Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ASFALTARE DRUMURI LOCALE BARBALATESTI SI VALEA CIRESULUI


Detaliu pentru invitatia numarul 335408
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA ALUNIS
Numar invitatie: 335408/14.09.2012
Denumire contract: ASFALTARE DRUMURI LOCALE BARBALATESTI SI VALEA CIRESULUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ALUNISCod fiscal: 2843388, Adresa: COMUNA ALUNIS, SAT ALUNIS, NR.1024, JUDETUL PRAHOVA, Alunis, Telefon: 0244248052;0372764366, Fax: 0244248052;0372764366
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ASFALTARE DRUMURI LOCALE BARBALATESTI SI VALEA CIRESULUI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Drumul local denumit ?Barbalatesti? se afla in comuna Alunis, satul Ostrovu si este pietruit in cea mai mare parte. Se vor efectua lucrari de terasamente (volum estimat 320 m.c.), carosabil (1200 m.p.) si acostamente (262 m.p.), rigole carosabile (30 m), podete tubulare (1 buc.).Drumul local ?Valea Ciresului? se afla in comuna Alunis, satul Alunis si este pietruit pe toata lungimea. Se vor efectua lucrari de terasamente (volum estimat 1100 m.c.), carosabil (3450 m.p.) si acostamente (800 m.p.), podete tubulare (4 buc.).
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 532, 970 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 10.600 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Intreprinderile mici si mijlocii care fac dovada ca sunt I.M.M.-uri (Declaratie ?privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Anexei nr. 1 din OUG 27/2006), vor achita 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004.Garantiade participare se poate constitui in oricare din formele prevazute de art.86 alin (1) si (5)din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul viramentului bancar garantia de participare va fi virata in contulRO46TREZ5265006XXX000180 deschis la Trezoreria Slanic, pentru Primaria Alunis, CUI 2843388In cazul in care C.N.S.C. respinge o contestatie ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art. 278^1, alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006 actualizata si modificata.Documentul de constituire a garantiei de participare se va prezenta in originalpana la data si ora stabilite pentru depunereaofertelor online.Neprezentareadocumentului de constituire a garantiei de participarein original la data si ora limita de depunere a ofertelor online va duce la descalificarea operatorului economic.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 8% din valoarea fara T.V.A. a contractului care se va incheia.Garantia de buna executie sepoate constitui in oricare din formele prevazute la art. 90, alin. (1)-(3) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare .Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil, distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschistrebuie safie de 2 % din valoarea contractului fara T.V.A..Acesta operatiune se va realiza in termen de 7 zile lucratoare de la data incheieri contractului de lucrari, depasirea acestui termen conducand la rezilierea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul A-Declaratia privind calitatea de participant la procedura. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular completat. In cazul unei oferte comune se va prezenta si formularul A1-Acord preliminar de asociere. Formularul B-Declaratie privind eligibilitatea va fi prezentat si de tertul sustinator(daca este cazul). Formularul C-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, va fi prezentat si de fiecare asociat in parte in cazul unei asocieri si de tertul sustinator, dupa caz, si va fi insotit de certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si de dertificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat, din care sa reiasa ca nu au datorii scadente la data de 25 ale lunii anterioare datei de depunere a ofertelor, conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal.Certificatele emise de organele competente se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALUL. Formularul D- Declaratie privind evitarea conflictului de interese, va fi prezentata si de tertul sustinator si/sau subcontractanti (dupa caz).Declaratie privind evitarea conflictului de interese pentru persoanele care detin functii de decizie: Bigiu Iulian Cristian ? primar, Marilena Constantinoiu ? secretar, Nita Nicoleta Cristina ? sef birou financiar-contabilitate, Veselu Simona Ileana ? inspector responsabil achizitii publice, Ionita Rodica ? inspector, Popa Florica ? viceprimar, Andrei Ionel ? consilier local , Bobeica Daniela ? consilier local, Brujban Constantin Daniel ? consilier local , Draghici Gheorghe ? consilier local, Dumitru Maria ? consilier local, Dumitru Luminita ? consilier local , Lacatus Costel ? consilier local , Popa Adrian ? consilier local , Popescu Vasile ? consilier local, Radu Ion Marius ? consilier local, Stroescu Ana ? consilier local, Visan Georgel ? consilier local.Formualrul E-Certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii (cod CAEN) ? corespunzator obiectului contractului. Certificatul constatator emis de O.N.R.C. se vaprezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Certificatului Constatator.Persoanele juridice/fizicestraine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil pentru anii 2010, 2011 cu viza DGFP, prezentat in copii certificateCONFORM CU ORIGINALUL., Informatii privind sustinerea capacitatii economico-financiare.Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In acest sens, pentru adovedi sustinerea de care beneficiaza, ofertantul va prezenta unangajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, princare acesta confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Acesta va fi insotit deFormularul A., 1.Cifra medie de afaceri globala va fi de minim 500.000 lei raportata la activitatea din ultimii 2 ani (2010, 2011).Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditiafiind indeplinita prin cumul.In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM-uri acest indicator se reduce.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani-executie.Data de referinta este data depunerii ofertei online., Experienta similara.Se va prezenta minim 1 contract si maxim 3 contracte de lucrari similare aferenteultimilor 5 ani a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 500.000 lei (pentru echivalenta conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte).Formularul H1 va fi insotit de : -extrase relevante din contractul prezentat;
-copie proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor fara obiectiuni si recomandari din partea beneficiarilor, toate semnate si stampilate de ofertant pentru conformitate.Data de referinta este data depunerii ofertei online., Demonstrarea faptului ca dispune de personalul operational necesar pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului. Ofertantul trebuie sa demonstreze cel putin accesul permanent la personalul descris in cadrul propunerii tehnice in cadrul tabelului ?Lista cuprinzand consumurile de manopera?.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Se vor prezenta diplome, acte de studii. Pentru ofertantii straini, se vor prezenta documentele de atestare profesionala echivalenta specifica tarii in care ofertantul este rezident. Aceste documente vor fi insotite de traducerile legalizate in limba romana.Copie contracte de munca/serviciipentru persoanele din echipa care se ocupa de indeplinire a contractului., Persoanele responsabile cu executia lucrarilor.Pentru responsabilul tehnic cu executia (RTE), atestat pentru lucrari de constructii rutiere, in copie ?CONFORM CU ORIGINALUL? , valabil la data deschiderii ofertelor., Demonstrarea accesului la infrastructura/mijloacele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului (inclusiv existenta agrementelor, autorizatiilor necesare pentru utilizarea acestei infrastructuri, acolo unde legislatia impune in mod expres acest lucru).Cerinte minime : Cilindru compactor ( pe pneuri cu vibrare) ? 1 buc, Excavator ? 1buc., Incarcator frontal ? 1 buc., Buldoexcavator ? 1 buc, Autobasculanta (minim 16 t) ? 2 buc., Incarcator frontal cu cupa excavator ? 1 buc., Automacara ? 1buc, Autogreder ? 1 buc., Repartizor acostamente ? 1buc., Autogudronator ? 1 buc., Autocisterna cu dispozitiv de stropire ? 1 buc., Instalatie de mixturi asfaltice ? 1 buc., Vibrator universal beton-1 buc., Repartizor finisor mixturi asfaltice la cald ? 1 buc, Autobetoniere ? 1 buc., Aparat de nivelment, rigla de 3 m ? 1 buc, Statie de asfalt ? 1 buc, Statie de betoane ? 1 buc, Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind subcontractantii si specializarea acestora. Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In acest caz ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantii vor complecta Formularul D ?Declaratie privind reglementarea conflictului de interese.Lista cuprinzand partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze., Informatii privind asociereaInformatii privind asocierea: Asocierea trebuie sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare ca o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului, In cazul in care ofertantulisi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate. Persoana ce asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens formularele B si C ., Declaratie pe propria raspundere privind protectia mediului. Se va prezenta in original formularul N.In cazul unei asocieri acest formular se va prezenta de catre fiecare membru al asociatiei. Se va prezenta: Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii ofertantului si a ultimului raport de auditare a calitatii.Nu vor fi acceptate certificate care atesta implementarea sistemului ISO 9001 sau un certificat echivalent pe alt domeniu de activitate decat cel vizat de procedura.Vor fi acceptati si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit cu privire la obtinereacertificarilor de calitate a fost finalizat si din el rezulta ca acesta va obtine certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer