Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asfaltare str. Malinului, oras Magurele, judet Ilfov


Detaliu pentru invitatia numarul 356432
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL MAGURELE
Numar invitatie: 356432/11.12.2013
Denumire contract: Asfaltare str. Malinului, oras Magurele, judet Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL MAGURELECod fiscal: 4364500, Adresa: STR. BUCURESTI NR.21, MAGURELE, Magurele, Telefon: +40 4574125/4574091, Fax: +40 4574165
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. Calugareni nr.4 MAGURELE, Magurele, Romania, cod postal: 077125, telefon: +40 214574091, fax: +40 214574165, persoana de contact: Gheorghe Camelia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Magurele, str. Calugareni nr. 4, oras Magurele, judet Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asfaltare str. Malinului, oras Magurele, judet Ilfov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Primaria Magureledoreste imbunatatirea infrastructurii rutiere la nivelul orasului, prin asfaltarea strazii Malinului din cartierul Florilor.Procentul de cheltuieli diverse si neprevazute este de 10% din valoarea fara TVA a contractului, fara valoarea proiectarii, adica 127500 lei.Valoarea proiectarii este de 25000 lei, iar valoarea executiei 1147500 lei, iar valoarea estimata a contractului este de 1172500 lei
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
23450 lei 90 zile de la data limita a depunerii ofertelor prin instrument de garantare emis de o societate bancara de preferat din Romania, virament bancar, ordin de plata confirmat de banca, in contul RO44TREZ4215006XXX003040 Trezoreria Ilfov, CUI 4364500, iar in cazul scrisorii de garantie bancara se precizeaza completarea conform Formularului 11. Se poate constitui si printr-un instrument de garantare ce poate fi emis de o societate de asigurari care sa fie de preferat din Romania, instrument de garantare irevocabil, care va fi prezentat in original, va avea o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 alin. 1 din HG. 925/2006.Conform art. 278 indice 1, din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine sumele calculate conforn art mentionat din garantia de participare.Nota: Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346 / 2004), beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare si pentru garantia de buna executie din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Neconstituirea garantiei si neprezentarea acesteia , atrage respingerea ofertei. Se va alege cursul leu/valuta valabil la data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Cuantum: 8% din valoarea contractului fara TVA.Mod de constituire: Se va constitui prin retineri succesive de la plata fiecarei facturi emise de catre prestator, conform art. 90, alin (1)-(3) din HG 925/2006, sau prin scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara sau de asigurariNota: Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346 / 2004), beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare si pentru garantia de buna executie din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Garantia de buna executie se elibereaza dupa cum urmeaza: - 70% din valoarea garantiei de buna executie, in termen de 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca beneficiarul nu a formulat pana la acea data nicio reclamatiede executare a garantiei de buna executie si cu conditia emiterii certificatului de receptie la terminarea lucrarilor;
- 30% din valoarea garantiei de buna executie, la emiterea certificatului de receptie finala, daca beneficiarul nu a formulat pana la acea data nicio reclamatie de executare a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ? Formularulsi documente justificative: a) pentru persoane juridice/fizice romane- Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, - Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, - Din certificatele de mai sus trebuie sa reiasa faptul ca nu exista datoriiscadente in luna anterioaracelei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.b) pentru persoane juridice / fizice straine- Documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa.Nota: Documentele pot fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? FormularPersoanele cu functie de decizie din cadrul Primariei Orasului Magurele, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Primar: Ruse DumitruViceprimar: Narcis ConstantinContabil: Plesa ClaudiaSecretar: Gheorghe Marin- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? Formular- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor micii si mijlocii ? Formular Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala sau echivalentpentru persoane juridice / fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare si exercitare a activitatii profesionale in conformitate cu prevederile legale din tara de provenienta. (documentul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita bilantul contabil pe ultimii 3 ani , 2010-2012, vizate si inregistrate de organele competente. Pentru persoanele juridice straine, se solicita documentele inregistrate la organele competente in tara respectiva, Fisa de informatii generale - Formular , in care se vor prezenta toate datele de identificare ale firmei si se va declara cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.Cerinta obligatorie : - Media anuala a cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului realizata in ultimii3 ani (2010 ? 2012) trebuie sa fie de minim :2295000 Lei.Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica, financiara se demonstreaza prin luarea in considerare cumulat a resurselor tuturor membrilor- Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei aferent fiecarui anpentru anii indicati. In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori cifra medie de afaceri va fi indeplinita prin cumul.- Demonstrarea indeplinirii indicatorilor financiari pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de documente edificatoare emise de organe competente din tara de rezidenta care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus, in limba romana.Anul CURS LEU/EURO2010 4, 20992011 4, 23792012 4, 4560Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita prezentarea unei declaratii insotita de lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, precum si lista principalelor prestari de servicii proiectare executate in ultimii 3 aniimpreuna cu certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica cel putin beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor.Prin informatiile furnizate prin Formularul , ofertantul trebuie sa faca dovadaPentru proiectare: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 3 ani: cel putin un contract de prestari servicii proiectarein valoare de cel putin 25000 leiPentru lucrariOfertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani: cel putin un contract de executie in valoare de cel putin1147500 lei, de natura si complexitatea lucrarilor propuse in contract Ofertantul va prezenta in acest sens: -certificari de buna executie pentru lucrari si certificate/documente pentru servicii. Toate copiile vor avea mentiunea reprezentantului legal al ofertantului ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila.se accepta contracte care prezinta servicii de proiectare si lucrari, dar si contracte distincte pentru servicii de proiectare si pentru lucrariOfertantii care prezinta praguri mai mici la experientele similare in conditiile solicitate vor fi respinsi.Documentele redactate intr-o limba straina vor fi insotite obligatoriu de traducerea lor legalizata in limba romana. In acest caz se va tine cont de faptul ca redactarea ofertei cu toate documentele ei se realizeaza in limba romana., Declaratie privind partile care sunt indeplinite prin subcontractantii si specializarea acestoraFormular ., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune opertorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Formular . Certificat al sistemului de management de mediu dupa SR EN ISO 14001/2004 sau echivalent, Certificat al sistemului de management al calitatii dupa SR EN ISO 9001/2000 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
15
Descriere: componenta tehnica
Termen de proiectare
5
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.12.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2013 11:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer