Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Asfaltare si reabilitare drum comunal in satul Saldabagiu de Munte, Comuna Paleu, judetul Bihor?


Detaliu pentru invitatia numarul 173048
Autoritate contractanta
COMUNA PALEU
Cod de identificare fiscala: 15304644
Adresa: LOCALITATEA PALEU NR.18, Paleu
Telefon: 0259/451007
Fax: 0259/451007
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ?Asfaltare si reabilitare drum comunal in satul Saldabagiu de Munte, Comuna Paleu, judetul Bihor?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: ?Asfaltare si reabilitare drum comunal in satul Saldabagiu de Munte, Comuna Paleu, judetul Bihor?
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 24.09.2008 13:03
Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Paleu, localitatea Paleu, nr. 18, Judetul Bihor
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Paleu, localitatea Paleu, nr. 18, Judetul Bihor
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat.Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut în obiectul de activitate tipul de lucrari supus ofertarii .Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007).Se va prezenta o declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007). Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007 ) de cel putin 3.000.000 lei.Se va prezenta: Certificat SR ENISO9001/2000, SR ENISO14001/2005, OHSAS 18001/2007.Cuantumul garantiei de participare este de 11.000 RON
Costul documentatiei de atribuire este de 500 ron si se poate achizitiona de la sediul Primariei. Persoana de contact : SCHIMDT ALLAGA ANDREA, tel :0259/451084
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer