Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Asfaltare si modernizare drumuri comunale DC DJ402 ? Sarbi?


Detaliu pentru invitatia numarul 325706
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA LUICA (CONSILIUL LOCAL LUICA JUD. CALARASI)
Numar invitatie: 325706/07.05.2012
Denumire contract: ?Asfaltare si modernizare drumuri comunale DC DJ402 ? Sarbi?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LUICA (CONSILIUL LOCAL LUICA JUD. CALARASI)Cod fiscal: 3796810, Adresa: com. Luica, jud. Calarasi, Luica, Telefon: 0242/527021, Fax: 0242/527021
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Luica, jud. Calarasi, Luica, Romania, cod postal: 917155, telefon: +40 242527021, fax: +40 242527021, persoana de contact: ALEXANDRINA IVAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com. Luica, jud. Calarasi, Luica, Romania, cod postal: 917155
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Asfaltare si modernizare drumuri comunale DC DJ402 ? Sarbi?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop: Asfaltarea si modernizarea drumului comunal ce leaga DJ 402 de localitatea Sarbi in lungime de 800 m. Mai multe informatii se regasesc in caietul de sarcini atasat prezentei fise de date.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 235, 981.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
se va constitui conform dispozitiilor art.86 din HG 925/2006, pentru suma de 2.648, 17 lei.In cazul constituirii prin OP suma se va depune in contul RO56TREZ2045006XXX000176?Trezoreria Budesti judetul Calarasi.In cazul constituirii acesteia prin scrisoare de garantie bancare se va utiliza Form.nr.11.gar. de particip.trebuie sa fie irevocabila.Doc.prin care se va face dovada constitutirii se vor prezenta in original.In cazul constit. garan. de particip. sub forma unor instrumente de garantare, acestea vor mentiona ca plata garantiei se va executa neconditionat.Perioada de valabilitate a garantie este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoare garantiei de participare la 50%, ofertentatul trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conf.Legii nr.346/2004.Ofertantul individual sau ofertanti asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoare garantiei de participare la 50%, vor prezenta o declaratie pe propria rasp., conf. Anexei nr. 1 din Legii nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM. Autoritatea contractanta va elibera/restitui gar.de part.conf.prev. H.G. nr. 925/2006.e contractul de achizitie publica/ acordul- cadru in perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care Consiliul respinge constestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, suma de 2.359, 81 ron.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual, este de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit.Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face in coditiile prevazute la art. 90 alin. (1), (3) din H.G. nr. 925/2006, la incheierea contractului care se atribuie. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, nu mai tarziu de 15 zile de la data incheieriicontractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr 1 Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.Cazier fiscal si judiciar al operatorului economic/ reprezentantului legal al societatii, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta este obligatorie in vederea calificarii ofertantului/candidatului/concurentului.Cerinta nr 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr 2 Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.Persoane juridice/fizice romaneCertificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate, certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu?original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale?original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele/ atestatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice /fizice straine Vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare, alte doc. Echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 actualizata. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, texelor si contributiilor catre buget.Aceste documente vor fi insotite detraducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr 3 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa Formularul nr 3 declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Se va completa si prezenta Form. nr 4 ? declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.In cazul unei asocieri/subcontractari/sustineri, fiecare asociat/subcontractant/sustinator este obligat sa prezinte acest document. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante : Primar: ION DOBRIN Secretar: CONSTANTIN CRISTIANA Contabil: IVAN ALEXANDRINA.Cerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin nr. 314/2010 emis de ANRMAPSe va completa Form. nr 5 Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAPnr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Prezentarea certifi. constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de la data limita de depunere a ofertelor ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC si trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal; g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie.Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraSe solicitaFormularul nr. 6 - fisa de , ,Informatii generale? .Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani sa fie de minim: 470.000 lei., NotaDaca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau al grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Se solicita Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani., Experienta similara: se solicita ca in ultimii 5 ani pentru executie, respectiv 3 anipentru proiectare, sa se fi executat cel putin un contract pentru executie si cel putin un contract pentru proiectare, cu obiect similar contractului ce urmeaza a fi atribui, astfel: Servicii de proiectare pentru construire/ modernizare drumuripentru minim 4.000 lei, fara TVA.Lucrari de construire/modernizare drumuri pentru minim 231.000 lei, fara TVA, Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in original, Ofertantul, trebuie sa faca dovada ca detine sau are drept de folosinta pentru : Statie producere mixturi asfaltice cu capacitate minim 120 to/h; Repartizator, finisor mixtura asfaltica;Incarcator escavator;Autobasculante;Autobetoniere;Vibrator beton intern;Laborator de gradul II; Autogudronator; Autogreder;Buldozer., Se va prezenta : Declaratie privind efectivele medii anule ale personalului angajat si ale personalului de conducere in ultimii 3 ani, in original, Se va prezenta : Informatii referitoare la personalul de conducere, Operatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna de urmatorul personal: Inginer CFDP - cu experienta adecvata in cel putin un proiect similar si de calificare profesionala dovedita in domeniul constructiilor de drumuri.RTEatestat in domeniul drumurilor.CQ pentru categoria constructii rutiere, drumuri ., Informatii privind subcontractantii/asociatii Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent, Se va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
95
Descriere: Descriere criteriu: Punctajul (95 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total (proiectare si executie)? se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare ? respectiv 95 de puncte;b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Pretul ofertei n = (Pret oferta minim/Pret oferta n) x 95;Nota: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, fara taxa pe valoarea adaugata.
Termenul de interventie pentru mobilizare in caz de remedieri survenite in perioada de garantie de buna executie-P2
5
Descriere: a)Pentru cel mai mic termen de interventie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) Pentru celelalte termene de interventie punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = [TEmin / TE(n)] x 5 puncte.i.Termenul de interventie rep. perioada in care ofertantul se obliga sa intervina pentru remed. viciilor de executie, acest termen fiind imperativ a fi sustinut de graficul de executie, resursele materiale, mecanice si de personal disponibilizate, pentru fiecare din potentialele categorii de lucrari enumerate in oferta tehnica.iiAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a analiza si verifica conformitatea termenelor ofertate din punctul de vedere al asigurarii indeplinirii de catre operatorii economici a cerintelor solicitate prin Caietul de sarcini, cu scopul protejarii acesteia impotriva ofertelor care prevad termene nesustenabile/care nu pot fi fundamentate.Ptotal= P1+P2, unde P1, P2, sunt punctajele acordate pentru cele doua criterii mai sus mentionate
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poate obtine de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 17:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer