Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asfaltare drumuri locale in comuna Tatarani L ? 3,343 km?


Detaliu pentru invitatia numarul 349998
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Tatarani (Primaria Tatarani)
Numar invitatie: 349998/05.07.2013
Denumire contract: Asfaltare drumuri locale in comuna Tatarani L ? 3, 343 km?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Tatarani (Primaria Tatarani)Cod fiscal: 4344430, Adresa: Tatarani, Str Primariei, nr1, Tatarani, Telefon: 0245238388, Fax: 0245238388
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Tatarani, sat Tatarani, Tatarani, Romania, cod postal: 137440, telefon: +40 245238209, fax: +40 245238388, persoana de contact: Radu Florina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Tatarani, comuna Tatarani, str. Principala
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asfaltare drumuri locale in comuna Tatarani L ? 3, 343 km?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata a contractului de lucrari ? Asfaltare drumuri locale in comuna Tatarani, L = 3, 343 km? este de 2650095 lei fara T.V.A., echivalentul a 594258, 32 euro la cursul B.N.R. din data de 31.08.2012, 1 euro = 4, 4595 lei, din care 126195 lei pentru diverse si neprevazute, in conformitate cu devizul general intocmit de proiectant.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 650, 095 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Valoarea garantiei de participare este de 50478 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 este 6303, 89 lei. Cursul euro la care se vor raporta ofertantii este de 4, 3428 lei la data de 20.05.2013.2.Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.3.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1), (2) si (3) din H.G. nr. 925/2006;4.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO47TREZ2715006XXX000258 - Trezoreria Targoviste.5.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va folosi Formular nr. 26 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.6.Conform art. 86 alin. 6 din HG 925/2006 dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;7.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 24 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM .
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUGModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe vor prezenta: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.-Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareObservatie -persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: Patru Constantin ? primar, Ivascu Virginia ? contabil, Radu Florina ? presedinte comisie evaluare, Bondoc Ioana Gabriela ? membru comisie evaluare, Grigore Cornelia ? membru comisie evaluare, si consilierii locali Anton Ion, Atanase Vilica Mihail, Baicu Constantin, Bondoc Aurel Nicolae, Carstina Ion, Hamza Marius, Iordache Nicolae, Negoi Florin, Paraschiva Petre, Rada Vasile, Raducu Gheorghe, Stan Florina, Stefan Ion, Topolica Vasile, Stefan Victor impreuna cu lector. univ. dr. TutuianuAdrian- presedinte, Marinescu Ioan- vicepresedinte, GrozavuIon Gabriel- vicepresedinte, IvanoffIvan Vasile- secretar judet, Igescu Carmen- director executiv Directia Economica, Buget, Dinu Vasile- director executiv Directia Tehnica si Managementul Serviciilor Publice, Stoica Dorina- director executiv Directia Juridica Administratie Publica, Radu Sorin Adrian- director executiv Directia Achizitii Publice, Servicii, Lucrari, Produse si consilierii: Antonescu Marin, Antoniu Florin Silviu, Banila Alexandru, Buta Teodor, Chitescu Adrian, Cristea Maria, Georgeta Dinca, Dumitru Adrian, Ferariu Ioan, Fulga Valeriu, HermeneanIoan, Ion Neli, Ion Sorin, Ivan Gheorghe, Lupoiu Mihail Marius, Mocanu Adrian, Moise Vasile, Moldoveana Mihaita Dragos, Neculaescu Sache, Olaru Luminita Elena, Olteanu Catalin Cosmin, Petre Marin, Popescu Claudiu Cezar, Popescu Jean, Stoica Liviu Cozmin, Stefan Cornel, Tingirica Marin, Trifan Mihai, Vasile Claudiu Ionut, Vasiliu Teodor Emilian, Vladescu NiculaePatru Constantin ? primar, Ivascu Virginia ? contabil, Radu Florina ? presedinte comisie evaluare, Bondoc Ioana Gabriela ? membru comisie evaluare, Grigore Cornelia ? membru comisie evaluare, si consilierii locali Anton Ion, Atanase Vilica Mihail, Baicu Constantin, Bondoc Aurel Nicolae, Carstina Ion, Hamza Marius, Iordache Nicolae, Negoi Florin, Paraschiva Petre, Rada Vasile, Raducu Gheorghe, Stan Florina, Stefan Ion, Topolica Vasile, Stefan Victor Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti sa aiba un domeniu de activitate corespunzator cu obiectul procedurii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul RegistruluiComertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Ofertantii au obligatia sa depuna numai certificateconstatatoare care cuprind informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatilecompetente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Observatie: autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de min. 2.000.000 lei Prezentarea bilanturilor contabile, vizate si inregistrate de organelecompetente, pe ultimii 3 ani si a Balantei de verificare la ultima luna incheiata.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita clarificari ofertantului, daca va constata neconcordante intre cifra de afaceri declarata si cifra de afaceri conform bilantului contabil inregistrat si depus la Directia Generala a Finantelor publice pe fiecare din anii respectivi.Pentru operatorii economici straini, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinciani, unul sau mai multe contracte de lucrari de constructie/reabilitare drumuri, care insumate sa aiba o valoare deminim 2500000lei fara T.V.A.Pentru lucrarea prezentata drept experienta similara se vor prezenta certificari de buna executie/documente(certificateconstatatoare recomandari/procese verbale de receptie) prin care sa seprecizeze cel putin urmatoarele aspecte: denumirea beneficiarului, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, mentiunea daca acestea au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit .Se vor completa formularele nr.8 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 anisi nr.8aExperienta similara pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 2.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2012 - 4.4287 lei2011 - 4.3197 lei2010 - 4.2848 lei2009 - 4.2282 lei2008 - 3.9852 lei, Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna sub orice forma (in proprietate, inchiriere, contract de colaborare/prestari servicii, etc.) cel putin unul dintre echipamentele, utilajele, instalatiile si echipamente tehnice: POMPA HIDRAULICA DE BETON CU 100M CONDUCTA, PINA LA 40 MC/H, EXCAVATOR PE PNEURI, MOT.TERMIC(BULDOEXCAVATOR) 0, 21-0, 39MC, AUTOGREDER PINA LA 175CP, BULDOZER PE SENILE 81-180 CP, BETONIERA CU CADERE LIBERA, ACT.MOTOR TERMIC, 101-250L, VIBRATOR UNIVERSAL CU MOT.TERMIC2, 9 - 4 CP, COMPACTOR AUTOPROP.CU RULOURI(VALTURI) PINA LA 12TF, COMPACTOR STATIC AUTOPROP.CU RULOURI(VALTURI), R8-14;DE 14TF, COMPACTOR STATIC AUTOPROP.PE PNEURI DE 10, 1-16TF, PLACA VIBRATOARE, MOTOR CU ARDERE INT. < 10CP 650-700KGF, PERIE MECANICA PT CURATAT FUNDATII DE DRUMURI 6 CP, MALAXOR MECANIC PT.ASFALT CAPACITATE 300-1000 L, REPARTIZ.FINISOR MIXTURI ASFAL. MOT.TERM.FARA PALPATOR 92CP, AUTOGUDRONATOR 3500-3600 L, MASINA TRASAT BENZI CIRCULATIE MOTOR ARDERE INTER 40-45CP, MAS.AUTOM.DE TAIAT SI INDREPT.OTEL BET., ACT.EL.D=3-20MM 5-10, STANTA ELECTRICA DE TAIAT OTEL-BETON, DIAM.PANA LA 40 MM, MASINA DE FASONAT OTEL-BETON D=PINA LA 40MM 2, 2KW, AUTOCISTERNA CU DISPOZITIV DE STROPIRE CU M.A.J. 5-8T, TROLIU ELECTRIC 3, 1- 5 TF, MACARA PE PNEURI 10-14, 9 TF, MACARA PE PNEURI 20-29, 9 TF, AUTOMACARA CU BRAT CU ZABRELE 6- 9, 9TF, INCARCATOR FRONTAL PE PNEURI DE 2, 6-3, 9 MC, INCARCATOR FRONTAL PE PNEURI DE 2, 6-3, 9 MC. Utilaje necesare conform documentatiei tehnice intocmite de proiectant. Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotareproprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului., Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): a) Sef santier cu studii superioare.b)Responsabil tehnic cu executia cu autorizatia valabila la data limita de depunere aofertelor, in domeniul drumuri.c) Responsabil tehnic cu calitatea atestat/autorizat - cu atestatul/autorizatia si legitimatie, sau decizie interna valabil/a la data limita de depunere a ofertelor, in domeniu drumuri.Modalitate de indeplinire -Se vor atasa: 1 ) Formularul nr. 11 - Informatii generale privind privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere2)Formularul nr. 12 - Personal ce va fi angajat in contract3) Formularul nr. 14 -Curriculum Vitae aferentfiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte4) diplome privind specializarea personalului;
- copii dupa autorizatii/certificate de atestare profesionala aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor5) Formularul nr. 15 - Angajament in nume personal se va completa pentru fiecare dintre specialistii propusi de ofertant pentru participarea la indeplinirea contractului conform Formularului 11, in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 16 - Angajament privind sustinerea profesionala, Formularul 1 - Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006., Cerinta nr. 1In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Modalitatea de indeplinire1) Se va atasa Formularul nr. 17 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractatti si specializarea acestora.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica, Cerinta nr. 1In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind situatiapersonala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sareiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toateamanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vorcontine aceste date vor fi considerate incomplete. Situatia economicofinanciarasi capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prinluarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Modalitate de indeplinire: Se vor atasa: 1) Formularul nr. 18 - Declaratie privind partea/partile dincontract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, completat in original. 2) Acordul de asociere , in original/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numeleasociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limbadecat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea.3)Formularul nr. 19 - Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuire, completat in original. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data limita de depunere aofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2013 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer