Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asfaltare Strada 5a si Strada 9, Localitatea Mandruloc, Judetul Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 349532
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Vladimirescu
Numar invitatie: 349532/27.06.2013
Denumire contract: Asfaltare Strada 5a si Strada 9, Localitatea Mandruloc, Judetul Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna VladimirescuCod fiscal: 3519615, Adresa: Str. Revolutiei nr. 4, Vladimirescu, Telefon: 0257514101, Fax: 0257514101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Revolutiei nr. 4, Vladimirescu, Romania, cod postal: 317405, telefon: +40 257514101, fax: +40 257514101, persoana de contact: Liliana Monica Ciupe-Vaida
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Primariei comunei Vladimirescu, localitatea Vladimirescu, str. Revolutiei nr. 4, jud. Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asfaltare Strada 5a si Strada 9, Localitatea Mandruloc, Judetul Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de lucrari ce se doreste a fi atribuit se vor asigura cu respectarea conditiilor si cerintelor cuprinse in Documentatia tehnica, anexa la prezenta documentatie de atribuire: ?Asfaltare Strada 5a si Strada 9, Localitatea Mandruloc, Judetul Arad?Valoare totala: 134198 lei fara TVA din care cheltuieli diverse si neprevazute 0 lei.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 134, 198 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 2683.96 lei; pentru garantia de participare constituita in alta moneda (in valuta) se va face echivalenta leu/valuta avand ca data de referinta data publicatiei invitatiei de participare; se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare/ordin de plata/fila CEC; perioada de valab.: 90 de zile de la data limita de depunerii a ofertelor. Contul in care se va depune este RO94TREZ0215006XXX006667 deschis la Trezoreria Arad.In temeiul art. 86, alin. 3, lit. a si b din HG 925/2006, daca garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanelor garantate.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, AC va retine din cuantumul garantiei de particip. cf. art. 2781, alin. 1, lit. a din OUG 34/2006 prin OUG 77/2012.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA, in max. 3 zile de la semnarea contractului, integral printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari care devine anexa la contract sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu aplicarea art. 90(3) din H.G. nr. 925/2006. Daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.Se va restitui: 70% din valoarea garantiei, in 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este min.; iar restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului - verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Viceprimar - Horga Dorel ? Presedinte al Comisiei de Evaluare2. Secretar- Tanasa Ovidiu- Membru al Comisiei de Evaluare3. Dohangie Cristian ? Secretar al Comisiei de Evaluare4. Consilier Local - Ardelean Oltean Ioan5. Consilier Local - Farcas Gheorghe6. Consilier Local - Iacob Sorin7. Consilier Local ? Ioja Elita8. Consilier Local ? Kovacs Stefan9. Consilier Local ? Lazar Adrian10. Consilier Local ? Luchian Valerica Dumitru11. Consilier Local ? Mag Mihai12. Consilier Local ? Mitrea Florin Dorin13. Consilier Local ? Onet Dumitru14. Consilier Local ?Pantos Ioan15. Consilier Local ? Popescu Dorel16. Consilier Local ? Rus Alexandru17. Consilier Local ? Sas Bujor18. Consilier Local ? Dinu Ion19. Primar al Comunei Vladimirescu ? Crisan IoanMod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa: Formularulnr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), in original.In cazul unei asocieri formularele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificatul de cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri certificatele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 17 (cf. Ordin nr. 314/2010).3.) Cerinta obligatorie: Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: 1. Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006), in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4.) Cerinta obligatorie: Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: 1. Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 2, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP). 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata corespunzatoare/relevanta in raport cu obiectul procedurii.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care va cuprinde inclusiv activitatea autorizata mai sus indicata ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare/relevanta in raport cu obiectul procedurii (sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea).Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cerinta obligatorie: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 268396 lei.Ofertantii vor depune in dovedirea indeplinirii cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente.- Formularul nr. 3 ? in original.- Atunci cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva., 2. Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.Formularul nr. 18Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor prezenta documente/certificate/contracte care sa releve faptul ca in ultimii 5 ani au mai executat lucrari similare. Experienta similara se considera indeplinita prin prezentarea a cel putin un contract sau mai multe, a caror valoare cumulate sa fie de minim 134198 lei fara TVA.- Formularul nr. 4 ? in original(decl.privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani)Se vor prezenta certificari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., 2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de utilajele din lista de utilaje a proiectului, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului.- Formularul nr. 6 -in original.Ofertantii participanti la procedura vor face dovada existentei unui drept de proprietate sau a unui drept de folosinta pentru utilajele din lista de utilaje a proiectului, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului - in copie simplaDaca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator/etc. pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/ precontract de inchiriere, se va permite si prezentarea unui angajament., .) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal tehnic de specialitate si personal muncitor): a) 1 manager proiect ? cu o experienta specifica de cel putin 3 aniSe vor depune: Diploma studii superioare; Curriculum-vitae ? in copie; Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin perioada de derulare a contractului de achizitie publica.b) 1 RTE Se vor depune: Atestatul; CV; Decl. de disponib.c) 1 responsabil tehnic cu calitatea cu experienta in aceasta functie de minim 3 ani.Se vor depune: Decizia interna de numire/delegare a atributiilor aferente valabila la data limita de depunere a ofertelor ? in copie; Curriculum-vitae ? in copie; Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin perioada de derulare a contractului de achizitie publica.Mentiune: 1. Se vor nominaliza persoane distincte pentru fiecare pozitie mai sus precizata.2. Experienta de minim 3 ani se va evalua in raport cu mentiunile cuprinse in CV-ul prezentat.- Formularul nr. 7 - in original(Informatii generale privind angajatii)- Formularul nr. 8 - in original(Personal ce va fi angajat in contract), 4) Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.Formularul nr. 19 si anexele la acesta., 5. Cerinta obligatorie: Daca ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicabile prev. art. 45 din OUG 34/2006, si art. 11, alin.7 din HG 925/2006, cf.: ?Autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?.Capacitatea tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, contractantii si subcontractantii acestuia conform contractului de subcontractare si prevederilor documentatiei de atribuire. Anterior semnarii contractului, operatorului declarat castigator i se va solicita sa prezinte acordul de subcontractare din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane.Daca contractele de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa contract si traducere legalizata in limba romana.Formularul nr. 10 ? in original(Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora)Formularul nr. 11 - in original(Acord de subcontractare), 6. Cerinta obligatorie: Daca oferta este depusa de o asociatie (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in cf. cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la oblig./componentele asumate de fiecare asociat potrivit contractului de asociere.Asociatii vor trebui sa depuna imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executiei contractului.Daca acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducerea in limba romana dupa acestea.Formularul nr. 12 ? in original(Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora)Formularul nr. 13 ? in original (Acord/Contract de asociere)Formularul nr. 14 ? in original (Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuire) Certificate cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) corespunzatoare CAENrelevant obiectului procedurii - in copie.Conform Art. 193 din OUG 34/2006 - In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Certificate cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent), corespunzatoare CAENcorespunzatoare CAENrelevant obiectului procedurii - in copie.Conform Art. 196 din OUG 34/2006 - In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de mediu astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2013 16:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer