Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Asfaltare DS 15 localitatea Fibis, jud. Timis, L = 467,831m"


Detaliu pentru invitatia numarul 341801
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA FIBIS
Numar invitatie: 341801/16.01.2013
Denumire contract: "Asfaltare DS 15localitatea Fibis, jud. Timis, L = 467, 831m"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FIBISCod fiscal: 16587476, Adresa: FIBIS NR.94/A, JUD. TIMIS, Fibis, Telefon: 0256 232095, Fax: 0256 232095
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: FIBIS NR.94/A, JUD. TIMIS, Fibis, Romania, cod postal: 307272, telefon: +40 256232095, fax: +40 256232095, persoana de contact: ALEXANDRA CLAUDIA PETCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: FIBIS NR.94/A, JUD. TIMIS, Fibis, Romania, cod postal: 307272, telefon: +40 256232095, fax: +40 256232095, persoana de contact: ALEXANDRA CLAUDIA PETCU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Asfaltare DS 15localitatea Fibis, jud. Timis, L = 467, 831m"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executie lucrari de asfaltare DS 15 cu L = 467, 831m, strada secundara in localitatea Fibis
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 308, 178 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
se constituie in conformitate cu art. 86. din HG. Nr. 925/2006pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G nr.34/2006 in cuantum de :6.000 lei(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM - Formular 14)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor)Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmatoarele variante): - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, (Formular 16, ); scrisoarea de garantie bancara este preferabil sa fie eliberata de o banca din Romania si se va depune in original; sau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO43TREZ6215006XXX005402deschis la Trezoreria Timisoara, cod fiscal 16587476 ; sau- Numerar depus la casieria Primariei comunei Fibis;Nota: Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii depuse in original, de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante (Formularul 4.3 din Sectiunea Formulare), cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a numarului si denumirii procedurii. Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data indeplinirii conditiilor de restituire mentionate la alineatele precedente.Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata ca nefondata, i se va retine potrivit art. 278`1, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare, respectiv 3.081, 78 lei.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va constitui dupa semnarea contractului, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, iar ofertantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante conform dispozitiilor H.G. 1045/2011 . Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractului, pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de bune executie, in documentatia de atribuire.Perioada de garantie de buna executie acordata lucrarilor: este de minim 48 lunide la data efectuarii receptiei la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formularul A, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul B , Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul B3 , Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน - Model declaratie in sectiunea Formulare -Primar Carcea Gheorghe Dorel - ordonator principal de credite, Viceprimar ? Ignat Ioan, Secretar comuna -Seculici Milenco, Contabil ? Borca Adriana, Consilier Juridic ? Petcu Alexandra Claudia ? cu atributii privind achizitiile publice, Consilieri Locali : Malaestean Darius ? Dorin, Laiu Gabriel, Ignat Ioan, Milos Tibi ? Vasile, Ionita Nicolae ? Gheorghe, Mihai Vasile, Oprea Ion, Oana Stefan ? Daniel, Pelea Gheorghe ? Marinel, Seculi Ionel Gheorghe, Slavita Vasile ; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor astfel care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii IMM - Formularul 14 Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, in original sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii . Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copie legalizata insotita de traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, bilantul contabil la 31.12.2011 , vizat si inregistrat de organele competente - in copie conform cu originalul, Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului sa aiba o valoare cel putin egala sau mai mare decat616.356 lei.Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea: 2010-4, 2099 lei/euro, 2011-4, 2379 lei/euro, 2012 - 4, 4560 lei/euro reprezentand curs schimb mediu anual al BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat in ultimii 5 ani (calculat anterior datei limita de depunere a ofertelor)- insemnand lucrari partiale insotite de procese-verbale partiale sau lucrari receptionate insotite de procese-verbale la terminarea lucrarilor sau lucrari receptionate insotite de procese-verbale de receptie finala, cel putin un contract similar ca natura si complexitate cu prezenta lucrare -Lucrari de constructii de drumuri ? avand o valoare minima de308.178 lei fara TVA.Cursul mediu anual BNR pentru care se determina echivalenta leu/EURO :2008 -3, 6827 lei/euro, 2009 -4, 2373 lei/euro, 2010-4, 2099 lei/euro, 2011-4, 2379 lei/euro, 2012 - 4, 4560 lei/euro., declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Personal de specialitate solicitat : a) Sef santier - licentiat al unei Facultati de Constructii Drumuri, cu diploma de inginer/subinginer, cu experienta profesionala generala de 5 (cinci) ani in domeniul studiilor si experienta profesionala specifica in calitate de sef de santier sau in pozitii similare, de exemplu adjunct sef santier, in cel putin o lucrare de complexitate similara, b) Responsabil tehnic cu executia, - autorizatie valabila la termenul limita de depunere a ofertelor in domeniul infrastructurii de transport rutier in activitatile de lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii., declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea lucrarilor, declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora certificatul care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001 sau echivalent., certificatul care atesta implementarea sistemului de protectie a mediului ISO 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PRIMARIA COMUNEI FIBIS NR.94/A, JUD. TIMIS, Fibis, Romania, cod postal: 307272, telefon: +40 256232095, fax: +40 256232095, persoana de contact: ALEXANDRA CLAUDIA PETCU
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.02.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.01.2013 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer