Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ASFALTARE STRADA COMUNALA SI DRUM COMUNAL IVESTI-TORCESTI IN COMUNA IVESTI,JUDETUL GALATI


Detaliu pentru invitatia numarul 336883
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA IVESTI (PRIMARIA COMUNEI IVESTI)
Numar invitatie: 336883/08.10.2012
Denumire contract: ASFALTARE STRADA COMUNALA SI DRUM COMUNAL IVESTI-TORCESTI IN COMUNA IVESTI, JUDETUL GALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA IVESTI (PRIMARIA COMUNEI IVESTI)Cod fiscal: 3601986, Adresa: COMUNA IVESTI, JUDETUL GALATI, STR.E.GRIGORESCU, NR.451, Ivesti, Telefon: +40 236866004, Fax: +40 236866261
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA IVESTI, JUDETUL GALATI, STR.E.GRIGORESCU, NR.451, Ivesti, Romania, cod postal: 807170, telefon: +40 236866004, fax: +40 236866261, persoana de contact: TINCA NECULA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA IVESTI, JUDETUL GALATI, STR.E.GRIGORESCU, NR.451, Ivesti, Romania, cod postal: 807170
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ASFALTARE STRADA COMUNALA SI DRUM COMUNAL IVESTI-TORCESTI IN COMUNA IVESTI, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asfaltarea unei strazi comunale cu lungimea de 105 m, latime parte carosabila 4m, acostament 1m;Asfaltare drum comunal Ivesti-Torcesti(DC57) cu lungimea de 1146 m, latime parte carosabila 6m, acostament 2 m.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 635, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este :12000 lei2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei , respectiv60 zile .Se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.3. Modul de constituire a garantiei de participare : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari Formular 19- ordin de plata in contul RO43TREZ3065006XXX005241 deschis la Trezoreria Municipiului Galati- depunere numerar la caseriaComunei IvestiInstrumentul de garantare in original se va prezentala sediul autoritatii contractantecel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschidereaofertelor . Autoritatea contractanta retine garantia de participare , ofertantul pierzand astfel suma constituita atunci cand : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia ;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantie de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind castigatoare refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;d) in cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia , autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului , o suma egala cu 4415 lei , in conformitate cu art .278^1 alin. (1) lit.b) din OUG nr. 34 / 2006 actualizata .
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului2. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contratului de executie lucrari : Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, sau din retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale . In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont dedisponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cuHotarareanr. 1045 / 2011 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. . 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 12.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 23.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 34.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf . Ordin ANRMAP Nr.314/2010 ) - Formular 45.Certificat privind neincadrarea in prevederile art . 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 5Persoanele din cadrul Autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt : Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens6.Certificatul de atestare fiscala( datorii la bugetul consolidat ) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? (In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)7.Certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetele locale ) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?(In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plataa, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art .182 din OUG nr.34 /2006 aprobata prin Legea nr.337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Procedura depunerii documentelor doveditoare este aceeasi ca si pentru persoanele juridice romane. Prezentarea unui certificat constatator , eliberat de Oficiul Registrului Comertului , in original sau copie lizibila conforma cu originalul , emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor , din care sa reiasa ca ofertantul are codul CAEN corespondent obiectuluicontractului-lucrari de drumuri conform codului CPV . In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 1250000 lei( 2011, 2010, 2009), Ofertantul va prezenta copiile bilanturilor contabile pentru anii 2009, 2010 si 2011, avizate de organismele competente .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita dovada executarii , in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari similar (drumuri)a carui valoaresa fie cel putin de 635000 lei, Contractul de lucrari similare din care sa rezulte beneficiarul si valoarea lucrarilorProcesul verbal de receptie de la terminarea lucrarilorRecomandari emise de beneficiar, Declaratia privind lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5, Lista privind echipamentele tehnice siutilajelenecesare indeplinirii in bune conditii a contractului-statie de asfalt prevazuta cu instalatie de producere a mixturilor asfaltice stabilizate cu fibra- MASF _ si bitum aditivat , atestata ICECON sau similar si autorizatie de mediu-laborator de grd.II-autogreder-compactor static autoprop.pe pneuri-repartizator finisor mixturi asfaltice-autogudronator-compactor autoprop.cu rulouri-compactor static autoprop.cu rulouri, Efectivul mediu anual al personalului angajatOfertantul trebuie sa aiba in echipa propusa pentru indeplinirea in bune conditii a contractuluipersonal de specialitate personal de specialitate si experti : b) responsabil tehnic cu executia(RTE), cu atestat MLPTL (MDRT), in domeniul drumuri , angajat al ofertantului/ctr de prest.serv/angaj.participare cu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului . Se va prezenta legitimatia vizata la zi pentru responsabilul tehnic cu executia .c) un responsabil cu controlul calitatii ( decizie interna de numire)d) un expert in securitatea si sanatatea in munca (atestat)Pentru fiecare persoana responsabila cu indeplinirea contractului se va preciza functia care va fi indeplinita in cadrul contractului si se va prezenta CV-ul cu semnatura persoanei, copii dupa diplome , atestate, autorizatii sau certificatele detinute de persoanele responsabile, valabile la data depuner Ofertantul trebuie sa aiba implementatstandardul de asigurare a calitatii , ISO 9001 :2000 (2008) sau echivalent , pentru un domeniu ce include activitatile necesare realizarii lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri, Ofertantul trebuie sa aiba implementatstandardul de protectia mediului , ISO 14001:2005 sau echivalent .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pentru cel mai scazut pret se ofera punctaj maxim;pentru alt pret se calculeaza: Pn=(pret minim/pretn)X60
Durata de executie a lucrarilor
15
Descriere: Pentru durata cea mai mica -punctaj maxim;pentru durata mai mica de 1 luna oferta nu va fi punctata suplimentarfata de punctajul maxim;pentru durata mai mare , dar nu mai mare de 2 luni se calculeaza: PB=(Tmin/Tn)X15;oferta cu durata mai mare de 2 luni va fi declarata neconforma.
Garantia lucrarii
25
Descriere: Garantie minima 24 luni;oferta cu o perioada de garantie mai mica de 24 de luni va fi declarata neconforma;Garantie maxima 36 luni de la terminarea lucrarilor PC=(Gn/Gmax)X25;oferta cu o perioada de garantei mai mare de 36 de luni , nu va primi punctaj suplimentar ci doar punctaj maxim
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 12:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer