Achizitie publica - ASFALTARE DRUMURI SATESTI IN COMUNA CORNESTI
Detaliu pentru invitatia numarul 338715
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338715/02.11.2012
Denumire contract: ASFALTARE DRUMURI SATESTI IN COMUNA CORNESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CORNESTI (PRIMARIA)Cod fiscal: 4402744, Adresa: comuna CORNESTI, sat CORNESTI, Cornesti, Telefon: 0245 241654, Fax: 0245 241654
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna CORNESTI, sat CORNESTI, Cornesti, Romania, cod postal: 137150, telefon: +40 245241654, fax: +40 245241654, persoana de contact: ANISOARA PETRE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Cornesti jud Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ASFALTARE DRUMURI SATESTI IN COMUNA CORNESTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari asfaltare drumuri satesti 4.3 km
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 047, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
40000 lei.Durata de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire este conform art. 86 din HG 925/2006.Ofertantul va pua la cunostinta ca in cazul formularii unei contestatii pe care CNSC o va respinge autoritatea contractanta ii va retine din garantie suma prevazuta la art 278~1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire este conform art 90 din HG 925/2006. In situatia in care se opteaza pentru deduceri succesive modalitatea se completeaza cu prev, HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea declaratiei de participant la proceduraCompletarea declaratiei de eligibilitatecompletarea declaratiei de neincadrare in prevederile art.181/OUG 34/2006completarea declaratiei de neincadrare in prevederile art.69~1 din OUG 34/2006. Persoanele imputernicite sa ia decizii in legatura cu procedurile de achizitii publice sunt: Serban Vasile-primar, Stoica Ion - viceprimar, Stan Gheorghita - secretar, Serban Liliana - contabil sef, consilieri: Andrei Nicolae, Barbu Teodora, Burlacu Ion, Cristea Ion, Crudu Ioana, Chivu Gheorghe, Gheorghe Florin, Ghinea Marin, Grigore Daniel, Ion Gabriel, Ionescu Gheorghita, Ionica Adrian Catalin, Stan Mariacompletarea declaratiei de participant cu oferta independenta conf ORD 314/2011 ANRMAPcertificat de atestere fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.certificat de atestere fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele certificat constatator de la Registrul comertului care sa ateste denumirea ofertantului, sediul social, capitalul social, asociatii, obiectul de activivate si eventualele inregistrari privind insolventa.Certificatul poate fi prezentat initial si in copie conforma cu originalul, ofertantul avand obligatia ca inainte de a fi declarat castigator sa prezinte documentul in original sau in copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani sa fie mai mare sau egala cu 4 000 000 leiPrezentarea copiilor dupa bilanturile contabile sau orice document relevant care sa ateste cifra de afaceri medie globala la 31 decembrie 2009, 2010 si 2011. Pentru alte monede se va lua in calcul cursul mediu BNR pentru anul in cauza.Prezentarea fisei de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similara va consta in: lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotite de certificari de buna executie pt. cele mai importante lucrari de drumuri.Aceasta lista va fi insotita de: dovada finalizarii totale sau partiale a minim unui contract - maxim 2 contracte de lucrari de drumuri in ultimii cinci ani in valoare totala de minim 2000000 lei .Prezentarea de copii dupa parti relevante din contracte ( denumirea partilor semnatare, obiect, pret, termen, semnaturi) insotite de procese verbale de receptie partiala sau totala si de recomandari, utilaje. Pentru operatorii economici care vor oferta durata minima de executie acestia vor prezenta dovada detinerii urmatoarelor utilaje: - 1 x Autocisterna emulsie- 6 x Autobasculanta- 1 x Autogreder- 1 x Autogudronator- 1 x Autopompa beton- 1 x Buldozer pe senile- 2 x cilindru compactor vibrator- 2 x Freza pentru imbracaminti asfaltice- 2 x Repartizator finisor mixture asfaltice- 1 x Repartizator finisor beton- Statie mixturi asfalticeechipata cu instalatie pentru bitum modificat- Statie betoane- Statie sortare agregateOfertantul este direct raspunzator pentru starea tehnica a utilajelor, autorizatiile de functionare, licente de transport, etc, ,personalinginer constructor specialitatea drumuri si poduri- sef santier- Responsabil tehnic cu executia lucrarii autiorizat in domeniul contractului- manager calitatemanager mediuPentru personalul propus se vor prezenta copii dupa actele de studii, cartificate, diplome, legitimatii, CV-uri, declaratii de disponibilitate si copii dupa contractele de munca sau prestari servicii. In cazul in care ofertantul nu prezinta copiile dupa contractele de munca are obligatia sa dea initial o declaratie pe proprie raspundere prin care se angajeaza ca in cazul in care va fi declarat castigator sa incheie contractele cu persoanele desemnate pana la semnmarea contractului de achizitie publica certificare in managementul calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent in domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica, certificare in managementul de mediu ISO 14001/2005 sau echivalent in domeniul ce face obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara .Oferta cu pretul cel mai scazut va primi 50 de puncte. Pentru alte oferte se va aplica formula: punctaj oferta=pretul cel mai scazut/pret oferta x 50. ofertelor sub 85% din valoarea estimata sau, dupa caz, sub 85% din media primelor 5 oferte eligibile li se vor aplica prevederile art 36~1 din HG925/2006
durata de executie.
30
Descriere: durata de executie de la data emiterii ordinului de incepere al lucrarii, Pentru cea mai scurta durata de executie se vor acorda 30 de puncte . Pentru alte durate se va aplica formula: Punctaj oferta =durata cea mai scurta/durata oferta x 30. Durata minima sub care oferta nu va primi punctaj suplimentar va fi de 1 luna. Durata maxima peste care oferta va fi declarata neconforma va fi de 2 luni.
perioada de garantie acordata lucrarii
20
Descriere: Oferta cu cea mai lunga perioada de garantie va primi 20 de puncte. Pentru alte oferte se va aplica formula: Punctaj oferta = durata oferta / durata cea mai lunga x 20. Durata minima de garantie sub care oferta va fi declarata neconforma va fi de 24 de luni. Durata maxima peste care oferta nu va primi punctaj suplimentar va fi de 48 de luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 13:44