Achizitie publica - ASFALTARE DRUMURI IN COMUNA SENDRENI, JUDETUL GALATI
Detaliu pentru invitatia numarul 321221
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321221/05.03.2012
Denumire contract: ASFALTARE DRUMURI IN COMUNA SENDRENI, JUDETUL GALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL SENDRENICod fiscal: 3553269, Adresa: Comuna Sendreni-Sat Sendreni nr.332-judet Galati, sendreni, Telefon: 0236826872, Fax: 0236826375
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Sendreni-Sat Sendreni nr.332-judet Galati, Sendreni, Romania, cod postal: 807290, telefon: +40 0236826872, fax: +40 0236826375, persoana de contact: Simona Petrea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ASFALTARE DRUMURI IN COMUNA SENDRENI, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asfaltarea unor drumuri din intravilanul comunei Sendreni, judetul Galati pe o lungime de 2.470 m , parte carosabila + acostamente ) si anume : Drumul 1 orientat N-S (cimitir DN 25) pe o lungime de 630 mDrumul 2 orientat NV ? SE (sala de sport-DN 25) pe o lungime de 120 mDrumul 3 orientat NV-SE ( cartier nou, paralel cu DN 25) pe o lungime de 615 mDrumul 4 pe o lungime de 1.105 m si podetul transversal .
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 151, 816 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 15000 lei;
-IMM 50% (completare si prezentare Formular nr.16);
- valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor-mentionata in invitatia de participare;
- se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari si este irevocabila. Contul este RO41TREZ3065006XXX000233, deschis la Trezoreria Galati pentru Comuna Sendreni, cod fiscal 3553269.Scrisoare de garantie bancara model in Sectiunea Formulare - Formular 15. Scrisorile de garantie bancara emise de o banca din strainatate, vor fi prezentate traduse si legalizate. Cuantumul ce se retine conform art.278^1 din O.U.G.34/2006 este de 4.931, 82 lei. Ofertantii au OBLIGATIA de a depune in original dovada constituirii garantiei de participare la sediul autoritatii contractante pana la termenul de depunere a ofertelor-mentionat in invitatia de participare; oferta pe SEAP va avea o copie scanata a garantiei. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA;
-modul de constituire al garantiei de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa, alegandu-se din urmatoarele modalitati: a)instrument de garantare emis de de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari sau b)retineri succesive si proportionale din facturile ce se vor deconta.In acest caz(b) contractantul are obligatia sa deschida la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie la data incheierii contractului de lucrari, iar daca opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin Scrisoare de garantie bancara, aceasta trebuie depusa la contract, in original, si constituie anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Art. 1801. Declaratia privind eligibilitatea -neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Completarea Formularului nr.1- Cazier fiscal- Cazier judiciarIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaAcest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, dar se solicita tertului sustinator.In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.II.Art.1811.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completarea Formularului nr.2Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, dar se solicita tertului sustinator.In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta , completat in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP( Formularul nr.5)3.Declaratia privind calitatea de participant la procedura ( Se completeaza Formularul nr.3)4.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 ( Formularul nr.4)Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Cristea Paul -PrimarCarciu Vasile-ViceprimarBurlacu Zamfira -SecretarLungeanu Sandita-Contabil sefPetrea Simona-Inspector superiorDeclaratia se completeaza si de ofertantul asociat/subcontractant/tert sustinator Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal si din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrari de drumuri solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespundent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoane autorizate;Toate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice)straine , documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise si insotite de traducere autorizata a acestora in limba romana.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate de la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I.CIFRA DE AFACERI: Cerinta nr.1Informatii privind cifra de afaceri- cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani sa fie de minim 1.750.000 lei fara TVA, II.BONITATE/ACCES LA RESURSECerinta nr.1Ofertantul va face dovada ca dispune de suma de 287.954 lei pentru sustinerea lucrarii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: EXPERIENTA SIMILARACerinta nr.1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniAceasta lista va fi insotita de cel mult 2 contracte ale caror obiecte au executia de lucrari similare prin care sa confirme executarea lucrarilor in valoare de cel putin 1.100.000 lei fara TVA, din care cel putin un contract de executie drumuri cu MASFCertificari de buna executie pentru contractele anexate., UTILAJECerinta nr.2: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, precum si modul de detinere a acestora.Lista minima obligatorie va cuprinde: autogreder prevazut cu sistem de monitorizare GCS 3D, cilindri compactori pneu-pneu, autogudronator, cilindri compactori liss-liss, repartizor finisor mixturi asfaltice, masini de transport cu prelate, macara pe pneuri, perie pentru curatat drumuri, matura mecanica, statie de betoane autorizata/ atestata/verificata, cu autorizatie in termen de valabilitate, statie de mixturi asfaltice armate cu fibre celulozice (MASF) autorizata/ atestata/ verificata, cu autorizatie in termen de valabilitate, laborator autorizat de gradul II pentru asfalt si beton autorizata/atestata/verificata, cu autorizatie in termen de valabilitate., PERSONALCerinta nr.3: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniPentru executia de lucrari-ofertantul trebuie sa aiba in echipa propusa: -un sef santier drumuri -se va prezenta copia Diplomei de absolvire-responsabil tehnic cu executia (RTE), cu atestat MLPTL(MDRT), in domeniul drumuri, angajat al ofertantului/contract de prestari servicii cu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului;Se va prezenta, legitimatia vizata la zi pentru responsabilul tehnic cu executia;
- responsabil cu calitatea-angajat al ofertantului/contract de prestari servicii cu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului;
-un responsabil de calitate si mediu (atestat);
-un expert in securitatea si sanatatea in munca(atestat);, SUBCONTRACTANTICerinta nr.4: Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, acordul si specializarea acestora 1.Sistem de management al calitatii pe domeniul corespunzator lucrariiOfertantul trebuie sa detina Certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului., 2.Sistem de management al mediului pe domeniul corespunzator lucrariiOfertantul trebuie sa detina Certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului), valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara Punctajul maxim acordat la acest criteriu este de 70 puncte. Punctajul pentru factorul de evaluare "Pretul ofertei" se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit a) se acorda punctajul urmator: PA=(pret minim/pret n)x70
Durata de executie
10
Descriere: Tehnic1: Punctajul maxim acordat la acest criteriu este de 10 puncte.Termenul maxim peste care oferta va fi declarata neconforma este de 24 luni; Termenul minim sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 12 luni; Punctajul pentru factorul de evaluare "durata de executie" se acorda astfel: a)pentru durata de executie cea mai mica(termen minim) se acorda punctajul alocat factorului de evaluare , respectiv 10 puncte; b) pentru durate de executie mai mari se acorda punctajul astfel: Pn=(durata de executie minima/durata de executie ofertata)xpunctaj maxim alocat(10 puncte)
Garantia lucrarii
20
Descriere: Tehnic 2: Garantia minima sub care oferta este declarata neconforma este de 12 luni. Durata maxima peste care oferta nu va primi punctaj suplimentar va fi de 36 luni.Pentru ofertacu cea mai lunga durata de garantie se acorda 20 puncte;Pentru alte oferte se aplica formula: Poferta=durata garantie ofertata/durata de garantie cea mai lunga x punctajul maxim alocat (20 puncte)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.03.2012 11:58