tf; - compactor static autopropulsat pe pneuri 10, 1 tf; - autogreder pana la 175CP; - excavator pe senile motor termic(buldoexcavator); - perie mecanica;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 10:42