Achizitie publica - ASFALTARE DRUMURI SI STRAZI IN ORASUL JIBOU SI SATELE APARTINATOARE
Detaliu pentru invitatia numarul 349674
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349674/02.07.2013
Denumire contract: ASFALTARE DRUMURI SI STRAZI IN ORASUL JIBOU SI SATELE APARTINATOARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Administrativ Teritoriala (UAT) Orasul JibouCod fiscal: 4494926, Adresa: Orasul Jibou, str. 1 Decembrie 1918, nr. 4, jud.Salaj., Jibou, Telefon: +40 0260644558, Fax: +40 0260641300
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Orasul Jibou, str. 1 Decembrie 1918, nr. 4, jud.Salaj., Jibou, Romania, cod postal: 455200, telefon: +40 0260644558, fax: +40 0260641300, persoana de contact: LIDIA REVNIC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Orasul Jibou, str. 1 Decembrie 1918, nr. 4, jud.Salaj., Jibou, Romania, cod postal: 455200, telefon: +40 0260644558, fax: +40 0260641300, persoana de contact: LIDIA REVNIC
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ASFALTARE DRUMURI SI STRAZI IN ORASUL JIBOU SI SATELE APARTINATOARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de asfaltare a unor strazi din orasul Jibou si satele apartinatoare.Suprafata totala ce urmeaza a fi asfaltata este de 56.987 mp.Valoare C+M= 3.860.097, 00 leiCheltuieli diverse si neprevazute=77.600, 00 leiTotal 3.937.697, 00 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 937, 697 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare 57.901, 45 lei. 2.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, conform Formular H ?Scrisoare de garantie ?. In situatia in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare in valuta, echivalenta leu/valuta va fi facuta la cursul BNR din data de 17.06.2013. 3.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006. In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este de 7.640, 09 lei. 4.Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr.925/2006 In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile calendaristice).
Garantie de buna executie
a)Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA.b)Mod de constituire: 1.Instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie. Garantia trebuie sa fie irevocabila. 2.Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont de disponibil distinct, la dispozitia autoritatii contractante, deschis de catre executant la Trezoreria Statului , conf.cu H.G. nr.1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. c)Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, pct.(4)din HG nr.925/2006. d) Retinerea garantiei de buna executie in cond. art.91 din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006- Completare formular nr. 1.1.2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006- Completare formular nr. 2.2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare Formular nr. 5.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Completare formular nr.4.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.3.Lista cu persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: - BALANEAN EUGEN - primar;
- INDREIES ANA CLAUDIA? viceprimar;
- OPRIS MARIA ? secretar oras ;
- OPRIS DORINA ? sef serviciu Contabilitate;
- REVNIC LIDIA ? consilier comp Managementul proiectelorConsilieri locali: Almas Ioan, Barbur Traian, Boian Radu, Buda Viorica, Bujor Ioan, Csatlos Sandor, Dumuta Mihaela, Farcas Valeriu Sorin, Muresan Augustin, Neagota Victoria, Petris Flavia, Pop Iulius Emmanuel, Rus Dan, Szarkozi Paul, Stejerean Liviu, Vincze Ioan.5.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul1.Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala / documente doveditoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.- Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele doveditoare care vor trebui prezentate (in cazul in care certificatul fiscal de la bugetul general consolidat nu poate fi prezentat)sunt: declaratii, Op, foi de varsamant, extrase de cont, si orice alte documente care dovedesc plata impozitelor, taxelor si contributiilor de sigurari sociale la bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.2. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional1.Pentru persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.2.Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei limite de depunere a ofertelor.- Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele 2 optiuni: a) ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006 privind Finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare.b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.entru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul in care, ofertantul clasat pe primul loc, a prezentat in cadrul documentelor de calificare certificate, in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani. Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. - Se va completa Formularul nr. 8 (declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani). In scopul verificarii informatiilor declarate in lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa formularul nr. 8., 2.Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, unul sau mai multe contracte avand ca obiect executia lucrarilor de natura si complexitate similara , duse la bun sfarsit, cu o valoare cumulata de minim: 3.860.000 lei, fara TVA. In sit in care un contract a fost semnat inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in acesta perioada. Pentru contractul de lucrari declarat ca experienta similara ofertantul are obligatia de a prezenta urmat documente: 1.Formular nr. 9 - experienta similara ; 2.Copii de pe parti relevante ale contractului prezentat in scopul dovedirii exper similare/Procesul verbal de receptie aferent contractului, in copie/Recomandarea din partea beneficiarului, sau certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberat in conformitate cu prevederile art. 97^1 din HG nr.925/2006, 3.Ofertantul va face dovada ca dispune de echipamente si utilaje necesare ptr indeplinirea corespunzatoare a Contractului de lucrari. Ofert trebuie sa demonstreze ca dispune de echipamente si utilaje pe care acesta le mentioneaza in cadrul Propunerii Tehnice ca fiind utilizate pentru executia lucrarilor. Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii sau ca are asigurat accesul la un laborator de grad corespunzator pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa. Se solicita prezentarea Formular nr.11 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contract., 4.Ofert treb sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialit necesar pentru indepl contract: 1 Respons de contr ? studii superioare; 1Responsabil de lucrare (sef punct de lucru) ? inginer/subinginer ; 1Respons tehnic cu exec atestat in domeniul drumuri, atestat dovedit cu Certif de atestare tehnicoprofes, insotit de legitimatie vizata la zi; 1Respons tehnic cu controlul calit in dom drumuri, desemnat prin decizie interna de catre ofertant; 1 Respons cu prot muncii; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani ? formular nr. 10 si 10 a., 5.Inform privind subcontr Daca este cazul, ofert are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontr, procentul din val contractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. - se va complete formularul nr. 12 ? Model declaratie subcontractanti din Sectiunea Formulare, cu subcontractantii si specializarea acestora. Atunci cand pentru indeplinirea contractului de lucrari este necesara subcontractarea, in cadrul formularului mai sus mentionat, se va face precizarea ?Nu este cazul?. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominaliz., 6.Informa priv asocierea/daca este cazul. Operat econ nominaliz lider al asoc trebuie confirmat prin depun scris. de imputernic semnate de persoan cu drept de semnat din partea tuturor asociat individ din cadrul asociat. Acord de asociere conform formular nr.13 ? Model din Sectiunea Formulare. -In acordul de asoc va fi mentionat ca toti asociatii isi asuma raspund solidara pentru exec contractului, ca liderul asoc este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instruct de la si in numele tuturor asociatilor, individ si colectiv, si ca liderul asoc este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. - In acordul de asociere se va preciza concret partea/partile din contract pe care le va executa fiecare asociat in parte. In cazul ofertei declarate castig, la incheierea contract de achiz publica, autor contract va solicita viitorului castigator contractul legalizat, 7. Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazul In conform cu preved art.190, alin (2) In cazul in care ofert isi demonstreaza capac tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Se va prezenta: - Formularul nr. 14 ? Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici - Formularul nr.14 a si formularul nr. 14 b ? Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional. - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formularul nr.3. Informatii privind asigurarea calitatii si protectia mediului Certificat privind managementul calitatii ISO 9001, managementul mediului ISO 14001 sau echivalente, in termen de valabilitate, emise pentru activitati care fac obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.07.2013 07:45