Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asfaltare strada Dealul Viilor, km.0+000 ? 3+700, com. Simburesti, jud. Olt


Detaliu pentru invitatia numarul 333035
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SIMBURESTI (PRIMARIA COMUNEI SIMBURESTI)
Numar invitatie: 333035/03.08.2012
Denumire contract: Asfaltare strada Dealul Viilor, km.0+000 ? 3+700, com. Simburesti, jud. Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SIMBURESTI (PRIMARIA COMUNEI SIMBURESTI)Cod fiscal: 5475221, Adresa: Comuna Simburesti, jud.Olt, Samburesti, Telefon: 0726788106, Fax: 0249469007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Simburesti, jud.Olt, Samburesti, Romania, cod postal: 237385, telefon: +40 726788106, fax: +40 249469007, persoana de contact: Elena Stancu Driga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local(Primaria)Simburesti, jud. Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asfaltare strada Dealul Viilor, km.0+000 ? 3+700, com. Simburesti, jud. Olt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asfaltare strada Dealul Viilor, km.0+000 ? 3+700, com. Simburesti, jud. Olt
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 753, 199 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 75060 lei, . Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. -scrisoare de garantie bancara, in favoarea Autorit.C.: 1) prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta; 2)sa faca referire expresa la procedura organizata de A.C.; 3)sa contina in clar denumirea A.C.in favoarea careia s-a constituit; 4)valoarea sa corespunda sumei fixe solicitata; 5)sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita; 6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; 7)sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modif.si completarile ulterioare -ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor) in contul nr. RO30TREZ5065006XXX004036 deschis la Trezoreria Slatina, jud. Olt , confirmat de trezorerie. - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei de participare: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006); Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. De asemenea, documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiasigurari, va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma de 7533.19 lei calculata conform prevederilor art. 2781 alin. (1)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Prevederile art.86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G, nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Certificat de participare cu oferta independenta; Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, valabil la data depunerii ofertelor; Declaratie privind calitatea de participant la proced.; Cazier fiscal al companiei valabil la data depunerii ofertelor;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G.nr. 4/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Preda Iulian ? primar; Pirlan Constantin-viceprimar, Stancu Driga Elena, consilieri locali: Buzica Ion, Stancu Driga Alexandru, Manole Ion, Gicaru Marin, Vant Ilie Fanel, Matei Cosmin Petre, Rosu Dorin, Branetu Ilie. Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Ofertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoareade 7506398 lei.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 5 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de521270 lei, calculata dupa formula: S= valoare estimata contract/perioada de derulare a contractuluiXperioada solicitata de autoritatea contractantaS reprezinta sumaimpusaModalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 521270 leisi pentru o perioada de 5 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte: - Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat lucrari de asfaltare drumuri: - cel putin un contract sau cel mult doua contracte similare cu obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie minim: 3 753 199 lei fara TVA.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, valoarea, perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire., Declaratie privind efectivele medii;Informatii despre personal.Personal de spec. responsabil de indeplin. contractului, minim 4(patru) specialisti, din care: a) Sef Santier ? studii solicitate: inginer de spec. CFDP (ConstructiiFeroviare, Drumuri, Poduri si Geodezie), cu experienta specifica in domeniullucrarilor de infrastr. rutiera;b) Resp. tehnic cu executia RTE, autorizat in domeniul lucrarilor deinfrastructura rutiera.c) Resp.Control Tehnic de Calitate CQ in Constructii, domeniul lucrarilor de infrastr. rutiera.d) Responsabil protectia muncii/SSM.Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea pers. cheie.- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea indepli-nirii cerintelor minime.-CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstr. indeplinirii cerintelor minime., Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice de caredispune (in dotare proprie, leasing, inchiriere sau alte forme de punere ladispozitie) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, cel putin: a)Autobasculante ;b) Repartizor finisor asfalt;c) Autogreder;d) Autocisterna ;e) Cilindru compactor;f) Buldoexcavatoare;.g) Incarcatoare frontale; h) Statie de preparat mixturi asfaltice; (i) Dovadadetinerii/accesului la un laborator de grad corespunzator (minim grad 2), ptr.care se vor prez. autoriz. de funct. si de mediu, insp. teh. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda P financiar =70 puncte; 1.2 pentru alt pret decat cel prevazut la pct. 1.1 se acorda punctajul astfel: Pfinanciar = (pretminim / pretn) x 70 puncte;
Termenul de executie a lucrarilor
10
Descriere: Termenul de executie a lucrarilorconstructie se calculeaza si se acorda astfel: P1=10 puncte. - Pentru cel mai mic dintre termenele de indeplinire a lucrarilor de constructii, se acorda punctajul maximum P1 maxim = 10 puncte. - Pentru perioade mai mari decat cel mai mic dintre termenele de indeplinire a lucrarilor de constructii, termenul de indeplinire a lucrarilor de constructii se va calculaastfel: P1 (n) = (termenul cel mai mic de indeplinire a lucrarilor de constructii / termenul de indeplinire a lucrarilor de constructii (n)) x 10. Durata de executie (Pn) a lucrarii se va exprima in luni (max. 36 luni, termen peste care oferta se va declara neconforma si min 12 luni sub care oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional ) 1 luna= 30 de zile
Garantie acordata lucrarii
20
Descriere: Garantie acordata lucrarii -acesta se va exprima in luni;P2 = 20 puncte; Punctajul pentru perioada de garantie acordata lucrarii se calculeaza si se acorda astfel: Pentru cea mai mare perioada de garantie acordata lucrarii se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv P2 maxim = 20 puncte; Pentru perioade de garantie, alocate lucrarii, mai mici se acorda punctajul astfel: P2 (n) = (perioada de garantie acordata lucrarii din oferta evaluata (n)/ perioada cea mai mare de garantie acordata lucrarii)x 20 Pentru o perioade de garantie mai mica de 36 luni, oferta va fi considerata neconforma, pentru o perioada de garantie acordata lucrarii de peste 60 luni oferta nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 10:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer