Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ASFALTARE DRUMURI IN COMUNA MACIUCA


Detaliu pentru invitatia numarul 336653
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Maciuca
Numar invitatie: 336653/04.10.2012
Denumire contract: ASFALTARE DRUMURI IN COMUNA MACIUCA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MaciucaCod fiscal: 2541584, Adresa: Sat Oveselu, Comuna Maciuca, Maciuca, Telefon: 0250769706, Fax: 0250769706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Oveselu, Comuna Maciuca, Maciuca, Romania, cod postal: 247345, telefon: +40 250769706, fax: +40 250769706, persoana de contact: Vaduva Nicolae
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sat Oveselu, Comuna Maciuca, Maciuca, Romania, cod postal: 247345, telefon: +40 250769706, fax: +40 250769706, persoana de contact: Vaduva Nicolae
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ASFALTARE DRUMURI IN COMUNA MACIUCA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ASFALTARE DRUMURI IN COMUNA MACIUCA, JUDETUL VALCEA
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 140, 535 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
90.000 lei) in situatia in care ofertantul depune o contestatie care a fost respinsa de C.N.S.C., se varetine din garantia de participare in conformitate cu prevederile art 278 ind.1 lit b) din OUG 34/2006 cu modif.si compl.ulterioareGarantia de participare, va fi valabila 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - virament bancar in contul RO45TREZ6795006XXX000412 deschis la Trez.Mun.Balcesti- scrisoare de garantie bancara Formular nr 21;
- scrisoare emisa de societate de asigurare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna exec.: 5% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - retineri succesive din situatiile de lucrari, banii vor fi virati intr-un cont deschis la Trezorerie cf HG nr.1045 din 19/10/2011- scrisoare de garantie bancara Formular nr 21;
- scrisoare emisa de societate de asigurare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie prrivind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006, modif.si compl.? Formular nr. 2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Persoanela juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficiente si relevante pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modf.si compl.orice documente considerate edificatoare, din acest punct de vedere., in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificatele caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respctiva.2.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006, modif.si compl.Se solicita completarea Formularuluinr.3In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul isi demonstreazasituatiaeconomicasi financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala sustinuta acordata, tertul sustinator va prezenta acest formular.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publlica orice ofertant candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabileofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarului acestuia, potrivit prevederilor art. 181 lit. c1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritaticompetente din tara respectiva3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010 Se solicita completarea Formularului nr.44.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificari si completariSe solicita completarea Formularului nr. 5 de catre Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator.Incadrarea in una din situatiile prevazute la art 691 din OUG nr. 34/2006 si art 90 si 93 din Legea 161/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraPersoanele cu functie de decizie sunt prezentate in anexa la formularul 51.Primar ? Vaduva Nicolae2.Viceprimar ? Rafaila Viorel3.Contabil ? Bunescu Marieta4.Secretar - Nicolaescu Rodica Ileana5.Catrinoiu Victor - consilier6.Stoian Maria - consilier7.Medrea Octavian - consilier8.Popa Remus Masrian - consilier9.Popa Livia - consilier10.Pirvu Maria - consilier11.Maciuceanu Cornel - consilier12.Moja Valter - consilier13.Diaconu Ilie Iulian - consilier14.Tanase Luminita - consilierPers. ce detin fct. de dec. in aut.contr.cu priv. la org., derularea si fin. proc. de atr., IN COMPONENTA: 1.Primar ? Vaduva Nicolae- Presedinte comisie2.Viceprimar ? Rafaila Viorel - Membru3.Contabil ? Bunescu Marieta - Membru4.Secretar - Nicolaescu Rodica Ileana - Membru5.Referent Bolocan Mihai ? Secretar comisie5.Declaratie privind indeplinirea obligatiilorSe solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Persoanele juridice romane vor prezenta: a) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local-original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"b) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).-original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie ? Se solicita completarea Formularului nr. 6In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa reiasa urmatoarele: a.denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b.codul unic de inregistrare;c.sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d.structura actionariatului;e.numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f.domeniul de activitate principal;g.domeniile de activitate secundare;h.situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);i.activitatile autorizate Documentul in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?"conform cu originalul", dupa caz, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial va fi cu valabilitate cel putin pana la data depunerii ofertei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale, 2.Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani, care sa fie de cel putin 18.000.000 lei. In cazul operatorilor economici incadrati conform legii incategoria intreprinderilor mici si mijlocii cifra de afaceri admisa va fi cel putin egala cu 9.000.000 lei., 3.Bilanturile contabile din ultimii 3 anivizate si inregistrat de organele competente.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document., 4.Sustinere (daca este cazul) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, -Formularul nr 8 prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea dinprocedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art 181 lit a, c1 si d, din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, motiv pentru care va depune o declaratie in acest sens
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, 2. Fisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele lucrari executate conform formularul nr. 9 (nivelul impus poate fi demonstrate si princumularea valorii a cel mult 5 contracte cu obiect similar prezentei proceduri)In cazul unei asoc, fiecare asoc este obligat sa prez aceste formulareOfertantul trebuia sa fi finalizat in ultimi 5 ani minim un contract al carui obiect sa fi fost lucrari de constructii drumuri in valoare cel putin egala cu 8.800.000 lei faraTVA pentru lucrari (fara servicii de proiectare). Se vor prezenta in copie informati relevante (partile, obiectul, pretul contractului) din contractul prin care se dovedeste experienta similara si pv de receptie la terminarea lucrarilor/pv dereceptie partiala si o recomandare din partea beneficiarului lucrarii respective.Val vor fi expr in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza, 3. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani Fisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele servicii prestate conformformularului nr. 11(nivelul impus poate fi demonstrate si prin cumularea valorii a cel mult 5 contracte cu obiect similar prezentei proceduri) In cazul unei asoc, fiecare asoc este obligat sa prez aceste form Ofert treb sa fi final in ultimii 3 ani min un contract al carui obiect sa fi fost servicii proiect drumuri valoare cel putin egala cu 300.000 lei fara TVA. Se vor prezenta in copie informati relevante (partile, obiectul, pretul contr) din contractului prin care se dovedeste experienta similara si o recomandare din partea beneficiarului lucrarii respective.Val vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul respectiv, ,4. Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului deconducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contr (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indepl contr): 1 inginer sef proiect, 1 inginer proiectant CFDP , 1 inginer sef de santier specialitatea CFDP, 1 Responsabil tehnic cu executia in domeniulconstructiilor de drumuri , 1 Responsabil cu asigurarea calitatii.Se vor atasa: CV-urile pers de conducere, precum si pers resp pentru indepl contr de lucr;
-Diplome, autorizatii sau certificate referitoare la studiile, pregatirea profes. si calificarea personalului de conducere, precum si ale persresp pentru inde. contr; Autorizatia resp tehn cu exec. dom.resp, 5. Declaratie, care contine informatii privind dotarilespecifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinireacontractuluiSe solicita ca ofertantul sa dispuna de acele dotari tehnice minime pentru executia lucrarilor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica: -statie de preparat mixturi asfaltice.- repartizator mixturi asfaltice.- statie sortare.- autobasculante.- autobetoniera.- buldozer.- buldoexcavator.- excavator.- autogreder.- cilindrii compactori- incarcator Wola- automacara.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotare proprie/ inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului., 6. In cazul in care ofertantul isi demonstreazacapacitatea tehnica si/sau profesionala invocind si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentareaunui angajament ferm, al persoanei respective, incheiat in forma autentica, 7. Subcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitate cu art 45 alin (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Acordul de subcontractare in originaldin care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), resursele materiale si umane pe care acesta le pune ladispozitia ofertantului.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptulautoritatii contractante.Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Cerinta nr. 1certifcarea implementarii Sistemului de management al calitatii- respective ISO 9001:2001, Cerinta nr. 2certificarea implementarii Sistemului de management al mediului- ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online de pe sitewww.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer