Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ASFALTARE DRUMURI INTERIOARE DE INTERES LOCAL IN COMUNA CRETENI


Detaliu pentru invitatia numarul 327746
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Creteni (Primaria Comunei Creteni)
Numar invitatie: 327746/24.05.2012
Denumire contract: ASFALTARE DRUMURI INTERIOARE DE INTERES LOCAL IN COMUNA CRETENI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Creteni (Primaria Comunei Creteni)Cod fiscal: 2573870, Adresa: Comuna Creteni, Sat Creteni Jud. Valcea, Creteni, Telefon: 0250772922, 0728296868, Fax: 0250772922
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Creteni, Sat Creteni Jud. Valcea, Creteni, Romania, cod postal: 247120, telefon: +40 250772922, fax: +40 250772922, persoana de contact: Daniela Florica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Creteni, judetul Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ASFALTARE DRUMURI INTERIOARE DE INTERES LOCAL IN COMUNA CRETENI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea de lucrari de asfaltare drum comunal de mamant sau pietruit, terasare a tereniulor din jurul drumului, dalarea santurilor, amplasarea de podete tubulare.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 006, 291 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 40.000 lei;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este 90 zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor si este egala cu perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului, fara TVA si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 si 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare) beneficiaza de prevederile acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(neancadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraConfirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat- - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal.Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local in original, copie legalizatasau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legalCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritati contractante in art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.1.Spirleanu Ion - Primar2.Zugravu Mihail Catalin - Viceprimar3.Georgescu Stegariu Cristina ? Secretar4.Erciulescu Monica ? Inspector5.Florica Daniela ? Inspector, responsabil achizitii publice. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, emis cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoane autorizateToate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?? si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) straine documentele vor fi transmse in limba in care au fost emise si insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile calculate de la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindcifra de afaceri- cifra de afaceri globala medie pe ultimii trei ani sa nu fie sub 4.000.000 lei; Echivalenta in euro a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani: 2008-3, 5827 lei, 2009-4, 2373 lei, 2010-4, 1285 lei, respectiv 2011-4, 2379 lei(daca s-a depus bilantul la 2011, se vor lua in calcul ultimii 3 ani inclusuv 2011).Informatii privind bilanturile contabile-copii dupa bilanturile contabile, vizate si inregistrate la organele competente;daca un operator economic a depus bilantul la 31.12.2011 se vor lua in calcul ultimii trei ani inclusiv 2011., Resurse financiare pentru demararea si executia lucrarii de minim 750.000 lei pentru o perioada de 3 luni, Declaratie privind asigurarea cu utilajele necesare executiei: 1.Excavator(pt executia de santuri)? 1 buc;2.Autogreder (pentru nivelarea platformelor)? 1 buc;3.Compactor (pentru compactarea stratului rutier) ? 1 buc;4.Autobasculante (pentru transportul materialelor) ? 1 buc;5.Automacara (pentru montarea podetelor tubulare)? 1 buc ;6.Statie producere mixturi asfaltice(pentru asigurarea necesarului de asfalt) ? 1 buc ;7.Repartizor-finisor mixturi asfaltice (pentru asternerea asfaltului)? 1 buc
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica1.Lista principalelorlucrari similare (constructii de drumuri sau interventii la constructii existente), executate in ultimii 5 ani;2.Se va completa si prezenta, deasemenea, formularul ?Experienta similara? pentru unul sau mai multe contracte de lucrari similare;3.Prez. aminim uncontract cu lucrari similare, insotite de proc. vb. derec. a lucr., documente constatatoare/ certificari de buna executie, pentru cele mai importante lucrari;4.Val.contractlui sa fie de minim 1.000.000 lei fara TVa., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. - Personalul propus pentru executarea contractului (manager contract, responsabil tehnic cu executia, responsabil management mediu, responsabil securitatea muncii); Se vor prezenta copii dupa documentele de calificare si CV-uri pentru personalul propus pentru executarea contractului Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de mamagement al calitatii), valabil la data depunerii ofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului.Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de mamagement al mediului), valabil la data depunerii ofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 90 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009. Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P1(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (90 puncte), unde: P1(n) ? pretul ofertei
Termenul de executie
10
Descriere: Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 10 puncte, cu conditia ca acesta sa nu fie mai mic de 1, 5 luni, sub acest termen se considera oferta ca fiind neconforma, lucrarea neputand fi executata intr-un termen asa scurt, iar termenul maxim va fi de 8 luni, termen estimat de AC ca fiind suficient, la fel, peste acest termen se considera oferta ca fiind neconforma. Pentru duratele de executie ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P3(n) = (durata minima/durata(n)) x punctajul maxim acordat (10 puncte)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata invitatiei de participare in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer